Gelecek

709 33 45
                                    

Şimdi uzun zamandır bölüm yazmıyorum. Yazmaya kalktım ama inanın ki ekranla bakışıyoruz yani. Ne yazacağımı, nasıl toparlayacağımı inanın ki bilmiyorum. Birşeyler yazdım çok karman çorman oldu, sildim espritüel birşeyler yazdım çok saçma geldi onu da silerim belki. Yani donup kalıyorum hiçbir şekilde olmuyor. Bölüm yazacağım ama bölümü de sabit olmayan düşüncelerim ile mahvetmek istemiyorum.

Ne yazacağımı da bilmiyorum.

En önemlisi şunun içinden çıkamıyorum...

Şimdi Tahir'in yaşadığı ağır birşey aradan yedi ay geçti tamam ama bunun böyle kolay silinip atılmasını da istemiyorum.

Ama Nefes de 7 ay ondan ayrı kaldı, iyi şeyler yaşamadı bunun acısını yaşadı.

Tahir onu bırakıp gitti.

Şimdi ben ne yapayım de bunlar barışsın, düzelsin. Tahir'in yaşadıkları hemen silinip atılmadan, nefesin gönlü alınarak...yani bunun içinden çıkamıyorum. Birşey düşünüyorum bu sefer Tahir kendini Affettirecek onun yaşadıkları silinecek böyle de kötü olur.

Bana ilham olur musunuz? Buraya bu durum hakkında mantıklı fikirlerinizi yazın ben yarın hepsini okuyup yanıt vereceğim. Şimdi biraz birşey yazıp yarın fikirlerinizi okuduktan sonra bölümü yazmaya devam edeceğim. Kısa zamanda geleceğini düşünüyorum.

Lütfen ama lütfen fikirlerinizi yorumla dile getirin, yazacak birşey/bir fikir bulursam daha hızlı yazabilirim, donup kalmam.

Şimdiden fikir veren herkese teşekkür ederim, kendinize iyi bakın.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin