Şey çok sinir bozucu değil mi ya? Bilmem şu kitap okuma listesine şu kişi tarafından eklendi falan diye bildirim geliyor. O şahıs tüm bölümleri okumasına rağmen vote vermiyor. Çok sinir bozucu böyle yapan 5-6 kişiyi görüyorum zaten. Emeğe saygısızlık hani.
Etkinliğin kazananları
Tekrar katılmak isteyenler buraya herhangi bir yorum bırakabilirler. Çıkan isimler bugün içerisinde bana mesaj kutusundan ulaşsınlar.
Yavaşça doğrulup komidinin üzerindeki telefonu eline almıştı. Nefes'in telefonuydu ekranda "Zühre" yazıyordu.
Anlamsız bir şekilde ekrana baktı böyle birini tanımıyordu. Bir insan bu saatde neden arardı ki? Aralarında böyle şeyleri sorun yapmadıkları için önemli birşeydir diye telefonu açıp kulağına götürmüştü.
T:Alo, kimsiniz?
Z:Taa-hir sen misin?Yaşlı kadın oğlunun sesini ilk kez duyduğu için heyecanlanmıştı ama bir o kadar da pişmandı.
T:Buyrun benim.
Bir kaç cızırtı sesinden sonra telefon kapanmıştı. Adam şaşkınca telefonu komidinin üzerine geri koymuştu. Kimdi ki bu şimdi? Yarın Nefes'e sorarım diye düşünüp gözlerini kapatmıştı..
...
Sabah saat dokuza gelirken adam elinde özenle hazırlanmış kahvaltı tepsisi ile yatak odasına girmişti. Tepsiyi komidinin üzerine koyup yatağın üzerinde masumca uyuyan karısına baktı. Yatağın kenarına oturup ellerini onun mis kokulu saçlarında gezdirdi. Varlığına bir kez daha şükretmişti.
T:Nefes'im.
Nazikçe yanağını okşarken kadın gözlerini aralamıştı. Karşısında aşkla ona bakan sevdiğin görünce gülümsemişti.
N:Günaydın.
T:Günaydın karıcım, rahat uyudun mu bakalım?Evliliklerinin ilk sabahı karıcım lafına alışamamıştı daha kadın ama duymak hoşuna gidiyordu.
N:Çok rahat uyudum.
Yatakda doğrulurken komidinin üzerindeki kahvaltı tepsisini görmüştü.
N:Yaa sen bana kahvaltı mı hazırladın?
T:Evet.Adam komidinin üzerindeki tepsiyi eline alıp kadının kucağına koymuştu. Çatalı eline alıp tepesinin içerisindeki peynire batırıp onun ağzına tutmuştu.
N:Ama sen beni hep böyle şımartırsan ben hep böyle isterim.
T:İste ben sana hep yaparım.Dudakları ufak bir öpücük kondurmuştu. Hayatında böylesine güzel bir kadın olduğu için kendini şanslı hissediyordu. Sohbetli geçen kahvaltının ardından Tahir karısını kendi elleriyle beslemişti.
Adam tepsiyi mutfağa götürmek için odadan çıkınca kadın yatakdan kalkıp dolabı açmıştı. Artık aynı dolabı paylaşıyorlardı insanın içerisinde bunun ufak mutluluğu olabilir miydi? Nefes bundan bile mutluluk duyuyordu.
Dolaptan çıkardığı haki yeşili rengi lacoste şortu ve üzerine beyaz renkli askılı bluzu çıkarıp üzerine giymişti. O üzerini giyinmişken hâlâ altında eşofman olan Tahir odaya girmişti.
T:Kız ne çabuk giyindin?
N:Daha demin.
T:İnsan beni de bekler.
N:Kendin giyinemiyor musun?Kadın bavulları ve çantaları son kez kontrol ederken o da üzerini giyinmişti. Haki yeşili bir gömlek altın keten rengi şort giymişti. Gömleğin üst üç düğmesini açıkta bırakmıştı bu şekli bile kaslarını aşırı belli ediyordu.