🔐happy anniversary love🔐

1.1K 75 6
                                    

Něco příjemně chlupatého mě pošimralo na líčku.Lehce jsem se pousmála, ale nic nedělala.

Pak to do mě jemmě šťouchlo svým plastovým čumákem a opět mě to pošimralo na líčku.

To už jsem nevydržela a otevřela oči.Přetočila jsem se na záda a pohled se mi naskytl na roztomilého plyšáka, který představoval zvíře koaly.Ježiši miluju koaly!

Okamžitě jsem se po plyšákovi natáhla a vytrhla ho Macovi z rukou.Přitiskla jsem si ho k sobě a zabořila do něj nos.No a teď už Marcuse nepotřebuju, mám nového objímacího méďu.

,,Jsem rád že se ti líbí babygirl." zasmál se Marcus.Ucítila jsem jak pokojem projel blesk a já zvedla pohled k mému příteli, který držel v rukou svůj mobil a roztomile se do něj culil.

Nahla jsem se k němu a naskytl se mi pohled na mě, jak objímám onu koalu.On mě vyfotil!

,,Tak tohle je ta nejroztomilejší kterou mám." rozplýval se Mac a já se zamračila.

Znovu jsem se podívala na tu fotku.Ještě že jsem měla obličej zabořený v tom plyšákovi, jinak by byl vidět můj rozespalý obličej a to není moc hezký pohled.Vlasy byly všude možně a vypadaly jak kdybych je týden nemyla.A plus jsem na sobě měla nějaké Macovo tričko a z podpeřiny mi čouhala jedna moje neoholená noha.No prostě hnus, nevím co na tom ten Mac vidí.

,,Radši jí vymaž." řekla jsem a už už jsem chtěla kliknout na malou popelnici v rohu obrazovky, ale Marcus bleskurychle uhnul rukou a zamkl mobil.Stejně vím jeho heslo, tak co dělá?

,,Ani náhodou!Opovaž se!" podíval se na mě výhružným pohledem a já se jen nesouhlasně zašklebila.

,,Fajn." odsekla jsem a chtěla jsem se zvednout z postele, ale Macovy pevné paže mi v tom zabránily.

,,A víš co je dneska za den?" zeptal se mě a přitáhl si mě ještě blíž k sobě.Sedla jsem si na něj obkročmo, ruce mu hodila a začala ho jemně škrábat na zátylku.Nějak si oblíbil když tohle dělám.

Mezitím jsem trochu zapátrala v paměti kolikátého dneska vlastně je.

Tázavě jsem se podívala na Marcuse, aby mi tedy řekl co je dneska za den.Samozřejmě že mi to došlo.Jen jsem chtěla vědět jestli to ví.

,,Dneska jsou to tři měsíce co jsme spolu." usmál se jak sluníčko a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho.

Šťastně jsem se usmála, že si to pamatuje.Ano tři měsíce.Panebože ten čas tak letí.

Už to budou víc jak dva týdny co jsem se k Macovi nastěhovala a musím říct, že nám to zatím opravdu klape.Takové ty hádky typu: Proč jsi nedošel nakoupit když došlo pečivo, nebo Proč to špinavé prádlo nedáš do koše, nepočítám.

Opravdu nám to funguje, za což jsem opravdu ráda a už si neumím ani představit jiné ráno, než probuzení v objetí tohodle blonďáčka a pak polibek na dobré ráno.Stalo se to součástí mé každodenní rutiny.

,,Nad čím přemýšlíš?" zeptal se mě Marcus a se zájmem zkoumal moje zlatavé oči.Miluju barvu svých očí a Mac očividně taky.

,,Na tím, jak jsem teď v tuhle chvíli tak moc šťastná." usmála jsem se a věnovala mu jeden polibek.

Když jsem se chtěla odtáhnout, Mac si mě za zátylek přitáhl blíž a polibek prohloubil.

,,Tak to jsem rád." zamumlal mi do rtů a jeho teplé dlaně vjely pod moje tričko.Hned mi po těle vyskočily zimomřivky a já se zachvěla.Měla bych si na ty jeho doteky zvyknout já vím.

