Vešli jsme do mého pokoje, kde se Marcus svalil na postel a obličej zabořil do polštáře.
,,To mají tvoje rodiče vždycky tolik otázek?" zamručel Marcus unaveně a já se uchechtla.Je pravda, že ho moje rodiče docela dost vyslýchali.Chudáček, hrnuly se na něj otázky ze všech stran.
,,Nooo nevím, když jsem měla přítele, nestihla jsem ho svým rodičům ani představit.Byli jsme spolu asi jen tři měsíce než se odstěhoval." zavzpomínala jsem nad svou starou láskou.
,,Jak se jmenoval?" zeptal se Mac a podíval se na mě zvídavýn pohledem.
,,Thomas." odpověděla jsem mu poslušně a on si odfrkl.
,,Idiot.Nechal jít takhle krásnou holku." zamumlal Marcus a opět zabořil nos do polštáře.Rozzářila jsem se jako sluníčko a vlezla si za ním do postele.
,,Jak dlouho tu tvoji rodiče budou?Ne že bych je neměl rád, ale další otázky už asi neztrpím." zamrmlal Mac do polštáře a já se uchechtla.
,,Vždyť tady nemusíš být.Nebydlíš tu, můžeš jít klidně domů,"zasmála jsem se, ,,A nevím kdy chtějí odjet." odpověděla jsem mu na otázku.
Vyjekla jsem, protože se ke mmě Mac najednou převalil, obtočil mi ruce kolem pasu a zabořil hlavu do mého dekoltu.Připadala jsem si jak objímací medvídek či co.
,,A spát bez tebe v mé náruči?Být v tom depresivně tichém bytu sám?Ani náhodou!" zamumlal mi do kůže a já se jen pousmála.Jak dokáže být tak roztomilý?
Zapletla jsem mu ruku do vlasů, se kterými jsem si začala hrát a tou druhou mu jezdila po jeho svalnaté paži.
Jen mi spokojeně zamručel do kůže na mém dekoltu, což trošku zalechtalo a zároveň bylo příjemné cítit jeho dech tam.
Hřál jak kamna což se hodí na zimu že jo.Začala jsem mu nehty jezdit od zátylku až do jeho jemných vlásků.
Už jsem myslela, že snad usnul, ale najednou jsem ve svém výstřihu cítila jeho horké měkké rty.
Trochu jsem se napla a zatahala ho jemně za vlasy.Cítila jsem jak se ušklíbl a dál svými rty opečovává můj výstřih.
Pomalu si tvořil mokrou cestičku až k mé klíční kosti, kde nasál jemně mou kůži a stejně jemně jí i zkousl.
,,M-Marcusi." vydechla jsem trhaně jeho jméno a znova ve slasti zatahala za jeho vlasy.
Vyhoupl se nade mně a sklonil se k mému krku, který si velmi oblíbil a mě sotva zmizely ty jeho slavné cucfleky a on už mi tam dělal nové.Ale protestovat se nedalo.
Mučil mě svým pomalým tempem a já už chtěla ty jeho polštářky cítit na mých a pořádně si je vychutnat.
Ale on nejprve políbil mou čelist, pak pokračoval přes líčko, spánky, čelo, nos a tam se zastavil.
,,Copak by jsi chtěla?" zašeptal Marcus a já se na něj podívala zoufalým pohledem.Jen se uchechtl a konečně přiložil svoje rty na ty mé.
Ale co mě naštvalo, dal mi jen obyčejnou pusu.Oh tak to né zlatíčko, to by nebylo fér.
,,Neštvi mě Marcusi." zavrčela jsem a za zátylek si ho prudce přitáhla k sobě, abych ho mohla políbit.
Nasála jsem jeho spodní ret a jemně ho zkousla, načež mi Mac potichu zaskučel do rtů.Aha tak už vím kde je jeho slabina!
Jeho ruce zajely pod moje tričko, kde hladily mojí citlivou pokožku a já se z jeho doteků mohla zbláznit.
Zanechala jsem v jeho ústech svůj vzdech, když prstem obkroužil mojí podprsenku.
Najednou se ale prudce otevřely dveře a já se od Marcuse okamžitě odtrhla a vyděšeně se podívala na svojí mamku.
Ta stála ve dveřích s překvapeným výrazem, ale nakonec se jí na tváři vyloudil úšklebek a sjela si nás pohledem.Díky bohu, že na sobě máme oba dva oblečení.
,,Nemáme ručníky, tak jsem se tě chtěla zeptat kde jsou." řekla mamka a já měla chuť po ní začít křičet, že nám zkazila takhle krásnou chvilku.
,,V obýváku, po levé straně, skřín, čtvrtá polička od shora." nadiktovala jsem jí a ona se jen vševědoucně ušklíbla a odešla.
,,Ughh ta musí vždycky přijít v tu nejlepší chvíli, fakt že jo." zavrčela jsem a zabořila hlavu do polštáře.
Marcus se jen uchechtl, věnoval mi motýlí polibek na nos a se slovy, že se jde osprchovat, odešel do koupelny.
Buďme upřímní, všichni víme jak by to dopadlo.Ještě jsme spolu ale nespali.Jsme to ale zvláštní pár.Ani nevím proč.Možná jsme nikdy neměli moc času pro sebe a nebo jsem to prostě utla se slovy, že ještě ne.Ježiši ne, nejsem panna!
Marcus si ale nikdy nestěžoval.Ale vidím na něm, že to chce a upřímně?Já taky.Co si budem, jeho doteky jsou pro mě jako droga a cítit je na mých...ehm privátních místech?Asi se rozteču.•••
Jsem zase něco napsala😂🤦♀️🔫No každopádně, se příště posuneme trochu v čase😊💖
love yaaa❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanfictionUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus