A message from them

223 19 6
                                    

~נקודת מבט איימי~

מייקל יצא ונשארתי לבד עם איתן וג'ייק.
לא ידעתי במה לפתוח שיחה ואיך להתחיל להסביר את עצמי.

"איימי-"
"אמיליה קופר!"

קלואי הגיעה משום מקום וקטעה את ג'ייק.

"את באה איתי, יש לנו שיחה ארוכה," היא משכה את ידי והובילה אותנו לחצר.

הבטתי בג'ייק במבט מתחנן אבל הוא רק הרים את ידיו כלפי מעלה, כאילו אומר שהוא מוותר מראש על הניסיון להגן עליי מפני קלואי.

התיישבנו על הנדנדות הנוחות האלה שהכרחנו את ג'ייק לקנות, אחת מול השנייה והייתה שתיקה מאוד קצרה.

"אני שמעתי נכון?" הביטה בי והשפלתי מבט מעט.

"אבל..למה?" ניכר היה שהיא מופתעת.

האמת, חשבתי שזה יהיה לה די ברור שאני לא אלך לנשף, למרות שאם אני חושבת על זה שוב.. יכול להיות שלא.

"אני מכירה אותך הכי טוב בעולם, וגם אם איתן חושב שהוא מכיר אותך הכי טוב, שתינו יודעות שהוא הוזה," התחילה לומר.

"לא חשבתי שלא תרצי לבוא לנשף, דווקא בגלל שאיבדת את ההורים שלך," הבטתי בה מוזר, לא מצאתי הגיון בדבריה.

"מה זאת אומרת?"

"דווקא בגלל שאיבדת את ההורים שלך חשבתי שתרצי לבוא לנשף, להוכיח לעצמך שלמרות שמבחינה פיזית הם לא איתך, את עדיין ממשיכה את החיים שלך ולא נותנת לזה לעצור שלבים בחייך," הסבירה.

"אני לא חושבת שאני מסוגלת, אני כן משתדלת הכי בעולם להמשיך את חיי אבל זה מרגיש לי גדול עליי," הסברתי את הצד שלי.

"איימי, אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על זה שהחלטת דבר כל כך גדול בלי לשתף אותי בכלל, אני הייתי בטוחה שנלך לנשף ביחד," ראיתי את העצב בעיניה.

"אני מצטערת.. אבל יש לך את הבנות,  ואת טום," שדרך אגב, היא עדיין מנסה להתחמק ממני ולא לספר לי מי הוא ואיך הוא.

"זה לא אותו דבר..," היא אמרה בקול שקט.

אחרי כמה שניות של שקט היא לקחה את רגליה ונכנסה לבית.

אני מכירה את קלואי והיא בטח יודעת מה היא תשים, ואיך היא תתאפר ואיך יהיה כל דבר ודבר. היא בטח תיכננה גם לי דברים.

אני בטוחה שקלואי קצת כועסת עליי, אפילו אם היא לא אומרת לי את זה מפורשות.

...

●●●כעבור כמה ימים●●●

"בוקר טוב," ג'ייק נשק לראשי והנהנתי. קלואי יצאה מהבית בדיוק לפני 5 דקות לבית של אמה ואמנדה הקפיצה אותה.

"שוב קלואי?" שאל כשראה את מבטי והנהנתי.

קלואי עדיין כועסת עליי, או מאוכזבת ממני, או לא יודעת מה אבל היא מתנהגת מוזר, היא מרוחקת.

Our friendship Where stories live. Discover now