Stále se svými rty věnoval těm mým, zatímco jednou rukou jezdil pod mým tričkem, tou druhou mi přejížděl po stehnu.Mám na sobě jen jeho tričko a lehké kraťásky na spaní.Žádná podprsenka, žádné kalhotky.

Mac se až nebezpečně moc přiblížil svými prsty k mému dekoltu a já cítila jak chci víc.

Marcus jakoby mi četl myšlenky a obkroužil prstem jedno mé prso a následně i to druhé.

Slastí jsem se prohnula v zádech, čímž jsem se na něj ještě víc natiskla a potichu vydechla.

To jakoby byl pro Marcuse spouštěcí systém a on neváhal a jedno z mým ňader vzal do ruky a silně, avšak jemně ho zmáčkl.

Můj tichý sten zanikl v jeho ústech.Mac se přesunul rty k mému krku, který začal ihned laskat svými rty, zkousávat a v neposlední řadě tvrdě sát.Mezitím si jeho prsty pohrávaly s jednou mou bradavkou.

Stihla jsem dokonce vnímat i jeho druhou ruku, která každým pohybem zajížděla výš s vyš a mě to dohánělo k šílenství.A jeho očividně taky.

,,Tak zkurveně moc tě chci Miriam.Celou." zamumlal mi Mac do kůže načež jí lehce zkousl a zmáčkl mé ňadro ve své dlani.Z pusy mi uniklo jeho jméno.

,,Tak si mě vem." vydechla jsem a vysvobodila jeho vlasy z gumičky.Ve slasti kterou mi dopřával jsem za ně začala tahat a Marcusovi se to podle jeho vzdechů, taky očividně líbilo.

Hned jak Mac uslyšel tahle slova, vzal lem mého...teda ehm jeho trička a už leželo někde vedle nás.

Myslela jsem že pocítím aspoň nějaký stud, ale nic.Mému mozku bylo úplně jedno že tu před ním jsem bez podprsenky.

,,Jseš tak nádherná babe." zašeptal a přesunul se svými rty na můj teď už odhalený dekolt.

Díky jeho slovům a rtům jsem se slastí prohrla v zádech a otřela se tak nezáměrně o jeho rychle rostoucí bouli v kalhotách.

Vzdychl mi přímo do kůže a já se ušklíbla.A to to ani nebylo záměrně.

Pomalu mě pokládal zpátky na postel a mě se přestávalo líbit že měl na sobě pořád to tričko.

Proto jsem hodlala jednat.Vzala jsem za leny jeho trička a jedním pohybem mu ho svlékla.

Naskytl se mi pohled na vypracované tělo božského Marcuse Gunnarsena a i když jsem ho takhle viděla už hodněkrát, opět mi to vyrazilo dech.

Ale hned jsem se vzpamatovala a ve vteřině on už ležel pode mnou, já na něm a rty opečovávala jeho hruď.

Jeho tiché vzdechy plnily místnot a nebudu lhát, vzrušovalo mě to víc a víc.

Dlaní jsem přejela po jeho bouli, která byla stále ukrytá v kalhotech a Marcus vypustil z pusy moje jméno, načež mi zaryl prsty do boků.

Ušklíbla jsem se a pohyb zopakovala, načež Marcus vytřeštil oči a už jsem zase byla pod ním.

Zadívala jsem se do těch jeho čokoládek, kde bylo momentálně tolik touhy a chtíče, že mě to popohnalo k další větě.

,,Marcusi, chci tě.Chci tě konečně cítit tam dole." zašeptala jsem a obkreslovala prty jeho buchtičky.

Marcus zavřel na minutku oči a pak je hned zase otevřel.Podíval se na mě pohledem typu: Jseš si jistá?
Já jen přikývla.

Ale to už mi jeho hbité prsty sundavaly i poslední kousek oblečení, který mě chránil před úplnou nahotou

•••.
Tak jste se dočkali😂a ja se jdu zahrabat🤣Možná jste si všimli že jsem změnila cover u všech mých knížek😊Libí se vám?💗btw děkuju za 4k přečtení❤️❤️
love yaaa❤️
maggie

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat