O dva týdny později:
Něco mě pošimralo na tváři a nakonec jsem ucítila něco horkého a měkkého na mém líčku.Ihned jsem věděla o koho se jedná, ale ani jsem se nehla.Dál jsem dělala že spím a čekala co ten můj ťuňťa udělá tentokrát.
Jen se potichu uchechtl, sedl si na okraj mé postele a nakonec jsem ucítila jemný tlak na rtech.
Usmála jsem se a do polibku se ihned přidala.Jeho rty mi chyběly a to jsem bez nich byla jenom 10 hodin.Asi.
,,Dobré ráno." zamumlala jsem, když jsme se kvůli nedostatku kyslíku od sebe odtrhli.
,,Věděl jsem, že si ten spánek jenom hrála." ušklíbl se Marcus a já mu jen úšklebek vrátila, ,,A spíš dobré dopoledne zlato." uchechtne se a já zčervenám nad tím, jak mě oslovil.Budu si na to muset zvyknout.Nikdo mi nikdy tak neříkal, mamka mi vždycky říkala broučku nebo beruško.No znáte to.
,,Kolik je hodin?" zeptala jsem se mírně zmateně, protože mi připadalo že jsem spala strašně krátce.
,,Za pět minut 11." podíval se na svůj mobil a já se hodila hlavou zase do polštářů.
,,Hhh připadám si strašně nevyspalá a to jsem spala bezmála 12 hodinnnn." zaskuhrám a Mac se mému počínání jen zasměje.
,,To bylo určitě tím že jsem tu nebyl s tebou." prohodí a významně se na mě podívá.
,,No to nevím.Ještě jsme spolu nespali, takže..." nechám větu vyznít do ztracena.Marcus se na mě uchylně podívá a já nejdřív nechápu co mu je, ale pak mi dojde jak ta věta asi musela vyznít.
,,Ježiši, myslela jsem v posteli!Spát!Ne sex panebože Marcusi na co to zase myslíš!" vykřiknu pohoršeně a promnu si obličej.
Marcusovy oči ztmavly.Ale ne.
,,Chceš vědět na co myslím?" zachraptěl a naklonil se ke mně blíž.Moje srdce se mohlo zbláznit, mozek mě neposlouchal a já jen přikývla.
Marcus se lehce ušklíbl, v mžiku se nade mě vyhoupl, jednou rukou se zapíral vedle mé hlavy, aby mě nezalehl a druhou rukou zakotvil na mém odhaleném boku.Zachvěla jsem se a po celém těle mi naskočily zimomřivky.
Sklonil se ke mně a už jsem myslela že mě políbí, ale on stočil hlavu k mému uchu o které se nejprve otřel rty, než mi do něj začal šeptat to, co bych nikdy nečekala, že uslyším.
,,Šílím z tebe.Nutíš mě tě chtít baby.Tak moc.Každým svým pohybem, svým úsměvem a tím tvým kurva nevinným pohledem.Vždycky když jdeš těmi svými ladnými pohyby, kroutíš boky a tím svým sexy zadečkem, mám chuť tě hodit do postele a vzít si tě.Cítit jak se chvěješ pod každým mým dotykem, jak se pode mnou kroutíš v rozkoši a přinutit tě vzdychat moje jméno celou noc.To co ve mně probudíš, jen když tě uvidím, to žádná jiná nedokázala.Chci tě, každou zkurvenou minutu chci být v tobě baby." domluvil Marcus, přičemž se mi o ucho pořád otíral rty a zkousával mi ušní lalůček.
Jeho neslušná slova, ve mně vyvolávala neuvěřitelný chtíč a jeho rty způsobovaly mé tiché vzdechy.
Od teď miluju jeho sprostou pusu, i když bych tohle do něj nikdy neřekla.
,,Takže tohle všechno s tebou dělá jen tenhle pohled a úsměv?" zeptám se co nejvíc nevinně jak jen to jde.Přitom udělám přesně ten pohled a úsměv, který vím že ho dovádí k šílenství.
,,Baby." zavrčel a já se ušklíbla.Jeho horká dlaň, jezdila po mých bocích, což mě dělalo naprosto šílenou a já chtěla cítit jeho doteky víc.
,,Ano?" zeptala jsem se nevinně a zamrkala řasami.Baví mě tahle hra.
,,Babygirl, nech toho." zachraptěl Marcus a díval se mi hluboko do očí.Cítila jsem se jako opilá.
,,Ale mě to baví Maci." řekla jsem mu naschvál roztomilou zkomoleninou jeho jména a svojí dlaní vjela pod jeho tričko, kde jsem mu začala obkreslovat svaly.Celý se napnul a já chtě nechtě ucítila jeho kamaráda na mém podbřišku i přes tlustou vrstvu peřiny.
,,Baby přestaň." zašeptal Marcus, ale já moc dobře věděla, že už se dlouho neudrží.
,,Ale já nechci." řekla jsem tvrdohlavě a naschvál zavadila prstama a lem jeho džín.Ne nechci se s ním vyspat hned po dvou týdech, ale tahle hra mě baví.
Nic neříkal jen slastně přivřel oči a užíval si moje doteky.Využila jsem toho, že se nedívá a lehce zvedla pánev a zavrtěla se, což způsobilo otření se o jeho kámoše.Ježiši já fakt něco pila.
Prudce otevřel oči a stiskl ve svých dlaních moje boky.
,,Seru na to." zamumlal a dravě se vrhnul na moje rty.Líbal mě dravě a vášnivě, avšak s pořádnou dávkou lásky a jemnosti.
Chvíli jsem si užívala jeho rty a když se přesunul k mému krku, odstrčila jsem ho, takže spadl na postel a já rychle vyběhla z postele.
Zamračil se na mě a já přešla ke skříni.
,,Hele, to není fér!" ohradil se, ale já na něj jen dětinsky vyplázla jazyk, ,,A co mám jako dělat s tímhle?" dodal a poukázal dolů na menší bouli v jeho kalhotách.
,,Máš ruce a koupelnu." ušklíbla jsem se.Jen si pro sebe něco zamručel a odešel do té koupelny.
Zasmála jsem se a oblékla se.Prohrábla jsem si vlasy a jako bych se z toho opileckého stavu dostala.
Vážně jsem ho takhle provokovala?Važně jsem sahala na jeho svaly?Jakože fakt jsme to všechno dělali?
No nestěžuju si.
•••
Chtěli jste slaďárnu tak tady jí máte😂💓btw kdo si myslel že se spolu vyspí?přiznejte se!
Taky nevím jak teď budou vycházet kapitoly, kvůli koncertu, protože budu předtím i potom úplně mimo😅No budu se snažit😊💘
love yaaa❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanfictionUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus