Η άλλη πλευρά

337 19 1
                                    

_15 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι και 5 πριν έρθει η Μαρίνα_

_Στη παρέα των αγοριών_

Για εμένα όλα αυτά ήταν καινούρια.Βλέπεις ήμουν ο "καινούριος".Εννοείτε μετά από αυτό που έκανα αφού δεν πήγα φυλακή πάλι καλά.Βέβαια έτσι είναι, όταν έχεις τους γονείς να τα λύσουν όλα αυτά, εννοείτε με κάποιο αντάλλαγμα,συνήθως χρηματικό.Δεν θέλω να θυμάμαι τι έκανα αλλά να πω την αλήθεια δεν λυπάμαι.

Το καινούριο σχολείο είναι μικρό.Καμία σχέση με το ιδιωτικό στην Αθήνα αλλά τέλος πάντων.Ευτυχώς έχω τον Άγγελο ο οποίος ξέρει τα πάντα και οι γονείς μου με έστειλαν στην οικογένεια του.Βλέπεις ούτε οι γονείς μου δεν θέλουν να με ξέρουν πια.Αυτοί όμως με αγάπησαν και με ξέρουν από μικρό,οπότε είπαν ότι θα είναι μια νέα αρχή για όλους...

Α-Hi,guys!Φώναξε ο Άγγελος αφού πηγαίναμε προς τους φίλους του.Να πω την αλήθεια πιστεύω ότι θα ταιριάζαμε ήμασταν όλοι αυτό που λένε κάποιες "bad boys". 
Σ-Γεια σας,συμπλήρωσα.

Με κοίταξαν όλοι αλλά δεν άργησαν να μου δώσουν τα χέρια και να γνωριστούμε.

-Οπότε για πες μας,Σπύρο,τι έγινε και έφυγες από την Αθήνα και ήρθες εδώ;

Ήξερα ότι άμα δεν έχω μια καλή δικαιολογία σε λιγότερο από μισό λεπτό θα με υποψιαστούν.

Σ-Να, ήθελα να αλλάξω παραστάσεις και να γλιτώσω από μερικές θαυμάστριες,είχαν καταλήξει σχεδόν τρελές.Να πω αυτό δεν ήταν εντελώς ψέμα,τι να κάνω ο καημένος καίω καρδιές.

Όσο αυτοθαυμαζόμουν και οι άλλοι μιλούσαν για πόσες γκόμενες είχαν αλλάξει το καλοκαίρι,τα μάτια μου έπεσαν σε ένα ζευγάρι καστανά που κοιτούσαν προς το μέρος μου.Ήταν τρεις κοπέλες,ομοφούλες και οι τρεις αλλά δεν τις κόβω από την κατηγορία που βγαίνω συνήθως.

Συνεχίσαμε να κοιταζόμαστε αλλά κοίταξε αλλού αμέσως μετά.Ήταν όμορφη,ψηλή και τα μαλλιά της ήταν καστανά με κόκκινες ανταύγειες.Ήταν σίγουρα τα φυσικά της.Τώρα θα μου πείτε που το ξέρω εγώ,αλλά με τόσες γκόμενες που έχω βγει και το μαλλί τους έχει αλλάξει πόσα χρώματα και έχει καταστραφεί,ε μετά καταλαβαίνεις πότε είναι φυσικό και πότε όχι.Φαίνεται να έχει ωραίο σώμα και αυτό φαινόταν από το τζιν που φορούσε και το κολλητό αμάνικο μπλουζάκι.Αλλά φαινόταν σκεπτική.Πολύ σκεπτική.

Κάποιος με ακούμπησε στον ώμο.
Α-Μην την κοιτάς καν αυτή.Είναι εκτός ορίων!Και άσε που δεν κοιτάει αγόρια σαν εμάς,την αηδιάζουμε...Ήταν ο Άγγελος που το είπε και πραγματικά φαινόταν ενοχλημένος.
Σ-Αλήθεια ε;Και γιατί είναι εκτός ορίων;Και δεν κατάλαβα,γιατί δεν συμπαθεί αγόρια σαν εμάς;Τι της κάναμε;
Α-Εμείς συγκεκριμένα τίποτα.Αλλά ο πρώην της...την πλήγωσε πάρα πολύ άσχημα.
Σ-Γιατί;Τι της έκανε;
Α-Να,ο-
Πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση του,χτύπησε το κουδούνι.
Α-Θα σου πω άλλη φορά,είπε και μου έκανε νόημα να κατευθυνθώ προς το χώρο που μαζεύονται και πλέον και εγώ μαζί τους.

Γιατί εμένα;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz