,,Miriam!" zavolal Marcus a tak jsem se na něj s milým úsměvem otočila a co nejlíp se snažila skrýt tu radost, že si pamatuje moje jméno a že mě oslovil...
,,Ano?" pobídla jsem ho, ať mluví dál.Zastavil se na můj vkus až moc blízko, ale v jeho případě mi to vadilo asi tak jako psovi maso.
,,J-já j-jen-n..." začal koktat, což mi přišlo strašně roztomilé, tak jsem se ho snažila nějak uklidnit.
,,Klid Marcusi.Prostě to řekni" pohladila jsem ho po ruce a ó můj bože ty bicepsy!Sky měla sakra pravdu.
,,Tak jo.Nechtěla by jsi zajít třeba na víno nebo tak?" zeptal se a nastavil svůj brilantní úsměv, který mě dostává do kolen.Tak řekněte, kdo by dokázal říct ne?Jemu?Ani bůh by to nedokázal.
,,J-jo jasně." odpověděla jsem mírně zaskočeně a poupravila si popruh tašky na rameni.
,,Takže dneska, třeba v sedm na náměstí?" navrhl a já jen souhlasně přikývla.
,,Okay, tak zatím." mávl mi a já mu pozdrav oplatila.Pak už jsem se jen zaskočeně koukala na jeho mohutná záda a snažila se tento okamžik vstřebat.
Panebože přijdu si jak nějaká zamilovaná středoškolačka.
***
,,Co děláš?" vlítla mi do pokoje Sky s jablkem v ruce a rozvalila se na mojí velké posteli, načež se zakousla do onoho ovoce.
,,Nic, jen jdu ven." odbiju jí s nezájmem a ještě jednou přejedu mé, překvapivě dlouhé řasy, řasenkou (to je mi zase věta😂).
,,Jo jasně a proto se tak módíš." uchechtla se ironicky ta zrzavá kebule a pohodlněji se usadila na mé posteli.
,,Jsi snad moje máma aby jsi mě kontrolovala?" odsekla jsem jí mírně podrážděně, jak z nervozity, tak i proto, že mi už lezla na nervy.Můj tón jí ale vůbec neodradil.Právě naopak.
,,Ty máš rande!" vykřikla tak náhle, až jsem sebou polekaně trhla, ,,S kým?Je hezkej?Má svaly?Znám ho?Ne, počkej já vím kdo to je!Ty jdeš na rande určitě s tím Marcusem nebo jak se jmenuje!" začala mlít páté přes deváté a já jen protočila očima.
,,Jo jdu s ním na rande.Stačí?" odpověděla jsem jí podráždeně, abych vyhověla jejím dotazům.
Ona hned nadšeně vyjekla a zatleskala, nad čímž jsem jen ohrnula nos.
,,Měla bych pár výtek k tvému outfitu, ale nevypadáš na to, že by jsi ode mně chtěla slyšet nějaké rady, tak já se radši pakuju." řekla a než jsem se stihla nadechnout, už byla pryč.
Povzdechla jsem si a musela se usmát nad její přehnanou reakcí.Nojo, na rande jsem byla naposledy ve druháku a to s nějakým šprtem.Byla to děsná nuda a bylo to trapné.Od té doby jsem nikde nebyla a ani nevyhledávám klučičí pozornost.Ale kdo by odolal někomu jako je Marcus?
Nervózně jsem si popotáhla své bílé letní šaty víc dolů, vzala si džínsku, malou černou kabelku a už si to namířila do předsíně.
Obouvala jsem si bílé plátěnky, když se z kuchyně ozval Skyin hlas a já jako bych slyšela mojí matku.
,,Užij si to!A nenech se hned zatáhnout do postele!" zakřičela a já jen pobaveně protočila oči v sloup.
Pak už jsem jen popadla klíče z komody a vydala se za Marcusem na náměstí.
***
,,Ježiši to jste vážně udělali?" smála jsem se tak, až mě bolelo břicho, ale tahle historka byla vážně dokonalá.
,,Jo prostě jsme se vyměnili a brácha dostal tu lepší známku a já tu horší a ta učitelka a ani rodiče se to nikdy nedozvěděli.Je to takové naše malé tajemství." zasmál se Marcus při vzpomínce na svoje dětství.
Popíjíme tu víno, přičemž já mám asi třetí skleničku a cítím se uvolněně a bezstarostně.Je to skvělý pocit všechny starosti hodit za hlavu.
Mac, jak mě sám požádal abych ho tak oslovovala, mi tady vypráví jednu historku za druhou a ani já nejsem pozadu.Tak nějak se díky tomu o sobě dozvídáme víc a víc.
Třeba jsem vůbec netušila, že jako malí se svým dvojčetem Martinusem zpívali.Ten kluk je jedna velká záhada.
,,A kde je tvůj bratr teď?Taky studuje na nějaké univerzitě?" zeptala jsem se s úsměvem, zatímco ten Marcusův rázem zmizel a nahradil ho kamenný výraz.
A sakra, asi jsem s lodí zaplula do nebezpečných vod.
•••
Jak to rande asi dopadne??😁🤔
Tak školu máme konečně za sebouuu🥳Z jaké třídy jste teď vyšli?🔥
love yaaa❤️❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanficUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus