Hellooo askolar aylar sonra yeni bölüm geldi🍾🍾🥳
Eğer çok vote ve yorum gelirse diğer bölümü yazacağım sanırım. Çünkü düşük vote ve yorum yazma moodumu düşürüyor galiba.
Sizi çooook özledim. ❤️
T:Nefes! O herifle aranda birşey mi var? Ofisine falan gelmeler, ben yokken yemeğe falan çıkmalar!
Kadın sinirle adamın yanağına sert bir tokat atmıştı.
N:Ne diyorsun sen?! Ben sen gittiğin her gün öldüm Tahir öldüm! Ağzından çıkan kelimelere dikkat et gerizekalı! Senden nefret ediyorum Tahir...
Kadın odadan çıkıp gidecekken adam onun elinden tutup kendine çekmişti.
T:Özür dilerim...o heriften deli gibi kıskanıyorum seni...sinirden ne diyeceğimi bilemedim.
N:Bırak beni...uzak kal benden. Sinirli olsan da bana böyle bi itham da bulunamazsın Tahir!Kadın adamın kollarından kendini çekip kapıdan çıkacakken bir anda duraksadı.
N:Ben niye çıkıyorum ya! Burası benim odam. Lütfen gider misin Tahir? Senin yüzünü falan görmek istemiyorum. Evde falan da görmek istemiyorum ama belki bir süre buna mecburuz.
T:Nasıl mecburuz?
N:Burada şirkette bazı işlerim var. Onları halledip yakında gideceğim. O zamana kadar mecburuz birbirimizi görmeye mecbur katlanıcaz.
T:Bir yere gitmiyorsun.
N:Sana fikrini soran olmadı. Bana karışmaya da hakkın yok! Şimdi çok odamdan ve lütfen mümkünse eve giriş çıkış saatlerimizi ayarlıyalım ki birbirimizi görmeyelim.Adam bir şey demeden odadan çıkmıştı.
Hallolacak gibi değildi bu mesele...
...
2 hafta sonra
Kadın şirketin terasında hava almaya çıkmıştı. Serin hava yüzüne vurdukça derin bir iç çekmişti. Arkadan ona dokunan bir el ile irkilmişti.
T:Sende mi hava almaya çıktın.
N:Evet.Kadın orada bulunan koltuğa otururken adam da yanına oturmustu.
N:Rahat bırakmayacak mısın beni?
T:Burası herkesin gelebileceği ortak bi alan.
N:Aynen.Kadın ayağındaki topuklu ayakkabılardan rahatsız olduğu için onları çıkarıp rahat bir şekilde oturmuştu.
T:Sen ince topuklu ayakkabı giymeyi sevmezdin.
N:Seviyorum artık.
T:Halka küpe de takmazdın.
N:Takıyorum artık.
T:Ve asla strablez dar elbise giymezdin.
N:Sen gittiğinde değişti Tahir. Her şey değişti. İkimiz de eskisi gibi değiliz.Adam bir şey demeden kadına bakmaya devam etmişti.
N:Hallettim işlerimi yakında gideceğim artık eve istediğin zaman gelebilirsin. Evin içinde saklambaç oynamamıza gerek kalmayacak.
T:Nefes...Adam kadının elinden tutmuştu.
N:Efendim Tahir.
T:Denesek yeniden.
N:Olmaz.
T:Ben seni seviyorum.
N:Sevebilirsin ama bu ikimizin de hatasını silmiyor.
T:Unuttursak birbirimize her şeyi.
N:Yok. İşe yaramaz...Kadın adama yaklaşıp gözlerinin içine bakmıştı.
N:Sadece yüzüme bak.
T:Tamam.
N:Ben sana söz vermeme rağmen gerçeği senden sakladım. Defalarca öğrenme diye yalan söyledim. Öğrenince beni affet diye yine yalanlar söyledim. Sözümüzü bozdum. Arkandan bıçakladım.