היה לי חשק להעלות עוד פרק😋~נקודת מבט איימי~
"אוקיי, שוב," אמרתי לאמה והיא הנהנה, חוזרת על הבית שוב.
"מעולה," כיביתי את הפלייבק ואמה חייכה. מחר יש בבית הספר מופע כזה ואמה מופיעה יחד עם הקבוצה שלה מול תלמידי בית הספר.
הקבוצה שלה הסכימה לעצתה לשיר שיר של ליטל מיקס ולרקוד תוך כדי וכדי שזה יהיה מושלם אמה גם הזמינה את ליטל מיקס להופעה והן אישרו הגעה, הן ממש נהנו מ'ההופעה' שלנו ורצו לשמוע אותה שוב.
"תודה, את מלכה," חיבקה אותי חזק וצחקתי. "עכשיו את מקפיצה אותי לעבודה," הודעתי לה והיא הנהנה.
"ביי," נופפנו לקלואי ויצאנו מהבית. "מה קורה איתך ועם אלכס?" שאלתי כשנכנסנו למכונית שלה והיא נאנחה.
"אני לא יודעת, בזמן האחרון הוא מתנהג ממש מוזר," הודתה בפרצוף עצוב. "מה זאת אומרת מתנהג מוזר?" שאלתי והיא החלה למנות את הדברים.
חיבקתי אותה לשלום ונכנסתי לבית הקפה. איתן הביט בי בבילבול, מסמן לי לגשת אליו. "אין לך היום משמרת," אמר והנהנתי, "באתי הנה לפגוש מישהי, אני אעדכן אותך אחר כך," נשקתי ללחיו והתקדמתי לשולחן.
"היי," לונה חיבקה אותי והתיישבתי מולה. דיברנו בערך חצי שעה ולבסוף שלחתי לה סרטון, "ניפגש מחר," חיבקתי אותה, "תודה," הודתה לי ועשיתי את דרכי לבית, מסמנת לאיתן שנדבר מאוחר יותר.
הגעתי לבית וקלואי ביקשה ממני פרטים והנהנתי. "חתיכת-" קטעתי אותה לפני שתוציא מילים לא יפות. "הוא הולך לשלם על זה," היא מילמלה והנהנתי, הוא הולך לשלם ביג טיים.
...
קלואי נסעה בבוקר לבית הספר כרגיל ואני הגעתי עם הבנים ורנאטו. הבנים כמובן לא יהיו בקהל אבל הם יראו את המופע דרך המחשב במכונית.
אני ורנאטו יצאנו ועשינו את דרכינו לקהל. "אני הולכת לאמה," הודעתי לו והוא הנהן, מאחל לי בהצלחה.
"בואו נשמע אתכם," ג'וש, שהיה אחראי על ההגברה, צעק למיקרופון וכל התלמידים שאגו.
"אמה!" נופפתי לה והיא מיהרה לחבק אותי. "מה את עושה כאן?" שאלה מופתעת וחייכתי ממתיקה סוד.
....
"ועכשיו, בואו נריע לקבוצה האחרונה!" ג'וש שאג והקהל יחד איתו. "את יכולה להישאר פה," קנדל, אחת מהקבוצה של אמה הודיעה לה והן עלו לבמה, מותירות אותה פעורת פה.
הם החלו להתמקם על הבמה יחד עם כמה בנים, מה שלא היה מתוכנן ונופפו לליטל מיקס שאיחלו להם בהצלחה.
"מה קורה פה?" אמה שאלה מבולבלת ודמעות החלו להתקבץ בעיניה. "מה שקורה כאן זה שקנדל היא פשוט זו-" אמבר התחילה להגיד וקטעתי אותה.
YOU ARE READING
Our friendship
Romanceאיימי קופר חוותה אובדן של שני הוריה כשהייתה רק בת 10 וכתוצאה מכך היא אומצה על ידי אחי אביה ועברה לגור עמו ועם משפחתו באמריקה. היא זוכרת לא מעט ממה שקרה, חלקם אולי הייתה שמחה לשכוח, אך היא איננה יכולה. המעבר ממקסיקו לאמריקה לא היה פשוט אך בת דודה שלה...