44.Bölüm Kalbimi Çaldın

1.5K 127 317
                                    

Dayanamadım için atıyorum lütfen ama lütfen vote atmayı unutmayın. Hatta şimdi atın. Bol bol yorum bekliyorum.

Önemli ;

Şimdiden söylüyorum bölümde yiyecek isimleri geçiyor oruçlu olup canı çekecek olan varsa lütfen iftardan sonra okusun.

Geçen aynı uyarıyı bir kitabıma da yaptım fakat şöyle bir yorum aldım.

Ben bu tarz yorum görmek istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bu tarz yorum görmek istemiyorum. Hikayenin başında söylemiştim zaten bu arkadaş neyin kafasında?

İyi Okumalar...

Onlar anın tadını çıkarırken birden Mustafa odaya girdi ve bu görüntüyü görmesiyle gözleri fal taşı gibi açıldı ve ağzı açık kaldı.

Nefes birinin geldiğini farkedince gözlerini araladı. Karşısında onlara öküzün trene baktığı gibi bakan Mustafa'yı görünce hemen dudaklarını geri çekti.

T:Bebeğim ne oldu?
N:Şey yan tarafa bak istersen.
T:Şuan hiçbir güç beni dudaklarından ayıramaz

Tekrar dudaklarını dudaklarıyla birleştirirken kadın yine engel oldu. Mustafa onlara hayretle bakarken. Tahir'in umursamaz tavrı hoşuna gitmemişti

Tahir bir kere daha öpmek için yeltenecekken Mustafa'nın bağırışı ile o tarafa doğru baktı.

M:ULAAA!
T:Abii.

Adam hemen kadının üzerinden kalktı. Kadın da utana sıkıla yatakdan kalktı.

T:Abimm güzel abiciim.
M:Ula ne bok yiyorsunuz burada?
T:Abi valla göründüğü gibi değil. Aldatmadım seni.

Tahir ve Nefes buna gülmüşken Mustafa ciddi tavrını bozmadı. Bir kere bağırması ile iliside gülmeyi kesti.

M:Dalga geçmeyin!
T:Abicim biz güzel bir an yaşarken sen içine ettin olan bu.
M:O kadar ileri gitmeyin bari!

Nefes utanıp yere bakıyordu gerçekten çok pis basılmışlardı.

T:Bizim ilişkimiz abi kimseyi ilgilenirmiyor. Odaya pat diye giren sensin.
M:Ula ne biliyim ben şey yaptığınızı.

Kadın utanarak hemen odadan çıkmıştı.

M:Sende ne bok giyiyorsan giy üzerine. Ağzını yüzünü temizle ilaçımı alacaktım valla geldiğime bin pişman oldum.
T:ağzımda ne var?
M:Kırmızı röj.
T:Röj mü?

Tahir bir kahkaha patlattı.

T:Bir daha de bakim?
M:Kırmızı Röj.
T:Röj değil ruj. Yengem sana hiç mi birşey öğretmedi.

Yatağın kenarından tişörtünü alıp üzerine geçirdi. Sonra gülerek abisinin yanaklarını sıktı.

T:Daha öğreneceğin çok şey var.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin