Mutluluk bu muydu? Mutluluk neydi ben bilmezdim. O vardı bir zamanlar, onu sevmiştim. Sevgi o muydu? Sevgi neydi? Çoşkun akan dere, sonbahar rüzgarıyla ürperen yapraklar, cama vurup dağılan yağmur damlaları... Bir yürek çarpıntısı... Sonunda çoşkun dere durulur, yapraklar kurur, dökülür, yağmur diner, güneş çıkardı. Sevgi neydi? Sevgi, sahip çıkan dost sıcak insan eli, insan emeğiydi.Sevgi iyilikti, sevgi emekti.
Selvi Boylum Al Yazmalım (1977)
Nefes Trabzonun köyünde doğmuş büyümüş biri. En büyük hayali bir kitap çıkarmak. Öğretmen olacaktı aslında ama annesi ölünce okulu bıraktı. Hayatında aşk duygusunu hiç tatmamamış biri. Trabzonun dışına sadece bir kere çıktı o da annesinin mezarına gitmek için.
Tahir Trabzonda doğdu fakat on yaşında iken babasının işi nedeniyle İstanbula taşındı. Babası bir şirket kurdu. Abisi ile şirketi yönetmekte. Sevgilisi var hem sevgilisi hem de asistanı. Lüks bir yaşam içinde.
Peki bu iki kişi bir araya gelirse ne olacak?
Tahir ve Nefes birbirlerine aşık olacak mı?
Nefes Tahirin hayatına uyum sağlayabilecek mi?
Bu hikayeyi Selvi Boylum Al Yazmalım filminden esinlenerek yazdım. Fakat tıpa tıp aynısı değil farklı hemde çok farklı.
Al Yazmalım filmini izlemişsinizdir muhtemelen ben iki üç kere izlemiştim. İlyas ve Asya'nın hikayesiydi. Bu filmden aşkın , sevginin sadece kamyona adını yazdırmak değil sevdiğin kişiye emek vermektir. Bu film beni gerçekten çok etkiledi ve ilham kaynağım oldu. İzlemenizi tavsiye ederim.
Kapak Tasarımı benim Güzel Yüreklimmm herşeyim Sudemm ssudeastepe yaptı. Ellerine sağlık kuzum. Sana ne kadar teşekkür etsem azdır. 💛🙏
Karakterler
Nefes Zorlu
24 yaşındadır.
En büyük hayali kendi kitabını çıkarmak.
Üniversitenin son yılı annesini kaybedince okulunu dondurdu.
Aşk duygusunu hiç tatmamış biri.
Okulunu bitirseydi Edebiyat Öğretmeni olacaktı.