Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή

111 12 0
                                    

Μπήκαμε μέσα και βρήκαμε τα παιδιά που κάθονταν σε ένα τραπέζι με καναπέδες γύρω-γύρω.

_ Μετά από 2 ώρες _

Περνάμε τέλεια αλλά εκεί που χορεύαμε μπήκε ένα σιγανό κομμάτι και όλοι ξεκίνησαν να χορεύουν αγκαλιασμένοι στον ρυθμό της μουσικής.Εγώ βέβαια δεν ξέρω να χορεύω βαλς,οπότε εδώ είναι που φεύγω από τη σκηνή και κάθομαι μόνη μου στο τραπέζι.

Σ-Γιατί έκατσες;με πλησίασε και χαμήλωσε στα γόνατα μπροστά από τη καρέκλα που καθόμουν.

Μ-Να..δεν ξέρω να χορεύω,είπα και έπαιζα αμήχανα με τα χέρια μου.Το βλέμμα μου είχε καρφωθεί στο πάτωμα και δεν ήθελα να τον αντικρίσω κατάματα.Το είπα τόσο σιγά που ούτε εγώ δεν το άκουσα.

Σ-Ξανά και αυτή τη φορά δυνατά και καθαρά.

Τον κοίταξα στα μάτια και του είπα πιο δυνατά αυτή τη φορά.

Μ-Δεν ξέρω να χορεύω.Δεν έχω ιδέα από αυτά τα ρομαντικούλια...δλδ χορούς και..

Ωραία χάνω και τα λόγια μου τώρα.

Σ-Γι'αυτό έκατσες βρε χαζούλα;Έλα πάμε,ξέρω εγώ,είπε και αφού έπιασε το χέρι μου σηκώθηκε και με τράβηξε για να τον ακολουθήσω.Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να με εμπιστευτείς και να χαλαρώσεις.Θα δεις,είναι πολύ εύκολο,συμπλήρωσε.

Η αλήθεια είναι ότι ένιωσα άσχημα που δεν ήξερα να χορεύω όταν όλοι ήταν εκεί πάνω και χόρευαν.

Αφού σηκώθηκα,τον ακολούθησα μέχρι την πίστα,όπου τα φώτα ήταν χαμηλωμένα και δεκιά και αριστερά υπήρχαν και άλλα ζευγαράκια που χόρευαν.Πήγαμε στο κέντρο και έβαλε τα χέρια του στη μέση μου.

 Ένιωσα ηλεκτρισμό να διαπερνά όλο μου το σώμα και τον κοίταξα βαθιά μέσα στα μάτια.

Μου έπιασε τα χέρια και τα τύλιξε γύρω από το λαιμό του με αποτέλεσμα να έρθουμε πιο κοντά.Εντάξει το παραδέχομαι...Είμαι φουλ αγχωμένη.

Spyros' POV

Έχουν γουρλώσει τα μάτια της και δεν έχει ιδέα τι να κάνει.Μοιάζει τόσο αβοήθητη αλλά παράλληλα τόσο γλυκιά όταν είναι έτσι.Την έχω πατήσει πολύ άσχημα μαζί της.

Έχουμε ξεκινήσει να χορεύουμε και νιώθω ότι είναι αγχωμένη και φοβάται μην γίνει ρεζίλι.

Σ-Χαλάρωσε και απλά απόλαυσε το,ό,τι και να γίνει,ακόμα και να πέσεις,είμαι εγώ εδώ να σε κρατήσω,της ψιθύρισα στο αυτί και ξανά απομάκρυνα το κεφάλι μου.

Γιατί εμένα;Where stories live. Discover now