Hadi bakalım hikayeye başlamadan önce Bursa'da yaşayanlar buraya belirtsin ben olmak üzere :)
Birde Balıkesir'li olanları buraya alalım kaç hemşerim çıkacak merak ediyorum.
Hikaye öncesi spor için instagramda eslemastepe isimli hesabı takip edebilirsiniz...
Nefes hiç birşey yokken aniden gözleri karardı ve dengesini kaybedip yere yığıldı.
T:NEFESS!
En son duyduğu şey Tahir'in endişe dolu bağırışıydı.
Tahir hemen eğilip Nefes'in yanağına küçük tokatlar atmaya başladı.
T:Nefes hadi uyan güzelim nolur! Korkuyorum.
Tahir Nefes'i kucağına alıp yatak odasına götürüp yatırdı. Komidinin üzerindeki kolanyayı alıp birazcık eline döküp Nefes'in burnuna doğru yaklaştırdı. Sonra kolanya ile bileğine masaj yapmaya başladı.
Aradan on dakika geçti Nefes yavaş yavaş gözlerini araladı.
T:Nefes iyimisin?
Evet anlamında başını salladı fakat o da bilmiyordu iyi olup olmadığını. Yavaşça yatakda doğruldu.
N:Başım ağrıyor.
T:Yemeği yiyelim ağrı kesici içirelim sana.Tahir bir an duraksadı.
T:Lan yemeğin altı açık kaldı diyip hızlaaa aşağı indi. Nefes ayık olmasına rağmen ayılmaya çalışıyordu.
Beş dakika sonra ayağa kalkıp mutfağa gitti.
N:Yemek mi yandı?
T:Maalesef. Nefes niye ayağa kalktın otur şu sandalyeye.Gidip sandalyeye oturdum.
T:Pizza sever misin?
N:Evet severim.
T:Bugünlük pizza söylüyorum.
N:Tamamdır.Tahir telefonunu çıkarıp pizza siparişi verdi.
T:Nefes iyi olduğuna emin misin? Bir hastaneye falan gidelim.
N:İyiyim ben merak etme beni.Yarım saat sonra siparişler gelmişti. Tahir elinde pizza kutusu ile odaya girdi.
T:Evett pizzamız geldi sıcak sıcak
Yemekten sonra film izliyorduk. Açıkçası pek ilgimi çekmediği için telefonla ilgileniyordum. Tahir ise filme adeta kitlenmişti. Saat 12:37'ydi beni biraz uyku sıkmıştı.
N:Tahir.
T:Efendim dedi benimle göz teması kurarken.
N:Yarın annemin mezarına götürür müsün beni?
T:Tabii gideriz beraber. Sabah bir kaç imza ve toplantı için şirkete geçeceğiz oradan sonra annenin mezarına gideriz.Nefes gülümsemişti.
N:Teşekkür ederim.
Tahir yanağına konan minik öpücük ile şaşkına dönerken. Nefes çoktan yerinden kalkıp kaldığı odaya gitmişti.