Hikayeyi genel olarak güncelliyorum bunu burada belirteyim.
Emeğe saygı olarak vote atmayı unutmayın...
Babamın seslenmesi üzerine daldığım hayal dünyamdan kısa bir sürede ayrılmıştım.
N:Efendim baba.
Ş:Nerelere daldın yine?
N:Hiçç.
A:Deli kız işte demişti Asiye gülümsüyerek.
M:Tahir yarın yada yarından sonra İstanbul'a gidin artık imzalanması gereken şeyler var.
H:Yaa çok erkenden mi gideceğiz?
M:Evet Hazal imzalayın sonra Tahir geri gelir.
T:Tamam abi.Nefes başını öne eğdi ve suratını astı.
Ş:Kızım birşey mi oldu? Yüzün solgun.
N:Yok babacım.
A:Nefess sen de gitsene.
N:Asiye Abla ben neden gideyim ki?
A:Annenin mezarı orada ya ziyarete gidersin.Nefes tebessüm edip gülümsedi.
M:Nefes bacım git sende Tahirle bir hafta falan kalırsın hem anneni ziyaret edersin hem de Tahir gezdirir sana oraları.
N:Bilmem ki.
Ş:Kızım istiyorsan git.Hazal ve Tahir'e baktım. Bu süreç içerisinde Tahirle aynı evde kalamazdım ama annem onun mezarına gitmeyi çok istiyorum ona anlatacağım bir çok şey biriktirmişim.
H:Nefes hadi sende gel çok eğleniriz.
N:Tamam o zaman geliyorum.Tahir'in yüzüne büyük bir gülümseme gelmişti.
T:Tamam o zaman biz yarın sabah erkenden yola çıkalım.
N:Hemen mi?
T:Hemen.Akşam olmuştu saat yaklaşık on iki buçuk civarıydı. Hazal kıyafetlerini topluyordu.
H:Nefes yaa biz seninle çok güzel arkadaş olmuştuk. Şimdi ben İstanbul'a olacağım özlerim ben seni.
N:Ara sıra ziyarete gelirim seni.
H:Bende gelirim.
N:İyi olur.
H:Biz çok güzel dost olduk bence. Sarılalım mı?
N:Olur.Neredeyse iki dakika sarılmıştık. Gerçekten çok iyi birisi Hazal Dilan bana hiç kötü davranmadı. Yüreği iyilik dolu.
H:Hadi senin bavulunu hazırlayalım.
N:Tamam.