Yb sorulmasın dedikçe neden yb soruluyor anlamıyorum.
S:Bu Tahirle Hazal'ı dudak dudağa görmüştüm değil mi? Ve bu yüzden o it yüzünden sen saatlerce ağladın. O sana acı verdi şimdi ben ona öyle bir acı vericem ki.
N:Nasıl yani.Dudağımda hissettim sıcaklık ile gözlerimi cin gibi açmıştım. Şuan Serkan ile dudak dudağaydık.
Hemen dudağımı çekip elimle sildim ve Serkan'a tokat attım.
N:NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!
S:Nefess.Tahir onları öyle görünce sinir damarları iyice kaparmıştı.
N:SEN NASIL BENİ ÖPERSİN YA!
S:Nefes bağırma anlatıcam.
N:GERİZEKALII!Tahir dayanamadı sinirle Nefes'in kolundan tutup kendine doğru çekti.
T:Bu herif az önce seni öptü değil mi? Bu dudakları öptü.
Nefes Tahir'in gözlerinin içine baktı. Tahir hızla Serkan'a yumruk geçirdi.
T:GEBERTİRİM LAN SENİ!
S:Sana ne oluyor lan?
T:Ne demek bana noluyor seni öldürürüm ben.O esnada Tahir'in hiç beklemediği anda Nefes Tahir'e de tokat attı.
T:Nefes nabıyorsun?
N:HAKETTİN, HAKETTİNİZ!
T:Sadece seni korumaya çalıştım.
N:KORUMA BENİ KORUMA.
T:Nefes adam seni öptü resmen.
N:BANA BAK TAHİR BENDEN UZAK DUR! BANA BULAŞMA! BENİ KORUMA! SANA NE BUNDAN? KİMSİN Kİ KARIŞIYORSUN?
T:NEFES BAĞIRMA BANA.
N:BAĞIRIRIM. YETER ARTIK YA YETER!Serkan Nefes'in omzuna dokundu ama Nefes bir tane daha tokat geçirdi.
N:BANA BAK SERKAN BİR SÜRE GÖZÜME GÖRÜNME!
S:Ama Nefes.
N:YÜZ VERDİK TEPEME ÇIKTINIZ YA YETER! BUNALDIM BEN ARTIK UZAK DURUN BENDEN!
S:Gidiyorum ben o zaman.
N:GİTT!
T:BENCEDE GİTMELİSİN!Nefes Tahir'e bir tokat daha geçirdi.
N:SANA NE OLUYOR LAN SANA NE OLUYOR!
T:Korudum sadece seni.
N:KORUMA BENİ! NEREDEN GİRDİN HAYATIMA YA. KEŞKE HİÇ KARŞIMA ÇIKMASAYDIN KEŞKE SENİ HİÇ TANIMASAYDIM. SENDEN NEFRET EDİYORUM TAHİR!