3.Bölüm Kalbimin Oyunu

2.5K 160 123
                                    

Şuraya kalbimi bırakabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuraya kalbimi bırakabilirim.

Nefes bir kere bile düşünmeden Tahir'e sarıldı. Tahir de sarılmasına karşılık verdi.

Bu ilk sarılmalarıydı , ikisinin de gözünden yaşlar akıyordu , ikiside bu gece sarılarak birbirlerinin acısını dindirmeye çalıştı.

Daha tanışalı bir gün bile olmamıştı oysa.

Bir süre sarıldıktan sonra ayrıldılar. İkiside bir birinin gözlerinin içine bakıyordu.

Neden kalbim deli gibi atıyor , neden midemde kelebekler uçuşuyor. Ne oluyor bana. Daha bir gün bile olmadı şu Deli Oğlan'a neden özelimi anlattım.

Kalbimde başka biri varken neden bu kıza karşı garip şeyler hissediyorum. Kendine gel Tahir sevgilin var senin. Ah Al Yazmalım ahh ne güzel bakıyorsun.

Nefes yanda duran kupasını eline aldı yıldızlara bakarak kahvesinden bir kaç yudum aldı.

T:Yarın arabamı tamirathaneye götürcez ilk işimiz bu. Sonra gezeriz buraları.
N:Tamam.

Nefes oturduğu yerden kalktı ve Tahir'e baktı.

N:İyi geceler.
T:İyi geceler.

Nefes evin içine girince direk odasına gitti üzerinde pijamaları vardı zaten. Yatağın üzerine oturdu ve Eslem'i türtükledi.

N:Eslem uyan.

Eslem gözlerini kırpıştırıp Nefes'e baktı.

E:Ne var ya gece gece.
N:Ben çok garip hissediyorum.
E:Nasıl.
N:Bilmiyorum az önce Tahir'le sarıldık birbirimize.

Eslem direk omzuma vurdu.

E:Deme kızz ne konuştunuz neden sarıldı?
N:Yavaş ya omzumu deldin.
E:Neden sarıldı.
N:Acılarımızı paylaştık. Sonra birden sarıldım ona. O sarılmadı ki birden ben sarıldım o da karşılık verdi.
E:Neden sarıldın?
N:Bir an içimden geldi.
E:Sen aşık olmuşsun çoktan.

Elimle Eslem'in ağzını kapadım.

N:Saçmalama ne aşkı.
E:Kendini kandırma bari Nefes.
N:Aşık değilim ben.

Kendi yatağıma gidip yattım başımı duvara doğru çevirdim.

Acaba ya doğruysa ya aşık olduysam. Yok be ne aşkı daha bir gün bile olmadı tanıyalı. Benimkisi anca etkilenme gibi birşeydir ne etkilenmesi ya ne etkilenmesi ben ona karşı hiçbirşey hissetmiyorum. Bu sadece kalbimin oyunu.

Gece karanlığı yavaşça ortadan kayboldu. Güneş ışınlarını yavaşça yeryüzüne bıraktı. Hava aydınlanıyordu.

Tahir gözlerini araladı hala uykusu olmasına rağmen neden uyanmıştı ki.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin