38.Bölüm Bir Şans Verir Misin?

1.4K 89 88
                                    

T:Nefes!
N:Ne ya? Her dediğini yaptım Tahir! İstediğin gibi biri oldum ama yine yaranamıyorum sana. Size benden bir tavsiye. Olmak istediğiniz gibi biri olun. Sevilmek zorunda değilsiniz. Bırakın birileri size kendini beğendirsin. Ben buyum diyip devam edin yolunuza. İsteyen yanınızda yürür, istemeyen karşı kaldırımdan...

Kadın sandalyeyi itip hızlı adımlarla oradan ayrılmıştı.

T:Hazal sen işi halledersin.
H:Sence iş şuan önemli mi? Yaptığın davranış çok kötüydü. Asıl saygısızlığı sen yaptın. Git ve Nefes'in gönlünü al.

Tahir'de ayağa kalktı ve hızlı adımlarla o da Nefes'in peşinden gitti.

T:Nefes beklermisin?
N:Git başımdan.

Kadın ayağını rahatsız eden ayakkabıları önemsemeden hızla yürüyordu.

T:Nefes bir dur lütfen.

Tahir ona yetişince kolundan tuttu ve kendine doğru çekti. Nefes onun yüzüne bile bakmadı.

T:Yüzüme bakar mısın?
N:Bakılacak yüzün mü var?
T:Nefes özür dilerim. Sen haklısın.
N:Bu kadar mı? Sahte üzgünlüğün bittiyse gideceğim çünkü.

Tahir Nefes'in elini tuttu.

N:Dokunma bana!
T:Tamam sakin ol.
N:Bana ne yapacağımı söyleme. Sen git ve o çok değerli iş yemeğine geri dön.
T:Özür diledim değil mi?
N:Sen farkına varmadın galiba ya? Gece boyu başkasıymış gibi davranmamı istedin benden. Kendi halimle rezil mi ediyorum seni?
T:Saçmalama sadece onların kültürlerine göre böyle.
N:Tahir sen bir kendine gel, ben seni kendine getireyim.
T:Anlamadım.
N:Ayrılıyorum senden. Bitti!

Kadın yoluna devam edecekken adam kolundan tuttu.

T:Ne demek bitti?
N:Seni istemiyorum. Kusura bakma ama ben böyle davranan bir adamla ne evlenirim, ne de sevgili olurum.
T:Nefes ayrılmıyoruz. Ben hatamı telafi edicem ve buradan mutlu bir şekilde ayrılacağız.
N:Yaa anlamıyor musun? Hayatımda seni istemiyorum. Bu kadar basit değil Tahir. Bana yaptığın davranışı sabır taşına yapsan o bile çatlardı.

Derin bir nefes aldım. Yüzüme anlamsız gözlerle bakmasına tahammül edemiyordum.

N:İstediğin gibi biri değilim artık. İstediğim gibi biriyim. Artık ne istiyorsam öyle. Ben nasıl kim olmak istiyorsam oyum. Sana göre şekil almayacağım bundan sonra. Bi kaba sıkışmaya çalışmıycam. Sen mutlu ol diye kendimi mutsuz etmiyeceğim bundan sonra. Ben neysem oyum artık!

Oradan geçen bir taksiyi çevirdim ve kapısını açacaktım ki Tahir engel oldu.

N:Bırak gideceğim!
T:Buna izin vermem.
N:Ya bir git işine İSTEMİYORUM SENİ ANLASANA İSTEMİYORUM!

Onu itekledim. Gözleri dolmuştu ama zerre umrumda değildi.Taksiye bindim ve kaldığımız otele doğru yol aldık. Otele varınca ücreti ödeyip taksiden indim.

Ayağımı rahatsız eden beni benlikten çıkaran o yüksek topukluları çıkardım. Elime alıp ilerledim. İnsanların neyi nasıl düşündükleri bile umrumda bile değildi.

Asansöre bindim ve odanın olduğu kata bastım. Asansör durunca odaya doğru ilerledim. Bizim odanın az ötesinde Uğur'u gördüm. Yanıma doğru geliyordu.

U:Nefes.
N:Ne var!
U:Neden sinirlisin?
N:Sanane be!

Kartla kapıyı açıp içeri girdim. Kapıyı çarparak kapattım. Dolaba yerleştirdiğim bir kaç kıyafeti bavuluma koydum. Şu lanet elbiseyi üzerimden çıkardım. O halka küpeleri onnları bir kenara atıp üzerimi değiştirdim. Burada durmak bile istemiyordum.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin