56.Bölüm Koca Bebek

1K 83 148
                                    

İsteyen bu kısmı okumadan direkt bölüme geçebilir.

Söylemiştim size kalça altımda ağrım var diye röntgen ve ultrasyon sonuçları temiz çıktı. Fakat hiç beklemediğim bir şey ortaya çıktı. 5 tüp kan almışlardı kan tahlillerinde kan değerim geçen senekine kıyasla daha fazla artmış. Ortopedi doktoru beni direkt başka bir doktora yönlendirdi endişeli görünüyordu. Elime bir kağıt tutuşturup başka bir doktora sıra verdi. Bekledim endişelenmiş ve korkmuştum. Adımı söylediler hızla odaya girdim bilgisayardan konrol etti. Veee tiroid hastalığım ortaya çıktı odanın içerisinde hüngür hüngür ağlamaya başladım hastaneden çıkana kadar ağladım kendimi teselli ettim. Ağlayarak çıktığım odadan bekleyen herkes bana üzülmüş bir şekilde bakıyordu. İşte ilaç tedavisine başlıyorum 1 ay sonra kontrole gideceğim. Derdi de dermanı da veren Allahtır ve herşeyde bir hayır vardır buna inanıyorum. Hayırlısı oldu bunada bin kere şükürler olsun.
Hoşgeldin Tiroid artık geçene kadar kankamsıın, yoldaşımsın. Fazla endişelenmeyip kendimi motive etmeyelim sonuçta öldürücü bir hastalık değil çok şükür.

Aklımdaki tek soru şu; kalça altı ağrısı ile gittim ve tiroid çıktı. Ne alaka sorunum kalça altımda ama tiroid boğazda olan birşey bilgisi olan varsa buraya yazabilir mi? Aöa hâlâ kalça altı ağrım var.

Ben küçükken öldürücü bir hastalığı atlattım bunu mu atlatamayacağım?

Yazım yanlışım varsa lütfen belirtin.

Telefonu almak için uzandığında kadın ona engel olmaya çalışıyordu.

N:Tahir boşver diyorum.
T:Merak ettim şimdi.
N:Yaa.

Telefona ulaştığında yine o kadının ismini görmüştü.

T:Bu kadının derdi ne? Gecenin bir vakti sana mesaj atıyor.
N:Bilmem.

Ardından üst üste yabancı numara arayınca Tahir sinirlenip telefonu açmıştı. Telefondan gelen erkek sesi ile adam kaşlarını iyice çatmıştı.

T:Kimsin lan sen? Bu saate karımı ne bokuna arıyorsun! Canına mı susadın?
X:Şey.
T:Ney lan ne? Neden arıyorsun kimsin sen? Üst üste arıyorsun.
X:Kusura bakmayın yanlışlık olmuş ben başka birisini arayacaktım numarayı yanlış tuşlamışım.

Tam küfür edecekti ki telefon yüzüne kapanmıştı.

N:Kimmiş?

Kızıp bağıracağı için biraz içi ürpermişti.

T:Bilmiyorum yanlışlıkla aradım diyor herif.
N:Olabilir yani tanımıyoruz ya.
T:Sinirlerim bozuldu! Kim bu adam bulucam şu numarayı silme bak.
N:Ta-mam da boşver yanlışlıkla aramış işte.

Adam elindeki telefonla gelen mesajlara bakmıştı. Kadın içinden öğrenemesin diye dua ediyordu.

Zühre

"Nefess!"

"Nefess oğlum Orhan arayacak şimdi?"

"Hep mesaj atmaya devam edeceğim."

"Orhan ve Şeyda öğrendi görüşmek istiyorlar."

"Nefeees! Cevap ver."

Okuduğumuz mesajlarla dudağımı ısırmıştım. Tahir anlamsız bir şekilde bir bana bir telefon ekranına bakıyordu.

T:Orhan ve Şeyda! Kim bunlar?
N:Bilmiyorum.
T:Birşey öğrenmişler görüşmek istiyorlar. Demek arayan kişi de kadının dediği Orhan.!

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin