"ΛΈΓΕ"

101 10 0
                                    

Flashback

Από τη πρώτη μέρα που μαλώσαμε και η Μαρίνα το έληξε,ήμουν σε μαύρα χάλια.Δεν έτρωγα,δεν έβγαινα και γενικά δεν είχα όρεξη για τίποτα.Μόνο κάπνιζα.Την έβγαζα μόνο με τσιγάρα και λίγο νερό.Η ψυχολογία μου είχε γίνει ένα με το πάτωμα και για αυτό έφταιγε η άλλη η τσούλα.Πραγματικά πίστευα ότι η Αντωνία φταίει για ό,τι έγινε.

_ Την ημέρα που ήρθε η Μαρίνα στο σχολείο _

_ Οκτώ και εικοσιπέντε το πρωί _

Δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να μπω για μάθημα απλά θα κάτσω στην πίσω αυλή.Έτσι κι αλλιώς το κουδούνι έχει χτυπήσει οπότε δεν θα με αφήσουν να μπω και να το ήθελα.

Φτάνω στη πίσω αυλή όταν ακούω κάποιους να μιλάνε.

?-Πραγματικά νομίζεις ότι τα καταφέραμε;

??-Κοίτα η αλήθεια είναι ότι αγαπιούνται οπότε χρειαζόμαστε κάτι ακόμα,γιατί σου λέω αλήθεια τους έχω ικανούς να τα ξανά βρουν αυτοί οι δύο.

Κάτσε αυτοί είναι η Αντωνία με τον Αλέξη;Αφού χώρισαν και δεν μιλιούνται,τώρα τι κάνουν μαζί;Και τι ακριβώς καταφέρανε;

Αν-Άμα χρειάζεσαι κάτι ακόμα πάντως,έχω κάτι στα χέρια μου,όπως για παράδειγμα μια φωτογραφία της Μαρίνας με έναν άλλον από εχθές το βράδυ...

Αλ-Την έφτιαξες;

Αν-Όχι!Είχα πάει σε ένα μπαράκι εχθές και ήμουν έξω με κάποιον όταν είδα τη Μαρίνα μαζί με τον μπάρμαν του μαγαζιού να μπαίνουν στο αμάξι του και να φεύγουν μαζί.Η αλήθεια είναι ότι με το ζόρι την αναγνώρισα δεν την έχω συνηθίσει τόσο βαμμένη και με τέτοιο ντύσιμο.Από ότι βλέπεις μπορεί εμείς να τους βάλαμε λόγια αλλά η άλλη τον είχε έτοιμο τον γκόμενο τελικά...Και μετά λένε εμένα πουτάνα.

Αλ-Λες αλήθεια ρε;

Αν-Ναι!Έχω και βίντεο.

Για λίγο σταμάτησαν να μιλάνε.Τι ακριβώς συμβαίνει;Τι εννοεί η Μαρίνα έφυγε με κάποιον άλλον;Δηλαδή τόσο πολύ με αγαπούσε που ακόμα δεν προλάβαμε να χωρίσουμε και έφυγε με τον άλλον.Ή μπορεί να τον είχε έτοιμο από πριν,όσο τα είχαμε και όλα αυτά να ήταν απλά μια δικαιολογία για να με ξεφορτωθεί.Τι να με κάνει εμένα όταν έχει τον μπάρμαν;

Και τι ακριβώς εννοούν όταν λένε βάλανε λόγια.Κάτσε κάτσε γιατί τώρα έχω αρχίσει να τα παίρνω.Όλα αυτά που συμβαίνουν τόσο καιρό είναι ψέμα;!Ο καυγάς τους είναι ψέμα;!Όλα αυτά που μου έλεγε η Αντωνία ήταν απλά αντιπερισπασμός;!

Γιατί εμένα;Onde histórias criam vida. Descubra agora