Multi'deki güzelliği KimbuAsse bebeğim yapmıştır. Tekrardan ellerine sağlık kuzum ❤️🙏
Evet sağ elimi burkmuştum ve avuç içimi yakmayıda becerdim geldi mi üst üste geliyor mübarek.
Ve şunu belirteyim ki bölümün sonunda sizi harika bir süpriz bekliyor.
1840 kelime yazdım bir voteyi çok görmeyin.
T:Bende seni özledim Hazal zaten yakında İstanbul'a geleceğim.
Duyduklarımla göz yaşımın akması bir olmuştu. Gidecek miydi?Tahir kapıya doğru bakması ile Nefes'i farketmesi bir oldu. Nefes hemen odasına girip kapıyı kilitledi.
Tahir ise telefonu kapadı ve Nefes'in odasına gidip kapıyı açmaya çalıştı.
T:Nefes aç kapıyı.
Nefes kapının ardına dayanıp ayaklarını kendine çekip ağlamaya başlamıştı.
Tahir Nefes' in ağlama sesini duyunca yüreği parçalandı sanki.
T:Nefesim aç kapıyı nolursun. Ağlama lütfen ağlama.
Tahir bir kaç kere kapıya vurdu.
T:Nefes lütfen aç kapıyı lütfen bak anlatıyim ne olduğu ama lütfen aç kapıyı.
Nefes yerden kalktı ve göz yaşlarını silip kapıyı açtı. Tahir kapı açılır açılmaz Nefes'e sıkı sıkı sarıldı.
T:Ağlama sakın ağlama birdaha kıyamam ben sana.
Onun beni yönlendirmesi ile yatağımın üzerine oturdum o da kenarda duran sandalyeyi yatağa doğru çekip oturdu ellerimi elleri arasına aldı. Ben ona bakmak yerine ellerimize bakıyordum.
T:Bir kaç hafta sonra gitmem lazım?
N:Temelli mi?
T:Nefes zaten burada da 2 ay kalıcaz sonra İstanbula geri döneceğiz zaten.Ve birde bu gerçek vardı tabi. 2 ay bitince Tahirler gidicek peki ben ne yapacağım. Yüreğimdeki sevda ile mi kalacağım.
T:Şirket'te bir anlaşma yapılmıştı bir kaç şey ters gitmiş benim imzam gerekiyormuş hemen gidip geleceğim zaten bir veya iki güncük sürecek.
N:Anlıyorum.
T:Hazal benim asistanım ya ondan haber verdi bana özledim kelimesi de insan olarak özledim anlamında.
N:Tamam.Evet suratım hala biraz asık olabilirdi. Ayrıca Hazal'ı kıskanmadım değil.
T:Asma o suratını.
N:Asmıyorum ki.
T:Gidelim mi?
N:Nereye?
T:Bilmem uçurtma uçuralım mesela.
N:Olur.Şuan Trabzon'daki en sevdiğim yerdeydik. Karşıda güzel bir manzara var ve biz çimlerin üzerine yattık. Tahir başımın altına kolunu koymuştu bende yan dönüp ona bakıyordum.