Ráno:
Je mi špatně, bolí mě hlava, žaludek mám jak na vodě a ještě jsem do sebe nedokázala dostat ani sousto.Byla jsem nervózní jako snad ještě nikdy.,,Miri, jestli okamžitě nesníš ten croassant, budu k tomu oltáři muset jít za tebe" řekla Sky hned jak vtrhla do obýváku a uviděla mě v té samé pozici, jako mě tady nechala.
Protočila jsem nad tím očima, ale vzala do ruky croassant a kousla si.Nebylo to zas tak špatné, takže jsem za chvíli měla v sobě celý kousek.
Moje kadeřnice a zároveň maskérka by měla přijít každou chvíli.Měla jsem vybraný přesný účes i líčení, tak aby všechno pasovalo k mým šatům, do kterým jsem se naprosto zamilovala a já jen doufám že se budou líbit i Macovi.
Juliet, tedy maskérka a kadeřnice v jednom, tu opravdu byla přesně na čas a hned se pustila do práce.
Byla moc milá a bylo vidět že ví co dělá.
Někdy kolem 11 se ozval zvonek.
,,To asi budou moji rodiče, běž prosím otevřít Sky!" zavolala jsem na svojí svědkyni, která byla někde v útrobách bytu a zanedlouho jsem slyšela otevírání dveří.
,,Beruško moje" řekla mamka hned jak mě uviděla a hned mě šla obejmout.Táta udělal to samé.
,,Tak co, jsi nervózní?" zeptal se taťka.Tahle otázka byla na místě.
,,Jako ještě nikdy.Ale zároveň se už nemůžu dočkat" odpověděla jsem a nervózně se zasmála.
,,Nemůžu uvěřit že se opravdu budeš vdávat!" vykřikla mamka a já si všimla jak se jí lesknou oči.Tahle věta nebyla jen tak obyčejná.Myslela to vážně.I ona a táta byli smířeni s tím že žádnou rodinu a manžela kvůli své nemoci mít nebudu.Ale hele.Stal se zázrak a já poznala toho nejdokonalejšího muže na světě.
,,Jo mami, to nikdo" řekla jsem a lehce se na ní usmála.V místnosti nastalo ticho.Nikdo moc nevěděl co říct, hlavně Juliet, která o mé nemoci neměla ani tucha.
,,Chci vidět šaty" prohlásila najednou mamka, až jsem sebou leknutím trhla.Sky nadšeně zatleskala a hned pro ně došla.
Když je přinesla, mamka spráskla ruce a zbožně se na ten kus oblečení koukala.
,,Ty jsou nádherné.Určitě v nich budeš vypadat jako princezna, ne-li královna" řekla mamka a já se jejím slovům jen zasmála.
,,Kolik stály?" zeptal se pro změnu táta a já sklopila pohled.
,,Jsou jen půjčené" zamumlala jsem a mamce hned zmizel úsměv z tváře.
,,Zlatíčko" řekla a hned mě šla obejmout, avšak musela opatrně, protože už jsem měla hotový účes.
Mamka s taťkou pak odešli, prý že jdou navštívit ženicha, který by se měl nacházet v zámku.
I můj účes byl za chvíli hotový a tak už byl čas jen na šaty.Všechno nám vycházelo podle plánu do poslední minuty.
,,Anne je tu!" vykřikla Sky, když se opět ozval zvonek a měla pravdu.
,,No páni" vydala ze sebe brunetka hned jak vstoupila do místnoti a podobnou reakci měla i její matka.
,,Miriam, nehorázně ti to sluší" pochválila mě Emma a já jí s širokým úsměvem poděkovala.
,,Nechápu proč by jsme tam měly být i my když všechny oslníš" prohodila Anne a já se zasmála.
,,Jsem ráda že jste tu" usmála jsem se na ně.Jejich příchod mi dodal trochu více odvahy.
,,Jsme přece družičky" řekla důležitě Emma.Ona i její mamka na sobě měly lehké světle fialové letní šaty.Nic velkého.Až půjdou k oltáři, měly by rozhazovat fialové kvítky růže.
,,Tak můžeme jet nevěsto?" zeptala se Sky a já se na sebe naposledy koukla do zrcadla.
,,Ano" vydechla jsem.Nebyla jsem si vůbec jistá jestli se tam nesložím, ale na přemýšlení teď nebyl čas.
Když jsme vyšli ven, čekala na nás...limuzína?
,,Co to má znamenat?" zeptala jsem se šokovaně, ale Sky jen s obřím úsměvem přešla k vozu a otevřela dveře.
,,Překvapení od Marcuse.A mám ti vzkázat že tě miluje" řekla a mě její slova, nebo spíše Marcusova, vehnaly slzy do očí.
Brečet jsem ale nemohla, jinak bych si rozmazala ten úžasný make-up.Tak jsem jenom rozmrkala slanou vodu a nasedla do čistě bílé limuzíny.
5 minut před svatbou:
,,Nemám kytku!" vykřikla jsem zděšeně, když jsme projíždeli branami zámku.
,,Zbývá pět minut do obřadu, takže si budeš muset utrhnout nějakou růži v zahradě" popohnala mě Sky a já tedy vystoupila.
Na místo v zámecké zahradě, kde se měl konat obřad, nás měl dovézt kočár, takže když se přede mnou objevil, neutrpěla jsem žádný další šok.
Moje nervozita stoupala a když jsme dojeli na místo a já za stromem viděla svatebčany, udělalo se mi špatně.
,,To zvládneš neboj.Prostě jenom půjdeš uličkou za Marcusem, tam si řeknete ano, prstýnky, polibek a můžeš zase jít.Všechno proběhne hladce" snažila se mě uklidnit Emma a kupodivu se jí do povedlo.
Najednou za mnou přišla Anne s asi 10 růžema a vrazila mi je do ruky.
,,Šlohla jsem je před zámkem, takže pst" pošeptala mi do ucha a já se zasmála.Nestihla jsem jí však ani poděkovat, protože už šla.
Jo a jak to nakonec dopadlo s Martinusem?Nepříjde.Prý se bojí a není na to ještě připravený, i když by hov psychiatr pustil.
Marcus z toho byl hodně smutný.Opravdu hodně.Celý den potom nemluvil, byl skleslý a koukal jak zmučené štěně.
Nakonec mu za svědka jde nějaký kamarád ze střední Alexander.
,,Tak já jdu" řekla Sky a naposledy se na mě usmála než vešla do uličky.Hned za ní šel Alexander.Moc jsem ho neznala, ale i tak se na mě mile usmál než odešel.
Teď měla být moje chvíle.Tu mi však, ale někdo přicházející velmi sprostě přerušil.
,,Martinusi?" vydechla jsem překvapeně, když se vedle mě ten roztomilý blonďáček objevil.
•••
Nojo😝Martinus se nám zjevil🥳Opět malinko nestíhám psát, ale snažím se🙏Každopádně vás nechci nějak strašit, ale blíží se konec dámy a pánové🤭
btw Happy b-day Invited!❤️❤️Miluju tu písničku😍
love yaaa❤️❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanfictionUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus