Erken yazmaya söz verdiğim için uykumdan kesip bölüm yazıyorum bir votenizi alırım.
Arabaya binecektik ki tamirhaneden çıkmadan buraya doğru gelen bir motor Tahir'in arabasının önüne çarptı.
T:Lan lann!
Motora bir şey olmamıştı ama arabanın önü biraz yamulmuştu. Adam kaskı çıkarınca o kişinin Serkan olduğunu anladım.
S:Kusura bakma Tahir.
T:GEBERTİCEM LAN SENİ.Şimdi işler baya kızışıcak.
S:Bilerek olmadı. Sana kasıtlı yapmadım merak etme yapsaydım bu arabanın parçaları bile kalmazdı.
T:Ne diyon lan sen!Tahir Serkan'ın yakasına yapıştı.
T:Seni gebertirim ben lann!
Mehmet amca da yapmayın etmeyin diyip ayırmaya çalışıyordu.
Birbirlerine vurmaya başladıklarında canıma tak etti birde küfrediyorlar.
T:Öldürürüm lan seni.
S:Öldürseneee.Serkan alttaydı Tahir onu yumrukluyordu. Yere eğildim ve Tahir'in yumruğunu tuttum.
N:Yeter Tahir yapma. Biliyorum arabana değer veriyorsun zarar gelmiş yine ayarlatırız.
Sinirli şekilde gözlerimin içine baktı.
N:Sakin ol.
Ayağa kalktı beni de elimden tutup ayağa kaldırdı. Hala sinirli olduğunu gözlerinden anlayabiliyorum.
Elimi Serkan'ın doğru uzattım kalkması için elimi sıkı sıkı tutup yerden kalktı ve üzerini silkeledi.
S:Nefes yanındaki hayvana sahip çık.
T:Lann!
N:Serkan düzgün konuş Tahir sinirlenme sende.Şuan farkına vardım Tahir benim elimi tutuyordu. Ellerimiz birbirine kenetlenmişti sanki ve bu bana güç veriyordu.
S:Hemen sevgili yapmışsın.
N:Ne sevgilisi arkadaşız biz.Tahir'in elinden elimi çektim.
S:Arkadaş arkadaşın elini mi tutar?
N:Serkan!
S:Biz neyiz Nefes.
N:Arkadaş. Tahir'i mi kıskandın sen?
S:Olamaz mı arkadaşım?Nefes Serkan'ın yanağına öpücük bıraktı Tahir ise adamı öldürmemek için kendini zor tutuyordu.
N:Kıskanma arkadaşım.
T:Nefess! Biz gidelim.
N:Tamam Tahir.
T:Araba yeniden ayarlanacak. Malum bazı haşereler mahvetti yine arabamı.
N:O haşere ben mi oluyorum?
T:Yok güzelim tam karşımızda duruyor.Güzelim mi? Bana güzelim mi demişti? Banaaa.
S:Nefes şu munzur domuzunu götür buradan.
T:Lan sen ne diyorsun bana yaban ayısı.
N:Kedi köpek gibi dalaşmayın! Mehmet amca kaç günde olur araba?
M:Yarın sabah gelin alın.
T:Sağolasın Mehmet amca.
N:Neyse biz gidelim. Kolay gelsin Mehmet amca.
M:Sağol Nefes kızım. Babana selam söyle.
N:Söylerim. Görüşürüz Serkan.
S:Görüşürüz Nefes'im.
T:Ek getirme gebertirim seni.