curly hair

294 13 2
                                    

~נקודת מבט איימי~

"בוקר טוב," חייכתי לקים שחייכה אליי בחזרה. אני עובדת מהבוקר. איתן עובד בצהריים וג'וש לא קבע משמרת.
תפסתי את מקומי בקופה וחיכיתי להזמנות.

"היי, יש מצב שאת מחליפה איתי?" ג'ון יצא מהמטבח. האמת, ממש אין לי כוח לעמוד בקופה היום. "אין בעיה," חייכתי והתחלפנו.

"תודה לאל," ג'ייסון קרא כשנכנסתי, "הוא כל כך משעמם," מילמל וצחקתי. "הוא לא משעמם," הגנתי עליו למרות שאני לא ממש מכירה אותו.

"הבן אדם לא הפסיק לדבר על האולימפיאדה שלו בפיזיקה, זה לא משעמם?" אוקיי..
"כן, אתה צודק," נכנעתי.

...

"תראו מי בדיוק חזרה מהעבודה," שמעתי את קולה של קלואי והבנתי שהיא באמצע שיחת וידאו עם הבנים.

"אף מילה," צעקתי לפני שהגעתי לסלון. בשניה שהיא ראתה אותי היא פרצה בצחוק ובינתיים איתן נכנס אחריי.

"רבת עם הקמח?" ריצ'רד שאל, גורם לכריס להגביר את צחוקו.

"גם עם הביצים, הסוכר-" איתן המשיך איתם ונתתי לו מבט.

"אני שמחה שזה מצחיק אתכם," מילמלתי בעצבים ועשיתי את דרכי למקלחת.

היום בעבודה הם החליטו 'לחגוג' לי יום הולדת מאוחר ופשוט זרקו עליי כל מה שהיה לידם וכמו תמיד, איתן תיעד הכל.

כעבור שעתיים חזרתי לסלון נקייה לגמרי והם ישבו בשולחן.

"עברו שעתיים," איתן ציין והנהנתי. "למה -" קטעתי אותו באמצע, "אתה שוכח שיש לי תלתלים?" שאלתי עצבנית וקלואי החלה לצחוק, "עשית את טעות חייך," מילמלה ועשתה את דרכה לסלון.

"מה-"
"הייתי צריכה לחפוף 3 פעמים!" ציינתי עצבנית.
"אבל-"
"יכולת להגיד להם להכין לי עוגה, קאפקייקס, אתה יודע מה? אפילו לזרוק אותו לפח," צחוקה של קלואי מילא את הבית, "אבל להגיד להם לשים לי בשיער קמח? ביצים? שוקולד? אתה יודע מה היה לי בשיער?"

"אמ.. מצטער?" שאל במשיכת כתפיים. "הבטן שלי," קלואי לא הפסיקה לצחוק לרגע וכשהבטתי בה ראיתי שהכל מתועד.

"אני לא סולחת," הסתובבתי בחזרה לאיתן. "אני מקווה שהכל מתועד איתן," קלואי צעקה לו, "ברור," הוא צחק איתה ביחד ואני רק הבטתי בהם בהלם.

"אני באמת עברתי התעללות," הדגשתי והם המשיכו לצחוק עליי. "אני הולכת לישון," קמתי מהשולחן עוד לפני שהספקתי לאכול.

"אנחנו צוחקים," קלואי מיהרה להגיד תוך כדי צחוק. "כן, עליי!" זה רק גרם להם לצחוק יותר.

"עוד לא אכלת," איתן ציין וקלואי צחקה משום מה, "השיער שלה אכל בשבילה," איתן גם הצטרף לצחוקה ואני החלטתי שזה יותר מדי ליום אחד.

Our friendship Where stories live. Discover now