3.
ჩემი გამაღიზიანებელი მეზობელი- ჰარი! ჩემთვის ყურადღება არ მოუქცევია, ყავის ჭიქა დაბლა დადო და ხელი თმაში შეიცურა, სუნთქვა შემეკრა. როგორც ჩანს ვერც კი მამჩნევს.
მისტერ გრინმანმა ჩვენს ოფისში შემოაბიჯა, სახეზე ბრაზი დასთამაშებდა.
-სტაილს-თქვა და ჰარისკენ წამოვიდა-ისევ დააგვიანე!
-მერე?-იკითხა ჰარიმ და ხმაურიანად დაჯდა თავის ადგილას.
-ის რომ, ეს მეოთხე დაგვიანებაა ამ თვეში, ან ამას შეწყვეტ ან ახალი ბუღალტერის მოძებნა მოგვიწევს-თქვა უეცრად მისტერ გრინმანმა.
ჰარიმ თვალები გადაატრიალა
-რაც გინდა ის თქვი, მაგრამ ჩვენ ორივემ ვიცით, რომ აქ საუკეთესო ბუღალტერი მე ვარ-წყნარად მიუგო.
-არ მინდა შენთან ჩხუბი-გააფრთხილა მისტერ გრინმანმა.
-კარგი ,ბურთები რომ შეტრიალდება და ჩემს გაშვებას გადაწყვიტავთ, დამირეკეთ-თავმომწონედ გაიღიმა, ჯესიმ პირზე ხელი აიფარა.
-ოჰო-წამოიძახა არნოლდმა.
ყველა ძლივს იკავებდა სიცილს ,ჰარი ძლევამოსილი გამომეტყველებით დაბრუნდა თავის სავარძელში, მისტერ გრინმანმა კი ხელები მკერდძე შემოიწყო.
-ვნახოთ, სტაილს-ამოიქოშინა და მისი ოფისისკენ წავიდა.
-კარგი იყო-უთხრა ზეინმა ჰარის დ გაუღიმა, ჰარიმ კი სულელურად გაიღიმა. მისმა თვალებმა ჩემამდე მოაღწიეს და მისი გამომეტყველება სწრაფად გადაიზარდა გაბრაზებაში.
-სალამი-შევეცადე მეგობრული ტონით მეთქვა.
ჰარიმ ნერვიულად ათამაშებდა ყბას
-ახალბედა, არა? - ჰკითხა ზეინს ისე რომ თველბი ჯერ კიდევ ჩემზე ჰქონდა მომართული.
ზეინმა თავი დაუქნია
-ეს რიუზია.
-ვიცი, უკვე ვიცნობ -ცივად უთხრა.
ზეინმა გამომტყველება ჰარიდან ჩემზე გადმოიტანა, შემდეგ კი ისევ უკან. საბოლოოდ მხრები აიჩეჩა და მისი სავარძელი პერისკენ მიმართა.
თავი გავაქნიე და ყურადღება დაუყოვნებლივ ჩემს ხელნაწერებზე გადავიტანე, ნუთუ ჰარი მართლა ბუღალტერია?
მის მერხზე კალმის თამაშის ხმა გაისმა, რატომ არ მუშაობს? თუ ასეთი კარგი ბუღალტერია, რატომ არ მუშაობს? როგორ შეუძლია ჰარის ასეთი უხეში იყოს ყველასთან? უფროსი? როგორ ესაუბრებოდა მისტერ გრინმანს, ღმერთო ჩემო რა შეურაცხმყოფელია. კარგი ნერვები ჰქონია მისტერ გრინმანს.
YOU ARE READING
Hidden | COMPLETED
FanfictionRose does not like Harry. And Harry does not like Rose. But perhaps the threat of a ruthless brain and a shady corporate conspiracy could change for them. Or, at least, could make a stash of Snickers. He was like the moon - a part of him was always...