52.Bölüm İsteme

1.3K 86 181
                                    

Bu bölüm neftah_kalelii ye ithaf edilmiştir. ❤️

53.Bölüm'e ithaf isteyenler bu kısma yorum bırakabilir...

Emeğe saygı olarak vote vermeyi unutmayın...

S:Ahh saçıım!
N:Bak kızım birinin sevgilisine yaklaşırken iki kere düşünürsün o sevgili benim sevgilimse beş kere düşüneceksin ya da on kere! Yoksa böyle ağzına sıçarım senin!

Bir elimi boynuna koyup diğer elimde parmaklarımı gözüne sokar gibi yaptım.

N:O gözlerini oyarım senin yılann!

Elimsen kurtulunca o pis tırnaklarıyla boğazımı çizmişti. Acısı umrumda değildi.

T:Nefes yeter ayrılın.
N:Sen sus Tahir!

Saçlarından tutup yere ittirdiğimde ayağındaki yüksek topuklularla yere düşerken başını sert bir şekilde masanın sivri yerine çarpmış sonra yere yığılmıştı. Ben şaşırmış bir şekilde bakarken yerde gördüğüm kanla duraksamıştım...

Yavaşça yanına eğildim. Tahir şaşkındı. Gözleri açık bana bakıyordu. Başındaki kan fazla değildi sadece sıyırmıştı.

Anın şokundan olucaktı ki bir kaç dakika öylece kalmıştık. Ayağa kalkmaya yeltendiğinde beni yere itmişti.

T:Lan napıyorsun!?

Başını tutarak ayağa kalkmıştı birşey demeden çekip gitmişti. Tahir ellerimden tutup beni ayağa kaldırmıştı.

T:İyi misin?
N:İyiyim.
T:Az kalsın kıskançlıktan katil oluyordun.
N:Olurum. Kimse sana benim baktığım gibi bakamaz!
T:Ben senden başka kimseyi istemem ki zaten.
N:Hele istemeye kalk bakalım seni öldürmüyor muyum?
T:Oo tamam hatun korkutuyorsun beni.
N:Korkmalısın! Zaten sinirim bozuldu muşmula suratlıya.
T:Sakin ol biraz sevgilim.

...

Akşam baş başa vakit geçiririz diye düşünmüştüm şurada bir kaç güne Trabzon'a geri dönecektik zaten. Saniye Hanım'ın akşam yemeğinden sonra bizi çağırması ile Kaleli konağına gitmiştik. Arabayla bahçe kapısından içeri girmiştik. Tahir arabayı park ettiğinde çantamı alıp arabadan inmiştim. Bir kaç dakika boyunca onun arabadan inip yanıma gelmesini beklemiştim. Sonunda arabadan inmiş kapısını yavaşça kapatıp anahtarla arabayı kitlemişti.

T:Anahtar takılı kaldı ondan beklettim seni biraz.
N:Sorun değil sevgilim.

Elini uzattığında hiç şüphe etmeden elinden tutmuştum. Kapının oraya doğru ilerleyip zile basmıştık. Çok fazla beklemeden Asiye abla kapıyı açmıştı.

A:Ooo kimleri görüyorum, hoşgeldiniz.
N:Hoşbulduk abla.
T:Hoşbulduk yenge.

Asiye ablaya sarılıp içeri girmiştim. Tahir önden ilerleyetek o geniş salona giriş yapmıştı.

T:İyi akşamlar sevgili Kaleli ailesi.

Gülümseyerek onlara selam verip yavaş adımlarla karşıda ki desenli antika koltuğun üzerine yayılarak oturmuştu. Küçüklüğünden beri hatıralarının olduğu eve göz gezdirmişti.

S:Hoşgeldin oğlumm.
Mu:Yüzünü gören cennetlik valla abi Nefes yengem gelince pek sık uğramıyorsun buralara.

O esnada bizde Asiye ablayla salona girmiştik.

S:O da oldu Nefes delisi.
T:Hee anne nereden bildin sevdiğim kadına deli olduğumu.

Gülümseyerek onlara selam verip Tahir'in yanına oturmuştum ki oturur oturmaz kolunu omzuma koyup beni kendine çekmişti.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin