Έκπληξη!

104 10 1
                                    

Μ-ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΏ!?!?!?

Σ-Τι νόμιζες ότι θα σε άφηνα έτσι;

_ Λίγη ώρα πριν  _

Ο Σπύρος δεν σηκώνει όλη μέρα το τηλέφωνο και ούτε απαντάει στα μηνύματα.Πήρα τον Άγγελο και λέει είναι καλά αλλά λογικά δεν άκουσε το τηλέφωνο.Τον έχω πάρει τουλάχιστον 10 φορές αφού κάλεσα τον Άγγελο και πάλι δεν το σηκώνει.Λοιπόν άμα δεν θέλει να μου μιλήσει δεν θα τον παρακαλάω κιόλας.Εγώ φταίω που σκεφτόμουν να τον πάρω τηλέφωνο τα δευτερόλεπτα πριν αλλάξει ο χρόνος.

Είμαι σίγουρη αυτή θα είναι η χειρότερη πρωτοχρονιά.Αλλά γιατί ρε γαμώτο δεν μου το σηκώνει αφού δεν μαλώσαμε και μέχρι εχθές ήταν όλα καλά.Λες να έπαθε τίποτα αλλά ο Άγγελος ακουγόταν υπερβολικά αναίσθητος,αν είχε συμβεί κάτι θα είχε αναστατωθεί,όπως τότε που είχε κοιμηθεί σπίτι μου.

Η ώρα έχει πάει 11,εγώ φοράω τις πιτζαμούλες μου και από πάνω μια ζακετούλα και πίνω κρασί.Γιεπ,τόσο ωραία περνάω.Κοιτάω το δώρο του που είναι αφημένο πάνω στο τραπέζι του σαλονιού.Έξω χιονίζει και μπορώ να πω ότι κάνει πιο μελαγχολικό το τοπίο.Και βέβαια εδώ και πόσες ώρες ακούω ξανά και ξανά το carol of the bells.

20 δευτερόλεπτα και ακόμα κανένα τηλέφωνο,ούτε καν ένα μήνυμα!Τέλος δεν ασχολούμαι άλλο!

10

9

8

*Χτύπημα στη πόρτα*

4

Χωρίς να το καταλάβω ανοίγω και βλέπω ένα Σπύρο να με αρπάζει και να με φιλάει με πάθος.Εννοείται πως ανταποκρίθηκα.

0

Χωρίσαμε για να πάρουμε οξυγόνο.

Μ-ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΏ!?!?!?

Σ-Τι νόμιζες ότι θα σε άφηνα έτσι;

Μπήκαμε μέσα γιατί τόση ώρα καθόμασταν στη πόρτα.

Μ-Πώς μπήκες;

Σ-Αφού μου έχεις δώσει κλειδιά βρε χαζό.

Μ-Και γιατί δεν μου απαντούσες στο τηλέφωνο και στα μηνύματα.

Σ-Άκου.

Spyros' POV

Flashback

_ Λίγη ώρα πριν  _

Α-Ρε μαλάκα η άλλη δεν έχει σταματήσει να παίρνει τηλέφωνα και να στέλνει μηνύματα.Πρέπει να έχει τρελαθεί από την αγωνία της.Το ξέρεις ότι δεν παίζει να σου ξανά μιλήσει.

Γιατί εμένα;Onde histórias criam vida. Descubra agora