🔐what are you doing here?!🔐

1.1K 71 15
                                    

O pár týdnů později:

Slabé sluneční paprsky se prodraly skrz žaluzie a já musela nad náhlou sluneční září přivřít oči.

Byla jsem vzhůru teprve tak dvě minuty a do této doby jsem si se zájmem prohlížela Marcusovu nahou hruď.Spí jen v kraťasech parchant jeden.Stejnak mě chtěl jen vyprovokovat, ale to se mu nepovedlo.Včera jsem byla po tom všem tak unavená, že jsem usla skoro už ve výtahu.

Sváděla jsem boj sama se sebou jestli ho mám na tu hruď políbit, protože buďme upřímní, ta jeho vypracovaná hruď mě přímo vybízela abych se jí dotkla rty a nebo rukou obkroužila svaly.

Nechtěla jsem ho ale budit, tak jsem jen tak nepřítomně koukala na tu dokonalost uvězněná v Macově hřejivém objetí.

Najednou se Marcus pode mnou trochu pohl a upevnil stisk kolem mého pasu.Vypadalo to, že ale stále spí.

Po několika minutách jsem to ale už prostě nevydržela a pomalu přitiskla svoje rty na jeho hruď.

Mac sebou trhl a bylo vidět jak se mu na moment naply svaly.No tak to zas tak spinkat nebude co?

Posunula jsem svou hlavu trochu výš a políbila ho na klíční kost.Marcus se trhaně nadechl a rukama mi drtil boky.

A to jsem pořádně ani nic neudělala.Toť prosím, co s Marcusem dělají moje pouhé doteky.

Zvedla jsem hlavu, kterou jsem si podepřela rukou a začala prstem obkreslovat jeho buchtičky, které byly no prostě ó můj bože.

Spokojeně zamručel a na tváři se mu vyrýsoval blažený úsměv.Tak jsem chvilku jezdila po jeho svalech a koukala se na tu jeho roztomilou tvářičku.Víte že má strašně řezané lícní kosti, což je u něj mega sexy.Oh bože jak já můžu chodit s takovým sexoušem?(wtf?)

Stáhla jsem ruku z jeho těla a v ten moment Marcus otevřel oči a okamžitě vyhledal ty moje.

Plavaly tam jiskřičky naštvanosti a spokojenosti z mých doteků.Jen jsem se ušklíbla a rychlostí blesku vyskočila z postele a namířila si to rovnou do koupelny.

Tam jsem si vzala prášky, zapila je vodou, pak se svlékla a krátce se osprchovala.

Jen v ručníku jsem se vydala zpátky do ložnice, abych se převlékla a zvláštní bylo že už tam blonďáček nebyl.Většinou s oblibou vyspává až do desíti a teď bylo teprve něco málo po půl deváté.

Přešla jsem k velké skříni, abych si vyndala nějaké šortky.Pak jsem přešla k Marcusově straně s oblečením a vyhrabala tam jedno triko, které jsem si zepředu zastrkala do šortek.

Aby bylo jasno.Posledních pár týdnů trávím převážně času a nocí u Marcuse.Je tu sám, takže nemusíme čelit otravné Sky, nebo nečekané návštěvě mých rodičů.

Mám tady pár kousků oblečení, kartáček, hřeben, sprcháč i šampón a pár šminek.Ano správně už tu skoro bydlím.

Vydala jsem se do kuchyně odkud se linula úžasná vůně waflí a mě se po příchodu do místnosti naskytl pohled na sexy blonďáčka zezadu, bez trička, jak maže wafle nuttelou a posypává je posypkou.

Tak jak to mají páry ve zvyku, jsem ho objala zezadu kolem trupu a věnovala mu polibek mezi lopatky.Pak jsem si stoupla na špičky a koukla se přes jeho rameno.Bastard, je o hlavu vyšší než já.

,,To je pro mě?" zeptala jsem se a zbožně koukala na tu mňamku.

Najednou se Marcus otočil a než jsem se nadála, seděla jsem na ostrůvku, Marcus stál mezi mýma nohama a potutelně se usmíval.

