goodluck

248 11 11
                                    

"הגענו בנות," ג'ייק החנה את המכונית ואנחנו יצאנו ממנה. לבנים יש איזושהי פגישה באזור והם החליטו להזמין אותנו גם כן. ג'ייק רצה לבוא אבל העבודה קצת לוחצת.

"בהצלחה איימי," הוא נופף לי לשלום ונסע, מה זה היה אמור להביע?

"בואי, הנה הבנים," קלואי משכה את ידי ועשינו את דרכנו אליהם.
אמרנו להם שלום והם התחילו להסביר לנו בערך מה יהיה פה.

"למה ג'ייק אמר לי בהצלחה?" לא ויתרתי לקלואי.

"את מכירה את אבא שלי.." היא ניסתה להתחמק מהתשובה אבל לא נתתי לזה לקרות.

"בדיוק בגלל שאני מכירה את אבא שלך זה קצת מלחיץ אותי,"

"מה קורה?" ריצ'רד שאל ושנינו הבטנו בקלואי, "קודם כל, קחי מים," הגישה לי כוס ואני רק נהייתי יותר מבולבלת.

היא התחילה להאריך בדברים ואני בינתיים שתיתי מהמים, ממש חם היום.

"ג'יימס יהיה כאן ואמרתי לו שתשמחי לראות אותו,"

ברגע ששמעתי את המשפט הזה נחנקתי מהמים ופלטתי אותם החוצה.

"רנאטו אמר לנו שזאת תהיה התגובה שלך," ריצ'רד צחק והבנים יחד איתו.

"הוא בדרך לפה," קלואי הצביעה על ג'יימס ואני ניסיתי לשמור על איפוק, דבר שהיה מאוד קשה כשכריס צוחק לידי.

"תתחילי לכתוב את הצוואה שלך,"

צחוקו של כריס רק גבר ובינתיים ג'יימס הגיע. אני לא אגיד שאני שונאת אותו, אני פשוט אעדיף ליפול מצוק ולא להיות איתו 10 דקות.

לבנים יש פגישה עם אבא שלו וקלואי חשבה שזה יהיה מעולה אם אני אבלה איתו קצת כדי לוודא שהדברים יסתדרו טוב לבנים.

"אני רואה שאתם נהנים," הוא אמר והבנים הנהנו, כמובן. הם חיים בשביל לראות אותי סובלת.

הוא אמר לי שאני נראית טוב וכל השטויות האלה וקלואי החליטה להציע שהיא תלך עם הבנים ואנחנו נישאר לבד, ג'יימס כמובן היה שמח.

"אני רק צריכה להעביר להם הודעה, האנגלית שלהם לא משהו," תירצתי והפנתי את מבטי לבנים.

"תגידו לקלואי שהיא כל כך הולכת לשלם על זה ושעדיף לה ללכת לישון בדירה שלכם ולא להיכנס לבית אם היא רוצה להישאר בחיים," אמרתי בספרדית ובקצרה והבנים רק החניקו צחוק.

"תודה," ריצ'רד ניסה להיראות רציני והם עשו את דרכם יחד עם קלואי בזמן שהם נקרעים מצחוק.

....

בחיי שאלו היו השעתיים הכי ארוכות בחיים שלי, ובשעתיים האלה רק הוא דיבר, זה הגיוני?

"היה לי ממש כיף," הוא אמר לבסוף ואילצתי חיוך.

מיהרתי לעשות את דרכי למכונית של הבנים ולמצוא את קלואי.

"איימי, איך היה?" הבנים היו מחוייכים אבל על פני לא היה שמץ של חיוך,
"איפה קלואי?" דרשתי לדעת והם פרצו בצחוק.

Our friendship Where stories live. Discover now