~נקודת מבט איימי~
"בוקר טוב," הבנים נכנסו לדירה כבכל בוקר כמעט והביטו בי בהלם.
"אתם לא צריכים להיראות כאלה מופתעים," מילמלתי בזמן שהם שיפשפו את עיניהם.
"כן, הם כן. בפעם האחרונה הם היו צריכים לגרור אותך לסלון," קלואי הצטרפה וצחקתי.
"עכשיו שמונה בבוקר," גם רנאטו לא הצליח להסתיר את ההלם.
"אני יוצאת עם אמה," הודעתי.
לאמה יש יום הולדת היום והבטחתי לה שאני אעשה איתה יום כיף כי אני לא יוצאת איתן היום בלילה.
ברגע שיצאתי מהדלת אמה בדיוק הגיעה עם האוטו שלה והתחלנו ביום כיף שלנו.
...
"תודה, הייתי צריכה את זה," היא הודתה לי בסוף היום. "זה הרבה יותר כיף מיציאה למסיבה," הוסיפה.
חיבקתי אותה לשלום ונכנסתי לבית בחזרה.
הספקתי לדבר איתה המון היום ולהשלים כל כך הרבה.
היא כבר התגברה על אלכס אבל עדיין חוששת לצאת עם גברים חדשים.
סיפרתי לה על המקרה עם שרלוט והיא כמעט הרגה אותי שלא סיפרתי לה לפני.
נכנסתי לבית וראיתי את קלואי משחקת עם הבנים כדורגל, זה מראה חד פעמי.
אריק קלט אותי אבל סימנתי לו שיהיה בשקט ולא יגיד שאני פה, ממש אין לי כוח להצטרף למשחק חסר המשמעות הזה.
אריק חייך והנהן ובדיוק כשבאתי לעלות לחדר הדלת נפתחה, זה חייב להיות איתן.
סימנתי לו לעלות מהר במדרגות והוא ציית מבלי להבין למה.
"הם משחקים כדורגל והם יכריחו אותי להצטרף כמו שהם עשו לקלואי ואתה יכול לראות איך היא סובלת," הבטנו בהם מחלון חדרי והוא צחק.
"תודה," הוא אמר אחרי כמה שניות והבטתי בו מבולבלת, מה עשיתי?
"אני יודע שדיברת עם אבא שלי,"
כן, הייתי חייבת לעשות את זה. לא הבנתי מה קרה לו פתאום.
אמרתי לו שאני לא יודעת מה כל הסיפור, אני רק יודעת שאלי נפגעת מזה יותר מדי והקשר שלו איתה יכול להיפגע, מה שכבר קרה לקשר שלו עם איתן וייעצתי לו לפעול נכון.
"הוא הסכים להכל ואפילו התנצל," איתן חייך וחייכתי גם אני, שמחה שהוא החליט לפעול כמו שצריך.
"אני שמחה שהכל בסדר עכשיו," .
"אני גם, עכשיו בואי נצטרף למשחק," קבע ואני סירבתי אבל כמובן שזה לא עניין אותי.
הוא הרים אותי כמו שק תפוחי אדמה עד שהגענו אליהם והם כמובן שמחו שהצטרפו עוד 2 שחקנים.
YOU ARE READING
Our friendship
Romanceאיימי קופר חוותה אובדן של שני הוריה כשהייתה רק בת 10 וכתוצאה מכך היא אומצה על ידי אחי אביה ועברה לגור עמו ועם משפחתו באמריקה. היא זוכרת לא מעט ממה שקרה, חלקם אולי הייתה שמחה לשכוח, אך היא איננה יכולה. המעבר ממקסיקו לאמריקה לא היה פשוט אך בת דודה שלה...