,,Myslíš, že si to zasloužíš za to jak jsi mi ráno zdrhla z postele?" ušklíbl se Mac a já si hodila ruce za jeho krk, načež jsem si ho přitáhla ještě blíž.

,,Ale za tu činnost předtím už bych si je zasloužila ne?" řekla jsem co nejneviněji a zamrkala řasami.Vím jak to Marcuse přihání k šílenství a já tak vždycky dostanu to co chci.

,,Ne babe nech toho." zavrčel Marcus a já ani nestihla odpovědět a už jsem cítila jeho božské rty na mém krku.

Vydechla jsem a odklonila trochu hlavu, abych mu dala lepší přístup k mé pokožce.

Chvilku opečovával můj krk a já ho ve slasti tahala za vlasy, což očividně i jeho dohánělo k šílenství.

Nakonec jsem zvedla jeho hlavu a bez
váhání se mu napojila na rty.Chutnaly po nutelle, jaké to překvapení.

Zanedlouho už svým jazykem prozkoumával mojí ústní dutinu a moje tělo se mohlo zbláznit z jeho doteků.

Svými prsty jezdil po mé pokožce a několikrát prstem obkroužil lem mé podprsenky, načež jsem mu v ústech vždy nechala tichý vzdech, protože cítit jeho doteky tam, ó můj bože.

Druhou rukou jezdil po mém odhaleném stehně a občas ho zmáčkl což mě nutilo ho chtít víc a víc.

,,Sice ti moje trička neskutečně sluší, ale myslím, že už to dlouho nevydržím." zamumlal mi Marcus do rtů, než se odtáhl a přetáhl mi ho přes hlavu.

Byla jsem tam před ním jen v černé podprsence a bylo zvláštní že jsem necítila vůbec žádný stud.

Jen jsem se ušklíbla, přitáhla si ho k sobě a začala líbat a jemně skousávat jeho kůži na krku.Podíval se na mě trochu překvapeně, ale hned na to se spokojeně usmál.

,,Myslím, že ti moje doteky chyběly, nebo snad ne?" zašeptala jsem mu do ucha a jemně zkousla jeho ušní lalůček, načež jsem si od něj vysloužila jeho vzdech do mého ucha.Byla to pro mě jako rajská hudba.

Opět se vrhl na můj krk a začal si dělat mokrou cestičku k mému dekoltu, zatímco já jednou rukou obkeslovala jeho napnuté svaly a druhou rukou jsem mu nehty zarývala do ramene ve způsobené slasti a čím dál tím větším chtíči.

Jako naschvál se ale najednou ozval zvonek.

,,To si ze mě už fakt děláte prdel!" zakřičel Marcus do mé kuže na mém dekoltu, kam zabořil ten svůj čumák.

Zasmála jsem se, prohrábla mu vlasy a pak ho odstrčila se slovy ať jde otevřít.Jen něco zamrmlal a došoural se ke dveřím.

Marcus:

Ať je to kdokoliv zabiju ho, protože tohle se prostě nedělá.Zaprvé to už je poněkolikáte co nám někdo přerušil začínající sex.Za druhé Miriam tak zkurveně moc chci až mě to přivádí k šílenství.A za třetí mám teď docela dost velký problém v kalhotách.

Otevřel jsem dveře a otráveně se podíval na člověka stojícího na prahu mých dveří.Strnul jsem.

,,Ahojky Macinko, tak jsem tě konečně našla, abych se k tobě vrátila zpátky!" vykřikla a hodila se mi okolo krku.

Ale ne.

•••
Aaaaa zápletka je tuuuu😂😍No kdo se těšil?🤣btw moc se omlouvám že tak dlouho nevyšla kapitola, ale jak víte, tak jsem byla na dovolené a na psaní nebyl moc čas ani energie😢Každopádně teď už jsem doma, tak se na to zase vrhnu😎A za to dlouhé čekaní tady máte delší kapitolku než obvykle💖
love yaaa❤️❤️
maggie

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat