N:Bana öyle bakma artık! Bakışların işe yaramıyor Tahir.
T:Seni seviyorum Nefes.Kendimi geri çektim.
N:Artık sevmen birşey değiştirmiyor Tahir.
T:Nefes ben ne olursa olsun gönlünü alacağım. Hatamı düzelteceğim.Sustum ve etrafa bakındım.
T:Gözlerime bak lütfen, beni sevdiğini söyle.
Gözlerinin içine baktım.
N:Seni sevmiyorum.
Derin bir nefes almıştı.
T:Gözlerin öyle söylemiyor.
N:Seni sevmiyorum bu kadar basit ve net. Saçma sapan yalanlarla kendini kandırma çocuk değilsin sen.
T:Gözler yalan söylemez ki.
N:Öf Tahir! Kendini hangi çocuksu yalana inandırmak istiyorsan inandır. Ben seni sevmiyorum.
T:Bir umut bile yok mu?
N:Hayatımda istemiyorum lafından ne anlıyorsun ki sen?Birşey demedi ve gözlerimin içine baktı. Yüzünde hafif bir kırgınlık vardı.
T:Peki nasıl istersen öyle olsun.
N:Hayatımda istemiyorum seni. Yarın Mustafa abi gidince sende defol git!
T:Tamam gidicem. Birdaha yüzümü bile görmezsin.
N:Görmem çok iyi olur!Saat 16:28
Aklıma çok sinsi planlar gelmişti. Yapsam mı? Yapmasam mı? Diye çok düşündüm ama neden yapıyım ki? Telefonumu alıp Uğur'a sosyal medya hesabından ulaşıp ona mesaj attım.
Nefes:Selam :)
Uğur:Selam da, sen yazmazdın bana.
Nefes:Senden birşey isteyeceğim?
Uğur:Baş üstüne.
Nefes:Tahir'i kıskandırmak istiyorum
Gerçekten beni çok kırdı.
Uğur:Tamam ama benim de senden iki tane istediğim olucak.
Nefes:Ne gibi?
Uğur:Birincisi Tahirle neden ayrıldığınızı anlatacaksın, ikincisi ise sana bir kez sarılmak istiyorum.
Nefes:Şey tamam. Saat yedi gibi bizim evin önüne gel.
Uğur:Tamam.Sinsi bir şekilde güldükten sonra yatağımdan kalkıp hemen oturma odasına geçtim. Bizimkiler oradaydı zaten.
N:Eslem benim şu incili kolyemi gördün mü?
E:Onu en son şuradaki çekmecenin içerisinde gördüm.Tahir'in bakışlarını üzerimde hissedince televizyonun oradaki çekmeceyi açtım ve kolyeye bakınmaya başladım.
H:Akşama ne yapsak Nefes?
N:Ne yapacağız ki?
H:Yemek olarak sordum.
N:Ha Hatice ben akşam evde olmayacağım.Kolyeyi bulunca elime alıp çekmeceyi kapadım.
Ş:Nereye kızım?
N:Babacım bir arkadaşımla buluşacağım.
Ş:Liseden mi?
N:Evet. Tanırsın belki Uğur.Uğur'u üstüne basa basa söylemiştim. Tahir'in gözleri cin gibi açılmıştı ve kaşlarını çatıp bana baktı.
Ş:Haa tanıdım tanıdım.
N:Sende kusura bakma Mustafa abicim. Akşam yemeğinde olamayacağım.
M:Yok sorun değil bacım. Sen erkek arkadaşınla eğlenmene bak.Mustafa abi de Tahir'e sinsi bir bakış attı.
M:Erkek arkadaşınla.
T:Tamam abi anladık! Üstüne basa basa söyledin.
M:Erkek arkadaşıyla yemeğe çıkacak Tahir.
T:Anladım! Çıkarsa çıksın beni ne ilgilendirir.Ayağa kalktı resmen omzunu bana çarptırıp odadan çıkmıştı. Bende odama gittim. Kapısını açar açmaz orada Tahir'i gördüm.
Tam bağıracaktım ki ağzını elimle kapatıp, kapıyı örttü. Beni duvar ile kendi arasına aldı. Ağzımı açıp birşey söyleyecekken işaret parmağını dudağıma koydu.