Απλά κοιταζόμασταν για πόσα λεπτά.
Σ-Συ-συγγνώμη,είπε χαμηλόφωνα,σχεδόν από μέσα του.
Μ-Τι έγινε δεν σου έκατσε η γκόμενα και είπες να ξεσπάσεις αλλού,δεν το πολύ σκέφτηκα είναι η αλήθεια.Βέβαια τώρα το μόνο που με νοιάζει είναι πόσο πολύ με πονάει ο καρπός μου.Θεέ μου,πόση δύναμη έχει;
Σ-Είπα συγγνώμη.
Μ-Δεν διορθώνονται όλα με μία συγγνώμη ξέρεις.Δεν αναφερόμουν πλέον μόνο στον καρπό μου αλλά και σε αυτό που συνέβη μέσα.
Σ-Τι εννοείς;
Μ-Τίποτα!Καλά να περάσεις με τη καινούρια σου κοπέλα.Άντε πολύ την έστισες δεν νομίζεις;Θα ανησυχεί,είπα ειρωνικά.Μήπως έχω αρχίσει να το παρατραβάω,γιατί τον είδα ότι αυτός την έδιωξε οπότε αν συνεχίσω τις μαλακίες μπορεί και να γυρίσει σε αυτήν.
Σ-ΓΑΜΏΤΟ ΣΟΥ ΡΕ ΜΑΡΊΝΑ!
Μ-Τι πάλι εγώ φταίω!?!?!?
Σ-Δεν καταλαβαίνεις...
Μ-Α,είμαι και χαζή τώρα.Νομίζω ότι αυτή η συζήτηση είναι καλύτερα να σταματήσει εδώ,γιατί δεν θα ανεχθώ άλλες προσβολές!
Σ-Δεν σε προσέβαλα!Απλώς...δεν καταλαβαίνεις αυτό που θέλω να πω!!!
Μ-Μα δεν μου εξηγείς κάτι για να καταλάβω!!!
Σ-Ξέρεις κάτι,ξέχνα το.
Μ-Αυτό θα κάνω!!!Είπα και έφυγα με γρήγορα βήματα.Τον άκουσα που ανέβηκε στη μηχανή και πρέπει να έβαλε μπροστά.
Γάιδαρος.Μόνο αυτό έχω να πω!Περπατάω μέσα στα στενάκια γαμώτο και η αλήθεια είναι ότι ανατριχιάζω.Ας αφήσουμε τα δάκρυα που τρέχουν σαν καταρράκτες.
Spyros' POV
Γαμώτο δηλαδή.Γιατί δεν μπορεί να καταλάβει ότι..ότι
ΌΤΙ ΕΊΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟΣ ΜΑΖΊ ΤΗΣ!!!
Και εγώ ρε φίλε γιατί πρέπει να είμαι τόσο εγωιστής.Γιατί δεν της το είπα όταν είχα την ευκαιρία.Όταν έφυγε από το τραπέζι,γιατί ήρθε η άλλη,μόνο αυτήν σκεφτόμουν και τι να έλεγε με την κοπελιά στο μπαρ.Δεν μπορώ ρε γαμώτο.Μου έχει πάρει το μυαλό.
Μήνυμα από Χρήστο:
Ρε μαλάκα που είσαι και τι στο διάολο έγινε με την Μαρίνα.Βγαίναμε έξω από το μαγαζί και οι φωνές σας ακουγόντουσαν σε όλη τη πόλη.Τι μαλακία έκανες;;;
Δεν έχω καμία όρεξη να μιλήσω με κανένα.Μια χαρά είμαι εδώ,μόνος μου,στο αγαπημένο μου σημείο καπνίζοντας το τσιγάρο μου.Κάτι τέτοιες ώρες το μόνο που θέλω είναι να εξαφανιστώ.
ESTÁS LEYENDO
Γιατί εμένα;
Novela Juvenil"Είναι ο καινούριος" είπε και τα βλέμματα μας με τον νέο μαθητή κλειδώθηκαν σαν να ήμασταν μόνο οι δυο μας. ... "Είσαι μαλάκας" είπα "ωραίος μαλάκας" μου απάντησε. Όχι δεν θα έπεφτα πάλι σε αυτή τη παγίδα. Όχι ξανά. ... "Κανένας δεν πρέπει να μάθει...