פתחתי את הדלת וקלואי נכנסה. למזלי היא נכנסה מהר אז היא לא הספיקה להביט בפניי האדומות.
"אתם לא מאמינים," היא הגיעה לסלון, "מצאנו עבודה מוכנה בבית של אמה, כנראה של אחד האחים שלה," היא הודיעה בשמחה.
עליתי לחדר שלי בזמן שהיא הביטה באיתן ולא הפסקתי לחשוב על ה'כמעט נשיקה' הזאת.
משום מה זה הרגיש לי הכי טבעי בעולם לנשק את איתן אבל גם הכי לא טבעי בעולם כי איתן הוא החבר הכי טוב שלי.
הדלת נפתחה וכל כך פחדתי שזה יהיה איתן, מה אני אמורה להגיד לו עכשיו? איך אני יכולה להביט בו בכלל?
למזלי זאת הייתה קלואי שהתיישבה מולי וחיכתה להסברים.
"אני מניחה שאיתן סיפר לך," מילמלתי והיא הנהנה, מחכה לשמוע את הכל ממני.
"אני באמת לא יודעת מה קרה לי,"
"סוף סוף העזת, זה מה שקרה לך," חיוך גדול עלה על פניה. "אומנם הרסתי את זה אבל את עדיין העזת!".
"אני לא יודעת איך אני אסתכל על איתן עכשיו," נאנחתי.
...
"עוד הזמנה," ג'ייסון הגיש לי את ההזמנה וחזר לקופה.
קבעתי היום משמרת בוקר והכרחתי את ג'ייסון להתחלף איתי.כל עוד אני במטבח איתן לא רואה אותי וגם אם יצא שהוא קבע משמרת הוא בוודאות לא יהיה במטבח אז אני יכולה לנשום.
תוך 10 דקות ההזמנה הייתה מוכנה וסימנתי לג'ייסון לבוא.
המשמרת שלי נגמרת עוד כמה דקות ואם אני אתקתק את ההזמנות הקרובות אז אולי אני אצא קודם.
גם היום ביקשו שאשאר לעוד משמרת אבל סירבתי, הפעם האחרונה עשתה את שלה.
סיימתי להכין את ההזמנה האחרונה שלי להיום והורדתי את מדי העבודה.
ראיתי צלחת שלא הייתה נקייה ואמרתי לעצמי שעוד שניה אחת שבה אשטוף את הצלחת לא תהרוג אותי.
סיימתי לשטוף את הצלחת והלכתי לשים אותה בייבוש.
"היי,"
הצלחת נשמטה מידי ברגע ששמעתי את קולו של איתן.
לעזאזל, השניה הזאת כן תהרוג אותי.
"הבהלת אותי," הנחתי את ידי על הלב וצפיתי בו מחייך.
"רק אמרתי היי" הוא נשען על הקיר וחיוכו לא ירד לשניה.
"היי גם לך," מילמלתי והתחלתי להרים את שברי הצלחת מהרצפה.
איתן קיבל שיחת טלפון ויצא מהמטבח.
"אאוץ'" אחד משברי הצלחת נכנס לעורי והתחלתי לדמם.
"בשביל מה יש שם יעה ומגב?" ג'ייסון נכנס למטבח.
"בשביל לשטוף את המטבח," מילמלתי בזמן שלקחתי נייר ושמתי על החתך שיש לי.
YOU ARE READING
Our friendship
Romanceאיימי קופר חוותה אובדן של שני הוריה כשהייתה רק בת 10 וכתוצאה מכך היא אומצה על ידי אחי אביה ועברה לגור עמו ועם משפחתו באמריקה. היא זוכרת לא מעט ממה שקרה, חלקם אולי הייתה שמחה לשכוח, אך היא איננה יכולה. המעבר ממקסיקו לאמריקה לא היה פשוט אך בת דודה שלה...