🔐she's my crazy ex🔐

1K 79 6
                                    

Miriam:
Z předsíně se ozval pisklavý hlas a já ihned ustanula v chůzi do kuchyně a radši zamířila do předsíně.

Když jsem tam došla, Marcus zrovna od sebe odstrkoval nějakou ženskou, protože ho očividně objímala.

Zamračila jsem se a došla k Macovi, zatímco ta holka se zářivě usmívala na mého přítele.Její pohled se mi ani trošku nelíbil, tak jsem objala Marcuse kolem pasu, abych dala jasně na jevo kdo tady má navíc.

,,Co tady sakra děláš?" zeptal se jí Mac a bylo vidět že ho její přítomnost štve.

,,Všude jsem tě hledala abych se k tobě vrátila, vím že mě pořád miluješ!" vykřikla nadšeně a já svraštila obočí.Cože?

,,Lásko, nechceš nás představit?" zvedla jsem hlavu nahoru k Macovi a naschvál mu řekla touto přezdívkou.Ta ženská mě jen probodla nenávistným pohledem.

,,Uhm fajn.Miriam tohle je Edith, Edith tohle je moje přítelkyně Miriam." řekl Marcus a dal menší důraz na slovo přítelkyně.

Edith se na nás jen překvapeně podívala a pak si odfrkla.Sjela si mě celou pohledem a pak se posměšně ušklíbla.

Už už chtěla něco říct pravděpodobně na mou osobu, ale Marcus jí předstihl.

,,Myslím že by jsi měla jít Edith." řekl Mac ledovým hlasem.

,,Nemám kde bydlet." namítla a já ještě víc upevnila stisk o kolo Marcuse, abych mu dala najevo ať se ani nepokouší jí tu nechávat.

,,To mě upřímně ani trochu nezajímá." odsekl jí a zavřel jí dveře před nosem.

Unaveně si oddechl vymanil se z mého objetí a vyrazil do kuchyně.

Chtěla jsem ať mi všechno podrobně vysvětlí a ani jsem se nemusela prosit a Mac začal.

,,Edith je moje ex ze střední.Chodili jsme spolu poslední rok střední asi tak půk roku, než mě podvedla.Rozešel jsem se s ní a ona za mnou od té doby pořád dolejzá, říká jak mě miluje a jaká to byla chyba a tak dál.Utekl jsem od ní až když skončila škola a my s Martinusem pořád někde jezdili.Tohle bylo tak po půl roce co jsem jí viděl.Je to magor, nedokáže se smířit s tím že jsem jí odkopl." povzdechl si Marcus a sedl si na židli u barového ostrůvku.

,,Ještě jednou se tady objeví a bude otravovat a normálně jí posadím zpátky na vlak do Trofors." zavrčela jsem a Marcus se uchechtl.Nevím co je na tom vtipné, myslím to vážně.

,,Ale žárlivá Miriam už je zase tu?" ušklíbl se a za pas si mě přitáhl co nejblíž.

,,Já nežárlím, jen varuju." vrátila jsem mu úšklebek.Marcus se jen usmál a přitáhl si mě na svoje rty.

Pěknou chvíli se věnoval mým rtům a také mojí pokožce, kterou laskal svými doteky.

,,Mám nápad." zamumlal mi najednou do rtů a já se od něj zvědavě odtáhla.

,,Co kdyby jsi se ke mně nastěhovala?Já vím že spolu jsme asi jen měsíc a něco, ale prostě....chci s tebou strávit co nejvíc času jde.Navíc mě nebaví být v tomhle depresivním bytě sám a stejně už bez tebe v mém náručí nemůžu usnout." zaskurhal Marcus a já se musela usmát nad jeho roztomilostí.

Prohrábla jsem mu to jeho blonďatý háro a svou rukou spočinula na jeho líčku načež se do ní Mac opřel a pak jí obalil tou svou.To můj úsměv ještě zvětšilo a já se nadechla k odpovědi.

,,Nechce se mi opouštět Sky.Ale jelikož ona už si se mnou užila dost, myslím že jí nebude vadit, když svůj zbývající čas strávím u tebe.Ale nastěhuju se k tobě pod jednou podmínkou." řekla jsem a Marcus se zamračil.

,,Jakou?Klidně si začnu prát!" prohlásil a já se zasmála.Jo k tomu ho taky budu muset dokopat.

,,Chci aby jsi mě vzal za svým bratrem." vychrlila jsem a Macovi okamžitě spadl úsměv z tváře.

,,Baby to není nejlepší nápad..." začal se zdráhat což jsem moc dobře očekávala.

,,Prosím Maci.Chtěla bych ho poznat.Vím že se mnou asi ani nepromluví, ale chtěla bych mu říct svůj příběh.Prosím Marcusi." udělala jsem psí očka a sedla si na něj obkročmo.Marcus se snažil vyhnout mému pohledu, ale nakonec povolil.

,,Fajn, vezmu tě tam.Přeci jenom od začátku školního jsem tam nebyl." rezignoval Mac a já se vítězně usmála.

,,Děkuju." zamumlala jsem mu do rtů a polibek prohloubila.

Proč chci poznat Martinuse?Zajímá mě.Zajímá mě jak moc špatné to s ním je.A taky mu chci zkusit pomoct.Chtěla bych mu říct svůj příběh.Třeba by ho ten fakt že on má celý život před sebou, mohl nějak probudit, nebo aspoň nakopnout aby začal trochu komunikovat.

Je mi líto jak Marcuse, tak Martinuse, protože ani jeden z nich si tohle nezaslouží.

•••
Aaaa Martinus jde na scénu😊Taky jsme se konečně dozvěděli kdo je ta záhadná dívka a já myslím že už si umíte představit o čem bude příští kapitola😎a děkuju za 3k přečtení!😍
love yaaa❤️❤️
maggie

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat