🔐you're idiot, you know it?🔐

950 76 18
                                    

,,Cože jsi udělala?!" zakřičela Sky a já se na ní výhružně podívala.

,,Neřvi tak." napomenula jsem jí a šla dál.Ona mě ihned pár kroky dohnala a já čekala že mi začne vše vymlouvat a řvát po mě jaká jsem kráva.

,,Nechápu proč tu Edith posloucháš, vždyť víš že nemá ani v nejmenším pravdu." řekla Sky a já k ní překvapeně trhla hlavou.

,,Cože?Jak víš že mi Edith něco říkala?" zeptala jsem se jí opravdu vyvedená z míry.Ona nás snad viděla?

,,Nevím to, tuším to.Viděla jsem jak jsi s ním byla šťastná Miriam.Tohle by jsi neudělala sama od sebe jen tak z vlastní vůle.Znám tě." pousmála se Sky a já na ní pořád vykuleně koukala.

,,Co ti řekla?" zeptala se a můj dech se zadrhl.Nechtěla jsem na to vzpomínat znovu.Ale měla bych to aspoň někomu říct.

,,Nebylo to moc hezké povídání." zhluboka jsem se nadechla a dala se do vyprávění celého toho hrozného dne.

Když jsem všechno popsala do nejmenších detailů a tak skončila svoje vyprávění Sky jen zírala před sebe.

Trochu jsem se o ní bála, protože ani na vyslovení jejího jména nereagovala, tak jsem jí luskla prsty před obličejem.

Na to hned rychle zareagovala a vrazila mi pohlavek.

,,Co děláš?" obořila jsem se na ní zamračeně a chytla se za postižené místo.Docela to bolelo.

,,To máš za to že jsi úplně vypatlaná a taky za to, že mi to říkáš až po skoro dvou týdech od toho dne." vychrlila ze sebe a já sklopila pohled do klína.

,,Ukázal se ve škole?" zeptala jsem se.Já dnes byla ve škole poprvé.Byla jsem tak zhroucená a na dně že jsem pár dní ani nebyla schopná vylézt z pokoje.Po týdnu neustálého brečení a ležení jsem začala dělat něco do školy, z toho co mi naposílala Sky.

Tohle byl první den, kdy jsem po tom všem šla do školy, mezi lidi, připravená čelit Marcusovi.

,,Ne." řekla Sky a mě její odpověď značně překvapila.

,,Cože?" vydala jsem ze sebe přidušeně a cítila jak se mi sevřely plíce a tep zrychlil.

,,Neukázal se tu.Nevím co s ním je, ale asi nic hrozného, protože mi jeho kamarád říkal že je prý nemocný nebo co." pokrčila Sky rameny a já si značně oddechla.Díkybohu, už jsem si myslela že se mu něco stalo.

,,Každopádně Edith se tu objevila a kdybych tohle věděla dřív, hodila bych s tou krávou o skříňku." zavrčela Sky a bylo vidět že ji to moje vyprávění opravdu rozčílilo.

,,Sky nestojí ti za to.A pojď už, za chvíli máme hodinu." věnovala jsem jí jedem nakřáplý úsměv a vydala se do učebny literatury.

Sky:

Marcus se samozřejmě zase ve škole neukázal a já na Miriam viděla jak moc je z toho zklamaná i když dělá, že ho nechce vidět.

Upřímně mám chuť zabít všechny tři.Ty dva za to jak jsou blbí a tvrdohlaví a Edith, no snad ani nemusím říkat proč.

Ta holka je totální psychopat a měla by se jít lěčit.Myslím že za pár týdnů pozdraví Martinuse.

No každopádně vím, že tohle všechno nevědění a trápení těch dvou hrdliček musí skončit, protože to nemá žádný smysl, když se stejně milujou.

Potřebujou se jako rostlina a voda.Když rostlina přestane příjmat vodu, umře.Tak nějak je to i s Marcusem a Miriam.Rostlina je Marcus a vodu představuje Miriam.

How Can You Love Me? [Marcus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat