Chapter 13

375 13 2
                                    

Ηρώ

"Σκέφτηκα να κάνουμε μια αναβάθμιση στην ντουλάπα σου Ηρώ. " μου είπε.
"Μία χαρά είναι η ντουλάπα μου, δεν χρειάζεται αναβάθμιση" του είπα θιγμενη.

"Δεν είναι κακό να κάνουμε κάποια ψώνια μαζί, λοιπόν τώρα πάμε στο πρώτο κατάστημα."

Μπήκαμε σε ένα κατάστημα με ρούχα και μπορώ να πω πως είχε αρκετα ωραία κομμάτια. Αποφασίσαμε να επιλέξουμε κάποια φορέματα. Το ένα ήταν ένα μπορντο, εφαρμοστό λίγο πάνω από το γόνατο. Το δεύτερο ένα μαύρο με ανοιχτή την πλάτη και έφτανε μέχρι το γόνατο. Το τρίτο ένα λευκό με μακρύ μανίκι το οποίο αναδεικνύε τις καμπύλες μου.

Μπήκα στο δοκιμαστήριο και άρχισα να δοκιμάζω. Όλα ήταν υπέροχα αλλά δεν συνήθιζα να φοράω τόσο προκλητικά ρούχα, επέλεγα πιο 'αδιάφορα' ρούχα.
Μόλις βγήκα για να με δει γούρλωσε τα μάτια του. Τόσο απαίσιο είναι πάνω μου; Έχω δει τόσα κορίτσια να φοράνε τέτοια ρούχα και όμως δεν λαμβάνουν τέτοιες αντιδράσεις, αρέσουν... Εγώ γιατί όχι;

"Τόσο χάλια είναι;" τον ρώτησα. Πώς γίνεται να μην του αρέσει, εδώ αρέσει σε εμένα.

"Πας καλά φυσικά και δεν είναι χάλια. Είναι τέλειο πάνω σου, βέβαια θα έδειχνες ακόμα καλύτερη χωρίς αυτό."
μου είπε στο τέλος με ένα πονηρό χαμόγελο.

Και έλεγα δεν θα πετάξει κανένα σχόλιο;
Εγώ τον κοπανησα παιχνιδιάρικα στον ώμο και αφού δοκίμασα και τα άλλα δύο πήγαμε στο ταμείο να πληρώσουμε.

[...]

"Καλά πως γίνεται να είναι τόσο νόστιμες;" τον ρώτησα. Αυτές οι πατάτες είναι ότι καλύτερο.
"Δεν ξέρω..."

Έχουμε έρθει σε ένα φαστφουντάδικο και τρώμε μπέργκερ.

"Χάρη; Πώς και από εδώ; Η κοπέλα ποια είναι;" είπε μια αντρική φωνή από πίσω. Μόλις γύρισα το κεφάλι μου αντικρυσα μια άγνωστη για εμένα παρουσία. Στον Χάρη ήταν γνωστός ο άντρας αυτός αφού είχε σφίξει τις γροθιές του και αυτή η φλέβα στο λαιμό του, που τον κάνει τόσο σεξυ είχε εμφανιστεί...
"Τι θες Χρήστο;" τον ρώτησε ψυχρά.

Τι συμβαίνει εδώ;

Falling in love Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora