N:Tahir.
T:Efendim Nefes.
N:Sana bir soru soracağım.Tahir'in gözlerinin içine yavru köpek bakışları atıyordu.
T:Sor.
N:Bana karşı ne hissediyorsun?Tahir bu soru karşısında donakalmıştı.
N:Bana karşı ne hissediyorsun?
T:Ben senden çok hoşlanıyorum Nefes.Kadın adamın gözlerinin içine baktı.
N:Valla mı?
T:Vallaha.Nefes Tahir'in boynuna kollarını sardı.
T:Çok aşığım sana seni seviyorum Nefes.
N:Bende seni çok seviyorum Tahir. Aşığım sana. Hani ilk ellerimiz değmişti ya birbirine. İlk kez ellerin ellerimle buluşmuştu ya o zaman kalbimde bir kıpırtı oluşmuştu. İstemeden olsa bile tutulmuştum sana.Tahir bunun üzerine gülümsemişti. Sevdiğinin ağzından dökülen bu cümleler onu mutlu etmişti.
N:Ama çok üzüyorsun beni ve çok kıskanıyorum seni.
T:Özür dilerim.
N:Affettim ama ben seni diyip yanağına öpücük kondurdu.
N:Hazal'dan ayrılsana.
T:Onun da zamanı gelicek.
N:Ne zaman? Bekletme beni Tahir.
T:Gelicek Nefesim.Tahir yavaş adımlarla eve doğru ilerledi. İçeri girince özenle merdivenlerden çıkıp Nefes'in kaldığı odaya gitti. Yavaşça yatağına yatırdı.
Pikeyi üzerine örttü tam gidecekken Nefes elinden tuttu.
N:Tahir.
T:Efendim.
N:Konuşalım mı?
T:Tamam.Tahir yatağın kenarına oturdu.
N:Eğer başkasını seveceksen bana ümit verme.
T:Senden başkası olmayacak.
N:Ama var diyince gözleri dolmaya başladı.
T:Nefes.
N:Hazal var. Onunla geçirdiğin geçmişin var evleneceksin ya onunla.Gözlerinden bir kaç damla yaş süzüldü.
N:O bana seninle geçirdi anıları anlatınca nasıl içim acıyor biliyor musun?
T:Nef-
N:Sus Tahir bilemezsin işte bir ben biliyorum.Tahir Nefes'i kolları arasına alıp sarıldı.
T:Hani ilk kez sarılmıştık ya. O günü hatırlıyormusun?
N:evet.
T:O gün kalbimde birşeyler kıpırdamıştı sanki. O zaman aşık olmuşum sana.
N:Niye bekletiyoruz birbirimizi niye birleşiyor ellerimiz?Tahir öylece susmuştu. Nefes Tahir'in ensesinden tutup kendine doğru çekti ve dudaklarını adamın dudaklarıyla birleştirdi.