22.Bölüm Veda

2.1K 157 100
                                    

Göz yaşlarınıza hakim olamayacağız bir bölüm olucak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz yaşlarınıza hakim olamayacağız bir bölüm olucak. Hazırlayın mendillerinizi.

İçeri girmemizle tüm gözler bizi ve birleşip olan ellerimizi bulmuştu.

N:Baba biz Bulutla
B:Şevket amcacım biz Nefesle sevgiliyiz.

Herkes şaşırmış bir şekilde bakarken Tahir sinirle bakıyordu.

İşte bunu çok istiyordum. Kıskanma duygusunun daha fazla kabarmasını gerekirse sinirden çatlamasını istiyordum.

Sabır taşı bile çatlamamış Tahir mi çatlayacak?

Babamın yüz ifadesine baktım şaşırmış gibi duruyordu.

Ş:Kızım tanıştırmayacak mısın bizi?

Ellerimizi ben ayırdım.

N:Baba Bulut, Bulut babam.

Bulut babamın elini öptü.

B:Ben Bulut.
Ş:Bende Şevket oğlum.

Tahir ayağa kalktı ve hızla kapıya doğru ilerledi giderken omzumla omzumu çarpıştırmıştı. Hakediyordu ama acaba fazla mı ileri gittim? Diyeceğim ama daha yeni başladım.

N:Siz tanışın ben bir lavaboya gideceğim.

Odalarda Tahir'e bakındım ama yoktu. Pencereden dışarı bakmamla ona baktım. Ağacın dibine çökmüştü resmen ağlıyordu. Yaşlı gözleriyle bana baktı "yapma" der gibi. Perdeyi hemen elimle kapadım ve derin bir nefes aldım.

Oturma odasına gittiğimde babamla Bulut'un kaynaştığını gördüm. Bu sadece bir oyundu. Tahir'in bir nebze olsun canını yakmak istedim ama kıyamıyorum işte ona.

Ben ne kadar kıyamasamda o bana kıydı.

Bir kaç dakika sonra Bulut yanıma gelmişti.

B:Nefes işim çıktı kanka gitmem lazım.
N:Tamam.
B:Tahir dışarıda ya sevgili gibi davranalım.

Tamam anlamında başımı salladım. Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık. Tahir hâlâ olduğu yerdeydi gözlerini üzerimizde hissedebiliyordum.

B:Kanka yanağından öpeceğim ama.
N:Tamam kanka.

Bulut bana yaklaştı kulağıma birşeyler fısıldar gibi yapınca hafif kıkırdadım sonra yanağıma ufak bir öpücük bırakıp geri çekildi.

B:Hâlâ bakıyor sinirli sinirli dövmez beni inşallah
N:Birşey yapamaz.
B:Kanka bak senin için nelere katlanıyorum.
N:Sağolasın bro.

Ellerimi ellerinin arasına aldı.

B:Neyse görüşürüz o zaman.
N:Görüşürüz.

Ellerimi bıraktı ve dış kapıdan çıktı bir kaç adım sonra arkasına bakıp gülümsedi bende el salladım.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin