18.Bölüm Yeter Ki Gitme

2.2K 211 135
                                    

Bu bölüme 200 vote gelirse Pazar günü bölüm gelir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüme 200 vote gelirse Pazar günü bölüm gelir. Gelmezse haftaya gelir.

Çıkışta tanıdık birini görmüştüm. O
da beni görünce yanıma doğru geldi.

N:Bulut
B:Nefess

Birbirlerine sıkıca sarılmışlardı arkalarında sinirli bir Tahir bırakarak.

N:Ya inanmıyorum görüşmeyeli o kadar uzun zaman oldu kii.
B:Nefes sen iki senede baya güzelleşmişsin bakıyorum da.
N:Sende baya yakışıklı olmuşsun. Bakıyorum da imajın falan değilmiş. Sen gömlek giyer miydin?
B:Napalım fıstık bir değişeyim dedim.

Nefes Bulut'a bir daha sıkıca sarıldı.

N:Ya ben seni çok özlemişim.
B:Bende çook özlemişim.

Tahir dişlerini sıkıyordu adama dalmamak için kendini zor tutuyordu.

T:Nefes bizi de tanıştırmayacak mısın? Arkadaşın ile.

Adam sinirli bir şekilde karşısındaki tanımadığı adama bakıyordu.

B:Ben Bulut diyip elini uzattı ama Tahir elini sıkmadı.

T:Bende Tahir.
N:Bulut benim üniversiteden arkadaşımdı. Ben okuldan ayrılınca bizim yollar da ayrıldı.

Hazal Bulut'la el sıkıştı.

H:Hazal Dilan ben.
B:Tanıştığıma memnun oldum.
N:Tahir benim arkadaşım bir nevi aile dostu diyebilirim. Hazal Dilan'da sevgilisi.
B:Hmm.
T:Neyse Nefes Hazal hadi arabaya geçin.
B:Yolunuz nereye?
T:İstanbul'a.
B:Şey aslında bende oraya gidiyorum. Mola esnasında arabayı kaçırmışım. Bir kişilik yeriniz varsa beni de alabilirmisiniz?
T:Bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok diyip önden arabaya doğru gitti.

Sürücü kapısını açıp arabaya bindi ve sert bir şekilde kapıyı çarptı.

B:Tahir sinirli galiba.
H:Çok pis laf çarptı yanlız.
N:O her zaman böyle bencildir.
B:Napalım kaldık bizde burada.
H:Yok olmaz öyle şey. Sen gel bizimle bakma Tahir'e sinirli biraz.
N:Aynen gel Bulut hem eski günleri yad ederiz.
B:Tamam o zaman.

Arabaya doğru gittik. Hazal öne binmişti. Bizde Bulut'u çantasını bağaja koyup arka tarafa bindik. Biz biner binmez Tahir yüksek sesle bağırmıştı.

T:BEN BU HERİFİ ARABAMA ALMAM. KİM DEDİ GEL DİYE? KESİNLİKLE NEFES DEMİŞTİR.
N:TAHİR BAĞIRMA.
T:NE HAKLA ALIYORSUN ARABA SENİN Mİ? GEL DİYE SÖZ SAHİBİ OLAMAZSIN BU ARABA BENİM VE O HERİFİ İSTEMİYORUM.
N:Yemedik arabanı gidiyorum ben senin arabana kalmadım diyip arabadan indim ve arka yola doğru koşarak ilerledim.

H:Ben gel dedim Tahir ve ayrıca ne bu atar ya.

Tahir arabadan indi ve Nefes'e doğru hızla koşmaya başladı. Nefes Tahir'in geldiğini farkedince daha hızlı koşmaya başladı.

Al YazmalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin