Doktor elindeki aleti karnımda gezdiriyordu. Çok garip hissediyordum.
D:Bebeğiniz işte bakın.
Ekrana baktığımda gözlerim dolmuştu. Hâlâ şaşkındım.
D:Nefes hanım dediğim gibi büyük ihtimalle size yanlış teşhis koydular ya da dosyalar karıştı bende kontrol ettim testleriniz gayet iyi gayet sağlıklısınız. Bebeğiniz de gayet sağlıklı.
N:Gerçek bu dimi?
D:Evet Nefes Hanım. Hiç bir sıkıntı ve problem yok. Gayet sağlıklısınız 1 aylık hamilesiniz.Sedyeden kalktım ani bir baş dönmesi yaşamıştım. En son hatırladığım şey gözlerim kararmıştı.
...
Başıma vuran keskin bir ağrıyla gözlerimi aralamıştım. Karşımda bana telaşlı gözlerle bakan babamla göz göze gelmiştim.
Ş:Kızım...çok şükür uyandın. İyi misin?
Başımı olumlu bir şekilde sallamıştım.
H:Nefes hamilesin.
Ş:Bir torunum olucak o kadar mutluyum ki.Babam eliyle saçlarımı okşamaya başlamıştı.
Ş:Benim güzel kızım anne olucaksın.
H:Ayy çok güzel teyze oluyorummm.
Ş:Tahirler gelecekti...
H:Onlar daha yoldalar amca bir saate gelirler.
N:Tahirde mi gelecek?
H:Şirket için evrak imzalaman lazımmış ondan gelecek o.
Ş:Hem bebek barışmanızı sağlar.
H:Eveet Tahir de çok mutlu olucak bu haberi aldığında.Babamla Hatice mutluydu ama benim nasıl hissettiğim konusunda bir fikrim yoktu. İki hafta sonra boşanacaktık. Şimdi hamile olduğum için mi bu olay kapanacaktı. Nasıl hissetmem gereken konusunda bir fikrim yoktu.
N:Tahir'e söylemek istemiyorum.
Ş:Niye kızım?
N:Boşanacağız baba.
Ş:Güzel kızım benim hiç öyle şey olur mu? Babasının da bilmek en doğal hakkı. Hem artık boşanamazsınız izin vermem ortada bi bebek var....
Babamın işi çıktığı için bizi eve bıraktıktan sonra yine gitmişti. Tahirler de gelmişti. Ön bahçede oturuyorlardı. Ben kendimi iyi hissetmediğim için gitmemiştim yanlarına. Daha ne kadar fazla kaçabilcektim ki. Eninde sonunda yine yüz yüze gelecektim onunla ve yine öğrenmesi gereken bir durum vardı bunu ona nasıl söylemem gerektiği hakkında bir fikrim de yoktu.
Yavaşça dış kapıyı açtım onlar da kapı sesini duymuş olacaklardı ki gözlerini bana dikmişlerdi. Derin bir iç çekip yanlarına doğru ilerlemiştim. Ben onlara yaklaştıkça Tahir bakışlarını başka yöne çevirmişti.
N:Hoşgeldiniz.
M:Hoşbulduk yenge.Tahir bana bakmadan hoşbulduk diye mırıldanmıştı.
M:Oo ayrılık da yaramış sana yenge maşallah kilo almışın göbeğin çıkmış.
Murat sırıtırken Hatice onun kafasına vurmuştu.
H:Komik mi Murat!?
M:Pardon ya ama cidden kilo almış yalan mı?Öyle diyince Tahir gözleriyle beni süzmeye başlamıştı. Hırkamla az çok çıkan göbeğimi kapatmıştım.
N:Sizin çaylarınız bitmiş ben koyayım şimdi.
H:Hayır Nefes! Sen otur dinlen bugün bayıldın hastanede de zaten.
N:Hatice!