Birinin bana seslenmesi ile o tarafa doğru baktım Bu Uğur'du. Gelip karşıma oturdu.
U:Selam.
N:Ne vardı?
U:Selam verdim Nefes sadece. Neden bu kadar agresif davranıyorsun ki. Ben sana zarar verecek birşey yapmadım. Ne bu düşmanca tavırlar?Nefes sesini çıkarmadı ve onun gitmesini bekledi.
U:Tahirle ayrılmışsın.
N:Evet.
U:Demek hala bir şansım var. Bak bana bir şans tanı gerçekten seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım. Seni o Tahir gibi üzmeyeceğim. Bana bir şans verir misin?Dediği şey ile donakalmıştım. Açıkcası bunu beklemiyordum.
U:Ne diyorsun?
N:Hayır Uğur.
U:Nefes lütfen. Bak seni hiçbirşey için zorlamayacağım.
N:Lütfen ısrar etme.
U:Peki sıkmayacağım seni. Hoşçakal.
N:Sende.Masamdan kalkıp kendi oturduğu yere geri döndü. Yemekler gelince telefonum çaldı ama açmadım. Yemeğimi yedim. Bitirince ayağa kalktım hesabı ödeyip oradan çıktım. Yayla evine giderken telefonum 3-4 kez yine çaldı. Tahirdir diye bakmadım ama ısrarla çalınca merak ettim. Telefonu elime aldım. 1 kere Tahir, 1 kere babam, 2 kere Mustafa abi aramıştı. Birşey mi olmuştu acaba?
Eve varmıştım. İçeri girince ceketimi çıkarıp askıya astım pencerenin kenarına geçtim. İlk olarak babamı aradım.
Ş:Kızım neredesin?
N:Yemek yemeğe gitmiştim baba. Yeni eve geldim.
Ş:Tahirle ayrılmışsın hiç bahsetmedim.
N:Baba bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.
Ş:Tamam kızım istemiyorsan konuşmayız. Mustafa aradı mı seni?
N:Aramış baba senden sonra geri döneceğim Mustafa abiye.
Ş:Sana birşey söyleyecek.
N:Tamam bana görüşürüz.
Ş:Görüşürüz.Telefonu kapadım ben tam Mustafa abiyi arayacaktım ki o beni aradı. Hemen açtım.
M:Nefes bacım nasılsın?
N:İyiyim Mustafa abi sen?
M:Bende iyiyim çok şükür.
N:Tahir hakkında konuşacaksan konuşmayalım lütfen. Onun hakkında herhangi birşey duymak istemiyorum.
M:Yok bacım ben sana başka birşey söyleyeceğim.
N:Buyur abi.
M:Nefes bizim şirketin %25'lik kısmı senin. Bu demek oluyor ki sende bu şirkette söz sahibisin.
N:Nasıl ya?
M:Şöyle ki baban zamanında babama şirketi kurmak için yüksek bir miktar para vermiş. Babam da o para sayesinde şirketi kurdu. İşler iyi olunca parayı geri vermek istemiş ama baban istememiş. Kardeş gibiler ya. Babam da hep borçlu hissetmiş babana karşı.
N:Eeee
M:Şu ki babam sana da bir hisse bırakmış. Yani sende bizim gibi patronsun. Bir kaç şey imzalaman lazım. Yarın oraya geleceğim lütfen evde ol Nefes.
N:Abi ben bunu kabul edemem.
M:Tahir'de öyle demişti. Yarın detaylı konuşuruz hoşçakal bacım.
N:Görüşürüz abi ama bak yarın o herif gelmesin buraya istemiyorum. Yemin ederim ki vururum onu.
M:Tamam gelmeyecek bacım.Mustafa telefonu kapatıp karşısında oturan Tahir'e baktı.
T:Ne dedi?
M:Yarın Trabzon'a gideceğim. Orada detaylı konuşacağız.
T:Bende geliyorum.
M:Nah gelirsin! Kıza ne yaptıysan senin adını bile duymak istemiyor.
T:Geliyorum abi.
M:Kız istemiyor gelmeyeceğini söyledim. Yalancı durumuna sokma beni.
T:Abi aramızı düzeltmem lazım.
M:Ha böyle bir çakarım sana duvara yapışırsın.
T:Kızın gönlünü almam lazım.
M:Git işine Tahir, gelmiyorsun Nefes istemiyor seni.
T:İstiyor o bana kıyamaz hem.
M:Bok kıyamaz gerizekalı! Kız vurucam dedi. Artık kıçına yersin mermiyi o zaman görürsün kıyar mı? Kıyamaz mı?Mustafa odadan çıkınca Tahir Koltuğuna oturdu.
T:Görüceksin abi bak nasıl affedicek beni.
Ertesi Gün...