62.Bölüm Papatya

1.1K 89 82
                                    

T:Ben bunları affettim Nefes. Yalanlarını affettim...Eğer sen bu gerçeği benden saklamamış olsaydın aylarca yokluğuna değil de...bu hayatda gerçek ailem diye sarılabileceğim tek kişiye sana sarılacaktım..

Kadın bakışlarını başka yöne çevirdi.

T:Bak işte ikimizin de birbirimize kırıldığı neler varmış?

Kadının gözleri dolmuştu.

T:Kabuk tutan yarayı sen kanatmak istedin Nefes...bırakalım kanasın o zaman kanasın...
N:Kanasın Tahir!

İkisinin kaşları çatık dı ve gözlerinde büyük bir öfke vardı.

N:Biz düzelmeyiz.
T:Öyle mi?
N:Evet.
T:İyi geceler sana...

Adam kapıyı çarparak çıkmıştı. Nefes tuttuğu göz yaşlarını akıtırken aynaya bakmıştı. Eliyle göz yaşlarını silmişti.

...

Sabah kahvaltısı sırasında ikisi de keyifsiz ve üzgündü. Karşı karşıya tesadüfen oturmuşlardı. Nefes ona bakmadan kahvaltısını ediyordu görmezden gelerek.

Ama bunu daha fazla sürdüremiyordu. Bir an elindeki çatal ve bıçağı masanın üzerine bırakıp sandalyeden kalkmıştı
Tahir gözlerini onun üzerine dikmişti.

H:Nereye Nefes.
N:Doydum, afiyet olsun sizlere.
H:Çok az şey yedin.
N:Doydum dedim ya.

Kadın onlardan uzaklaştıp köşede kurulu olan hamağın üzerine oturmuştu. Mustafa Tahir'in omzuna dokunmuştu.

Mu:Bu böyle olmaz Tahir, birşeyler yapman lazım. Kız kaç aydır hiç iyi değil.

Aradan bir kaç saat geçmişti Tahir kendi elleriyle hazırladığı iki sandviç i ve içecekleri alıp hamağın oraya gitmişti. Birşey söylemeden Nefes'in yanına oturmuştu. Elindekileri ona doğru uzatmıştı.

N:İstemez.

Birşey demeden onun kucağına elindekileri bırakmıştı. Kendisininkini yemeye başlamıştı.

N:İstemez diyorum gider misin?
T:Kendim yaptım diye demiyorum çok güzel olmuş.
N:Ya Allah'ım ya.
T:İster misin?
N:Hayır.
T:Yemelisin bence güzel olmuş.

Kadın göz devirip ellerini göğsüne kavuşturmuştu. Tahir onun sandviç ini elini almıştı.

T:Aç bakalım ağzını.
N:Hayır.

Kelimesini tamamlamadan Tahir sandviçi onun ağzına tutmuştu.

N:Ya nabıyorsun be?
T:O sandviç bitecek.

Kadın sandviçi onun elinden alıp ayağa kalkıp gitmişti. Adam arkasından gülümsemişti.

Ertesi gün saat 14:47

N:Bu kız neden buraya geldi Murat?

Kadının içini nefret duygusu sarmıştı.

M:Ne bileyim yenge o da gelmiş işte.
N:Davet eden mi oldu?
M:Hayır.
N:Neydi şunun adı?
M:Kumsal.
N:Ben bunu yolarım ha.
M:Yolarız yenge.

Kadın kaşlarını çatıp o kızın yanından saçını savurarak geçip gitmişti. Sonra Tahir Murat'ın yanına gelmişti.

T:Bu kız niye geldi?
M:Ay ne bileyim ben?

Kumsal gelmişti. Uzun süredir gözleri Tahir'in üzerindeydi ve Nefes buna çok sinir olmuştu.

Akşam...

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin