,,To bylo úžasný!" vykřikla jsem nadšeně, když jsme se konečně vypletli z haly.
,,Jo Ed je sympaťák," zasmál se Mac a pokračoval, ,,Řekl mi, že mám i s mým bráchou našlápnutou na dobrou kariéru.No nějak se to zvrtlo..." zamumlal a prohrábl si vlasy.Jako útěchu jsem ho vzala za ruku, propletla si s ním prsty a stiskla mu jí.Věnoval mi svůj roztomilý úsměv a ruku v ruce jsme pokračovali dál.
,,Počkejjj takže ty jsi se s ním setkal?" zeptala jsem se překvapeně.Jen se zasmál, jakoby to byla snad úplně absurdní otázka.A taky že byla.
,,Miriam, byl jsem pomalu světová hvězda, jistě že jsem se s ním setkal." zasmál se a když jsem ho zpražila pohledem, který jasně říkal, ať se mi přestane smát tak se začal smát ještě víc.
Uraženě jsem se pustila jeho horké dlaně, založila si ruce na hrudi a zrychlila krok.Ts se mi jako bude smát?!
,,Ale notakkk, zlatoooo." protáhl Marcus a vydal se za mnou.Chtě nechtě jsem se musela pousmát nad jeho oslovením.Bude hodně dlouho trvat než si na to zvyknu.
,,Babe, co kdyby jsme si zašli někam na jídlo?Dal bych si nějakou Thajskou kuchyni." zamyslel se Marcus a mě se podlamovala kolena nad jeho oslovením.Opět.Marcusi Marcusi, co mi to děláš.
,,Fajn." vydechla jsem a opět vložila svojí dlaň do té jeho, načež se Mac spokojeně ušklíbl.
,,Někdy mi příjde že fakt myslíš jenom na to jídlo." ušklíbnu se na Maca.Ten se jen usměje a ukáže mi tak svoje perličky.
,,Jídlo obsahuje 80% mého mozku a celkového myšlení." prohlásil Marcus a tentokrát jsem se rozesmála já.
,,Předpokládám, že těch zbylých 20% je tvoje ego." ušklíbnu se, ale Marcus se jen pousměje a upře na mě svůj rentgenový pohled.Připadám si jakoby mě svlékal pohledem.Je zvláštní, že mi ten pohled není ani trochu nepříjemný.
,,Ne babe, těch zbylých 20% obsahuje tebe, mojí lásku k tobě a v neposlední řadě to, jak se pode mnou svíjíš v posteli a vzdycháš moje jméno." mrkl na mě a šel dál.Nechal mě tam stát, s rudými tvářemi, naprosto neschopnou slova.
,,Marcusi!" okřikla jsem ho, když jsem došla těch pár kroků za ním, ,,Je tu plno lidí, někdo tě může slyšet." začervenala jsem se ještě víc, když mi došlo kolik v tu chvíli kolem nás muselo projít lidí.
,,No a?" zaškebil se Mac a opět si se mnou propletl prsty.
,,Jsi neuvěřitelný." uchechtla jsem se, i když jsem moc dobře věděla, že jsem mu opět touto větou slušně zvedla ego.
,,Já vím." odpověděl a vešel do menšího útulného bistra narohu ulice.Moc lidí tam nebylo, ale i tak se za námi pár lidí otočilo.Očividně je Marcus živá legenda, nebo co.
,,Co si dáte?" ozval se nad našimi hlavami hlas na mě až moc přemalované černovlásky s kozama až někam do prdele.Tak jako sorry, ale ty určitě nejsou její.Můžeš mi říct co zase vyvádíš Miriam?!Vždyť jí ani neznáš!
,,Dobrý den, já bych si dal Colu a tady Miri..." otočil se na mě s tázavým pohledem.
,,Dám si to samé." doplnila jsem jeho větu a falešně se usmála na tu černovlásku, která mi však absolutně nevěnovala žádnou pozornost, protože měla oči jen pro Marcuse.,,Ehm ehm." odkašlala jsem si, načež se na mě ta kravka podívala velice "milým" pohledem.Naškrábala si naší obědnávku, ještě zamrkala svýma umělýma řasama na mýho kluka a pak se konečně odplazila pryč.A už se nevracej ty můro.
,,Hhhh fakt karma toto, mít takovýhle číšnice." odfrkla jsem si a podívala se na Maca, který mě propaloval pobaveným pohledem.
,,Co je?" zeptala jsem se ho, protože mě ten jeho úžasný kukuč znervózňoval.
,,Jsi roztomilá, když žárlíš." uchechl se Marcus a já se zamračila.
,,Cože?Ne!Já nežárlím!Jenom je mi ta holka nesympatická, protože..." hledala jsem slova, ale Marcus mě doplnil.
,,...protože po mě jede." doplnil mě a já věděla, že má pravdu.Zatnula jsem pěsti a podívala se k baru.Ta krysa tam ale nebyla, tak jsem přesunula zrak zase na pobaveného Marcuse.
,,Přísahám, že jestli se na tebe ještě jednou podívá tím pohledem, vezmu támhle tomu týpkovi cigaretu a vypálím jí s ní oči." procedila jsem skrz zuby, koukajíc za Marcuse, na toho týpka.
,,Tak jo, uklidníme se ano?" řekl Mac pomalu a vzal moje dlaně do těch svých, načež je začal mnout palci.Byl to tak strašně uklidňující pocit, že jsem nějakou černovlasou můru úplně vypustila z hlavy.
,,Jsem jenom tvůj ano?Ta holka ti nesahá ani po kotníky, jak osobností, povahou, tak ani krásou.Zajímá mě asi tak moc, jako moje špinavý prádlo a věř mi že já neperu." uchechtl se.
•••
Jo Marcusi, fakt prase seš😂🙏Taková typická žárlící scéna no😂🤷♀️
Říkali jste slaďárna tak slaďárna.Ale já vám to zamotám to se nebojte😊
love yaaa❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanfictionUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus