🔐i'm pregnant🔐

951 73 11
                                    

O dva týdny později:

Už před týdnem mě pustili z nemocnice.Bohužel i s pojízdným kufříkem, kde se ukládá můj vzduch na noc.Doktor mi vysvětlil, že zatím není nutné abych to měla celý den a že na noc je to jen jistota a plicím aspoň trochu ulevím.

Na hadičky v nose jsem si zvykla celkem rychle a byl opravdu velký rozdíl dýchat s tím a bez toho.

Do školy chodím pořád, zatím mi to moje těhotenství umožňuje.Od třetího měsíce, už ale budu studovat doma, tedy dálkově a do školy budu chodit dělat jen důležité zkoušky.Marcus navrhl abych pozastavila svoje studium a vrátila se tam, až se malé narodí, ale to jsem rezoluntně odmítla.Kdo ví, třeba ten porod ani nepřežiju.Chci mít prostě dostudováno.

Marcus.Fakt, že spolu čekáme miminko, tak nějak vyřešil naše problémy.Já Macovi řekla všechno co se ten den stalo, od prohlídky, která neskončila zrovna slavně, pak jak jsem ani nepřemýšlela a odjela jsem, až po to jak jsem hodiny ležela v posteli a brečela.

I Marcus mi povyprávěl jak vypadaly jeho dva týdny potom co jsem ho opustila.A podle toho, co mi vyprávěl, musel být opravdu na dně.Říkal jak ani nebyl schopný se dojít vysprchovat.Jak pořád jen pil a utápěl se ve vzpomínkách na něj a mě.Jak se bál že už se k němu nikdy nevrátím.

Jeho vyprávění mě dohnalo k slzám.Bylo mi líto, že jsem ho na samotné dno dostala já aniž bych chtěla.Bylo mi ze mě samotné špatně a vyčítám si to doteď.

Zase jsem se k němu nastěhovala.No, spíš jsem si jen zase přitáhla těch pár věcí co jsem si sbalila, při svém rychlém odchodu.

Když jsem přišla do bytu, čekalo mě milé překvapení a to v podobě čistého uklizeného bytu.Marcus chtěl asi udělat dojem, protože se mi zbytek dne vychloubal jak celý den uklízel.

Sky je celá nadšená že jsme se k sobě s Macem zase vrátili a furt mi připomíná jak jsme oba blbí, že jsem utekla a on mě nechal.

O tom, že jsem těhotná ještě neví a já jí to právě teď jdu říct.Chudák holka měla celý týden co jsem byla v nemocnici plné ruce práce a už mě nenavštívila.A já jsem Marcusovi zakázala aby jí to říkal, protože své nejlepší kamarádce to prostě musím říct já.Tak se Marcus vymluvil že jsem měla nějakou chřipku nebo co.

,,Ahoj!" vykřikla Sky, ihned jak mě spatřila a hodila se mi kolem krku.

,,Ahoj Sky." pozdravila jsem jí se smíchem a pevně jí tiskla k sobě.Bože tak moc mi tohle pako chybělo.

,,Už je ti líp?" zeptala se hned jak jsme dosedly na židle v naší oblíbené kavárně, potom co jsme si u baru objednaly kafe.

,,Noooo..." protáhla jsem a tajuplně se na ní zadívala.Věnovala mi jeden ze svých nechápavých pohledů.

,,Co se děje...?" zeptala se nejistě a celou si mě projela pohledem, jakoby snad hledala nějaké vodítko.Hah břicho mám furt ploché, takže smůla kočko.

,,Eh...no já neměla chřipku.To byla jen výmluva," začala jsem a Sky se na mě hned podezřívavě koukla, ,,Ve skutěcnosti se děje to, že jsem těhotná." řekla jsem a napjatě čekala na reakci mé nejlepší kamarádky.Ježiši vždycky jsem snila jak to takhle budu jednou oznamovat své nejlepší kamarádce.

,,To si děláš srandu!" vykřikla a pořád na mě kulila oči.Pak sjela pohledem na moje bříško a zase zpátky do mých očí.

,,Ne nedělám.Čekáme s Marcusem miminko." zopakovala jsem a rozplývala se nad tím, jak úžasně to zní

,,No to je úžasný!," vykřikla a hned se ke mně nahla aby mě mohla obejmout, ,,Počkej a ty jako můžeš?" zeptala se když se ode mně odtáhla a tím poukazovala na mojí nemoc.

,,Jo.Prý můžu odnosit a porodit zdravé dítě, rakovina není dědičná a moje plíce by to měly ustát." usmála jsem se nadšeně a stejnak i Sky.

,,No to je přímo neuvěřitelné!" vykřikla a zatleskala nadšeně rukama.

,,Ale má to jeden háček,"řekla jsem a její úsměv povadl jako ten můj, ,,Zaprvé musím mít na noc kyslíkovou bombu a za druhé...budu žít odhadem, už jen dva roky." vydechla jsem smutně a Sky zalapala po dechu.

,,C-cože?To jako že budeš žít o dva roky méně?" vykoktala Sky překvapeně a já sklopila hlavu a přikývla.

,,To mi je líto." řekla soucitně a vzala svoje ruce do těch mých.Jemně jsem se na ní pousmála.
Za pár minutek nám přinesli kávu.

,,Tak proto chtěl Marcus-" začala Sky, ale hned jak jí došlo co se chystá říct, tak se zastavila a radši se napila svého latté.

,,Co Marcus?" zeptala jsem se zvědavě.Sky ale jen zakroutila hlavou.

,,To je jedno." mávla rukou a zase se napila.

Něco mi tají.A mě něco řiká, že se zachvíli dozvím co to je.

•••
Hehe tak co nám to Sky asi tají?Copak Marcus chce udělat?🤔🤔
Chcete aby měli dvojčata, trojčata nebo třeba čtyřčata?😂😂😂Ne dělám si sranduuu🤣
love yaaa❤️❤️
maggie

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat