🔐what the-🔐

1K 69 3
                                    

S úsměvem na tváři a dobrou náladou jsem si to kráčela do kavárny pro svoje ranní kafe.

Hned u vchodu jsem se podle plánu střetla se Sky, která na mě hned začala vybalovat otázky.

Je to týden od toho co jsme se s Marcusem vyspali no a, co si budem nalhávat, byla to ta nejlepší noc-teda vlastně ráno v mém životě.Ehm a taky jsem se poslední týden moc nevyspala no...

,,Sky viděly jsme se včera, nic přelomového se v mém životě nestalo." zasmála jsem se, abych trochu uklidnila její zběsilou pusu, ze které se hrnuly otázky jedna za druhou.

,,Nojo," vydechla a šla si k pultu obědnat svoje latté a já jí ihned následovala, ,,Mám novinku.Kenzie se ke mně nastěhuje." zazubila se na mě Sky a já jí úsměv nadšeně oplatila.

Hned mě ale polily obavy typu, co když se se mnou přestane bavit?Co když na mě zapomene?Co když bude jenom s Kenzie?
Vážně Miriam?Vážně takhle primitivně uvažuješ o své nejlepší kamarádce?
Jo, melu hlouposti.

,,No a co ta Edith, něco nového?" zeptala se mě Sky, když jsme mířily na naší první hodinu.

Už hned jak jsem uslyšela to jméno, můj vztek se probudil.

,,Vlastně ano," řekla jsem celkem s klidem a Sky ihned nastražila uši, ,,Včera mi od ní přišla tahle esemeska." oznámila jsem a podala jí svůj mobil.

,,Jestli se budeš kolem Marcuse pořád motat, pomstím se ti.Rozdělím vás.Marcus je můj a ty budeš ta která bude brečet se zlomeným srdíčkem.Varuju tě, nech ho na pokoji mrcho." přečetla Sky nahlas a ve mě se opět začala vařit krev.Co si to ta kráva vůbec dovoluje?!

,,Co si to ta kráva vůbec dovoluje?!" vykřikla Sky nahlas mojí myšlenku a já jen pokrčila rameny.

,,Nevím, je to prostě psychopatka.Není možný aby ho takhle stalkovala už od střední.Ta ženská je magor." řekla jsem a dosedla na tvrdou židli v učebně literatury.

,,Kašli na ní jen ti závidí.Ví o téhle esemesce Marcus?" zeptala se mě i když už asi věděla odpověď.

,,Jistě, přečetl si jí hned po tom co já.Musela jsem ho uklidnit aby nešel tý krávě vyškrábat oči." uchechtla jsem se nad vzpomínkou, jak Mac kvůli té esemesce vyváděl.Moje metody rozptylování zabraly ale téměř okamžitě a on v několika minutách na nějakou Edith zapomněl.

Při vzpomínce na včerejší noc jsem se musela usmát.Jo Marcus nás rozhodně nešetřil.

,,Co se tak culíš?" optala se se zájmem Sky a přeměřila si mě zkoumavým pohledem.

,,Ale nic." odbyla jsem jí a zase jsem se místo poslouchání výkladu profesorky, ponořila do vzpomínek nad naší včerejší nocí.

1 week later:

Šla jsem si to se spokojeným úsměvem domů, ach je to tak krásný říkat našemu společnému bytu domov.

Moc lidí tu nebylo.Bylo už taky něco kolem půl šesté a všechny hodiny skončily.Vlastně se škola bude za chvíli zavírat.

Už jsem byla skoro u brány, když v tom mě někdo hrubě vzal za předloktí a prudce mě stáhl za vyšší křoví.Ihned jsem cítila jak se mi do kůže zarývají její akrylové nehty.

Okamžitě jsem se jí vytrhla ze sevření, založila si ruce na prsou a hnusně se na ní podívala.

,,Co chceš?" prskla jsem po ní a ona se jen škodolibě usmála.Ježiši co ta kráva zase vymyslela.

,,Myslím že jsem ti dost jasně dala na jevo, že Marcus je můj a ať ho necháš." zavrčela a já se jen uchechtla.

,,Myslíš že jsem to tvoje vyhrožování esemeskama brala vážně?Smiř se s realitou, Marcus už nikdy tvůj nebude." vmetla jsem jí do ksichtu, ale ona se jen posměšně ušklíbla.

,,Vážně?A jak mi teda vysvětlíš tohle?" prohodila a přímo před nos mi strčila svůj telefon, kde byla fotka.

Hrklo ve mně.Byla tam ona a Marcus, jak se líbají.Už už se moje srdce chtělo rozpadnut a slzné kanálky chtěly začít produkovat slzy, ale pak jsem se na tu fotku podívala lépe.

Musela jsem se zasmát.Tohle je už vážně zoufalý.

Odtrhla jsem zrak od té fotky a výsměšně se té krávě podívala do očí.

,,Aha, takže vy jste se jen tak náhodou vyfotili ve vaší střední škole, která je odsud na míle vzdálená.Ty máš jen tak náhodou melíry a Marcus jen menší a míň vypracovanější než obvykle?A proto hned vedle vás stojí Martinus, který se právě teď nachází v léčebně?Myslíš si že jsem snad úplně blbá?Jsi zoufalá Edith, ale nás nerozdělíš.Nemáš jak." věnovala jsem jí jeden sarkastický úsměv.Bylo vidět že jsem jí vyvedla z míry.

Jen si to vyžer kočičko.Nic už jsem neřekla a otočila se k odchodu.Vážně si ta kravka myslí že nás z Macem rozdělí?Měla by se jít léčit na psychiatrii.

•••
Jsem z tý Edith udělala slušnou psyhopatku😂😂😎No jak si jinak užíváte prázdniny?Půlka už je za náma, to je hrozný co?😱
love yaaa❤️❤️
maggie

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat