~נקודת מבט איימי~
הבנים נכנסו בזמן כמו תמיד. הם התיישבו בסלון ואני ניגשתי למטבח לשתות כוס מים.
אני לא מאמינה שאיתן לא הגיע לעבודה בגלל שרלוט, והוא גם היה איתה במשך 4 שעות!
אפילו איתי ועם קלואי המקסימום שהוא נשאר זה שעתיים, לא יותר.
לקחתי את הפלאפון שלי במטרה לשלוח לאמה הודעה ראיתי שקמרון ענה להודעה.
פניי, כמובן, לבשו צבע אדום. אני לא מאמינה שנרדמתי במכונית שלו.
הבנים לא הספיקו אפילו לשתות כוס מים ורנאטו קרא להם לחזור בחזרה לדירה שלהם.
קלואי עלתה לחדר שלה להביא מטען ולצערי נשארתי לבד עם איתן, אני די מתחילה לשנות מחשבה בקשר לקשר הלא מוגדר שלנו.
"איימי," איתן קטע את המחשבות שלי והרמתי את מבטי אליו, גם לו היה מבט די מהורהר.
"את זוכרת שרצית לומר לי משהו לפני כמה ימים כשבאת לבית הקפה?" שאל והייתי מבולבלת לרגע, מאיפה זה בא?
"אמ..כן," השבתי וחיכיתי שימשיך לדבר.
"יש סיכוי שזה קשור לרוס?" שאל ועיניי נפערו בהפתעה.
"איך.. איך אתה יודע?" שאלתי מבולבלת. אני לא סיפרתי לו על קורטני רוס המטפלת הרגשית ואני מניחה שגם קלואי לא.
"אז זה נכון?" אני חושבת שהוא היה יותר מופתע ממני, אבל איך זה הגיוני?
"אבל איך אתה יודע?" התעקשתי לדעת. אמנדה, ג'ייק וקלואי בטוח לא סיפרו לו ואף אחד אחר לא יודע.
"שרלוט אמרה לי".
"מה?" שאלתי עוד יותר מבולבלת.
לפני שהספקתי לשאול משהו נוסף קלואי הגיעה וקטעה את השיחה.
"אני לא אפריע לשיחה שלכם, אני רק אבהיר דבר אחד," היא ביקשה להדגיש.
"איתן, על מי אתה מדבר?" פנתה אל איתן וחיכתה לתשובה."על קמרון," השיב מבולבל והיא הביטה בי וקרצה לי.
היא הלכה לחצר בשביל שיחת טלפון ואני נותרתי יותר מבולבלת.
"דיברת על קמרון?" שאלתי שוב והוא הנהן. פגשתי את קמרון אתמול ואני בכלל לא זוכרת מתי ראיתי אותו לפני כן, למה שלפני כמה ימים יהיה לי משהו לספר עליו לאיתן?
"אני מאוד מבולבלת עכשיו," התיישבתי על הכיסא ושתיתי מרוב המים שלי. "מה שרלוט אמרה לך?".
"היא אמרה שאת וקמרון זוג,"
נחנקתי משלוק המים ששתיתי והבטתי באיתן מאוכזבת.
"אז.. שרלוט אמרה לך שאנחנו זוג ופשוט.. האמנת לה?" שאלתי וראיתי שהוא הבין שאני מאוכזבת ממנו.
YOU ARE READING
Our friendship
Romanceאיימי קופר חוותה אובדן של שני הוריה כשהייתה רק בת 10 וכתוצאה מכך היא אומצה על ידי אחי אביה ועברה לגור עמו ועם משפחתו באמריקה. היא זוכרת לא מעט ממה שקרה, חלקם אולי הייתה שמחה לשכוח, אך היא איננה יכולה. המעבר ממקסיקו לאמריקה לא היה פשוט אך בת דודה שלה...