Nechala jsem Maca v koupelně a sama se vydala do kuchyně, kde jsem na lince našla lísteček od Sky s krátkým vzkazem.
Dobré ráno šípková růženko hahah.Pustila jsem tvého prince dovnitř, aby tě probudil po dlouhém spánku.Každopádně, jela jsem na víkend za rodiči, tak nic nevyvádějte, ať nejsem teta, až přijedu.
Miluju tě, tvoje největší životní láska Sky.
Jen jsem nad tím pobaveně zakroutila hlavou a papírek vyhodila.Ona je prostě magor.A to se nezměnilo ani tím, že už jí táhne na 23.
Rozhodla jsem se připravit snídani a tak jsem vyndala vajíčka, tousty a dala se do vaření.No vaření.Co je na vajíčkách tak těžkého?Nic.Ale to očividně neplatí pro mě, když jsem je jen tak tak zachránila od spálení.
S klidem jsem míchala vajíčka a čekala až se v toustovači udělají tousty, když v tom se mi kolem pasu obtočily dvě paže a já se tak lekla, že jsem s vyjeknutím celou pánvičku, kterou jsem držela za rukojeť, vyklopila na můj a Macův obličej.
Chvilku jsme byli zticha, ani nedutali a pak jsem se na něj pomalu otočila a oba jsme propukli v nekontrolovaný záchvat smíchu.
,,Bože jaktože jsi se tolik lekla?" vydal ze sebe Marcus mezi smíchem.Já se ze sebe snažila papírovými ubrousky setřít vajíčka a zklidnit svůj zrychlený dech.
,,Tohle je poprvé co mi to někdo udělal!Nejsem na to zvyklá.Navíc jsme spolu něco přes týden, ještě jsem si nezvykla." odůvodnila jsem svoje počínání a podala i jemu papírové ubrousky.
Když jsme se tak nějak umyli a uklidili i zbylá vajíčka co přistála na zemi, vytáhla jsem z lednice nuttelu a vzala ty tousty.To se nakonec ukázalo jako špatná volba snídaně, protože když jsme nuttelu otevřeli, byla v ní tak jen jedna lžíce.
,,Skyyyy!" zavrčela jsem, protože na ní určitě zase začala tajně v noci chodit.Já jí uškrtím, vždyť jsem jí nedávno kupovala!
Tak jsem zbytek přenechala Macovi, který se nedal odbýt, protože prý nuttelka je jeho láska, načež jsem se urazila a šla si do lednice pro marmeládu.
,,Ale notákkk Miri nebuď kakabus.Ty víš že tě mám mnohem radši než jídlo." usmál se na mě svým super roztomilým nevinným Gunnarsenovým úsměvem a já povolila.
Tak jo, úkol číslo jedna.Budu se muset naučit vzdorovat takovýmto jeho pohledům, jinak mu odpustím všechno co udělá, což rozhodně nemám v plánu.
,,Fajn." zamumlala jsem a chtěla si sednout na židli vedle něho, ale to by mě jeho silné paže nemohly stáhnout na jeho klín.
,,Takhle je to pohodlnější ne?" zašeptal mi do ucha.Dělala jsem, že přemýšlím, abych ho trochu potrápila.
Když jsem uviděla jeho ztrápený výraz, jen jsem se zasmála a líbla ho na špičku nosu.Pak už se jen s chutí pustila do toastu v té nejpohodlnější židli vůbec.
Později:
,,Co vlastně máme v dneska v plánu, když jsi sem tak ráno vtrhnul?" zeptala jsem se, když už jsme se nějakou tu chvíli jen tak váleli na gauči a povídali si.
,,Mám plány spíš až k večeru, takže teď něco vymysli ty." dostala se mi odpověď.
,,No moje plány na dnešek bylo jen ležet, koukat se na filmy a jíst chipsy." řekla jsem mu moje původní plány.
,,Tak proč by jsi je nemohla uskutečnit se mnou?" zeptal se, ale byla to spíše řečnická otázka.Usmála jsem se.
,,Fajn já skočím pro chipsy a ty něco pusť." řekla jsem a vydala se do kuchyně, pro onu pochoutku.
O několik mimut později už jsme seděli, já mezi Macovýma nohama, opřená o jeho hruď a na svém klíně chipsy.Marcus, se svýma rukama pevně obtočenýma kolem mého pasu a hlavou lehce opřenou o tu mou.No nejsou to goals?Ne?Tak dobře...
Večer:
,,Maci kam mě to táhneš?" zeptala jsem se celkem otráveně, protože mi přijde jakoby jsme jeli přes celé Oslo.
,,Už tam budem." odvětil a dál mě táhl nočními ulicemi Osla.
,,Spektrum Aréna?Co tam?" zeptala jsem se zmateně, ale odpovědi se mi dostalo hned jak před můj obličej vytasil dva lístky, na kterých stálo jméno Ed Sheeren.
,,My jdem na Sheerena?!" zeptala jsem se nadšeně jak naprostý debil, když to mám napsané přímo před sebou černé na bílém.
,,Jo." zazubil se na mě Marcus a já se mu okamžitě hodila okolo krku.
Abych vám to vysvětlila.Na Eda jsem chtěla jít, ale bohužel už byly vstupenky vyprodané.Nejsem nějaká jeho fanynka nebo tak, ale mám ráda jak jeho písničky, tak i jeho osobnost.
Když jsme se dostali dovnitř haly, byla jsem jak u vytržení.Byla úplně plná.
My měli lístky na sezení, v sektoru A na východu, úplně dole u podia.Proč mám takový pocit, že to jsou ty jedny z nejdražších lístků?Achjo...
Jen co jsme dosedli, halou se začalo ozývat nepřetržité pištění a ječení a na velkých obrazovkách jsme mohli vidět samotného Sheerena jak jde na stage.
A když byl na stagi?To můj mozek už nezpracovával.
•••
To s tím Sheerenem mě napadlo, jen díky tomu že tu měl koncert😂😁každopádně...ABSOLUTNĚ TO NEPOBÍRÁM, ALE TEN KONCERT BYL JEDEN Z NEJLEPŠÍCH DNŮ V MYM ŽIVOTĚ SKSLSLSK😍😍😭PROSTĚ DOKONALOST M&M...😍😍😍
kdo byl taky??😁💖
btw moc se omlouvám že celkem dlouho nevyšla kapitola, ale po koncertu, jsem ani nevěděla v jakym jsem světě😂
love yaaa❤️
maggie
ČTEŠ
How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]
FanfictionUž jednou jsem od svého života dostala těžkou ránu, ale i tak jsem se s ní vypořádala.Ale to že budu muset podstoupit ještě jednu těžší, to už mi nikdo neřekl... 2.místo #marcusandmartinus