Chapter 42

307 16 7
                                    

Χάρης

Μετά από 10 χρόνια

Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα επιτέλους θα της κάνω πρόταση. Έχω σκεφτεί τα πάντα... Ελπίζω να της αρέσει και να δεχτεί.
Όλα αυτά τα χρόνια που ήμασταν μαζί δεν έπαψα στιγμή να την αγαπώ, είμαι ακόμα το ίδιο ερωτευμένος μαζί της.

Η Ηρώ γυρίζει στις πέντε από την δουλειά οπότε έχω τρεις ώρες για να ετοιμάζω τα πάντα.

Πήγα αγόρασα ροδοπέταλα, την βέρα η οποία με ξετρέλανε όταν την είδα. Το μόνο που φαντάστηκα εκείνη την στιγμή ήταν να της την φορέσω στο λεπτό χεράκι της.
Έχει μονόπετρο, και είναι διπλή.
Επίσης της αγόρασα και δύο σετ εσώρουχα τα οποία μου άρεσαν πάρα πολύ, ελπίζω να τα φορέσει σύντομα θα της πηγαίνουν απίστευτα. Θα αγκαλιάζουν τις σεξυ καμπύλες της και απλά... Αρκετά με τα εσώρουχα και τις φαντασιώσεις μου!

Λοιπόν ακούστε ποιο είναι το όραμα, εκείνη ανοίγει την πόρτα του σπιτιού η οποία βλέπει στο σαλόνι. Ανεβαίνει τις σκάλες όπου στο κάθε σκαλί υπάρχει ένα ροδοπέταλο.
Ε όταν ανέβει και οδηγηθεί στο δωμάτιο μας θα δει εμένα ξαπλωμένο στο κρεβάτι με την τσαντουλα στο χέρι. Το δαχτυλίδι θα είναι στην τσέπη μου.

Μπορεί να είναι λίγο γελοίο αλλά εγώ έτσι το σκέφτομαι...
Ελπίζω να της αρέσει μόνο και να δεχτεί, δεν ξέρω τι θα κάνω αν πει όχι... Νομίζω θα κατάρρευσω.

[...]

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της, έρχεται σε δέκα λεπτά. Έχω πάρει θέση, και προσπαθώ να είμαι ήσυχος αφού νομίζει ότι λείπω για ψώνια.

"Χάρη;; είσαι εδώ;"

Ακούω τα βήματα της και ανοίγει την πόρτα.

"Τι στο καλό συμβαίνει;"
Φοράει ένα λευκό τζιν και μια γαλάζια πουκαμίσα, τα μαλλιά της είναι ελεύθερα και είναι πανέμορφη για ακόμη μια φορά.
Εγώ σηκώνομαι και την πλησιάζω.
Γονατιζω μπροστά της και την βλέπω σοκαρισμένη.

"Ωωω... Δεν το περίμενα αυτό και ειδικά σήμερα. Κοίτα τι φοράω, και πως ειμαι... Έλα ρε Χάρη έπρεπε να με έχεις προειδοποιησει να έχω ντυθεί καλύτερα."
"Ηρώ μου είσαι υπέροχη δεν χρειάζεται να ανησυχείς."
Εκείνη μου χαμογέλασε και κατάλαβα ότι ήταν καιρός να ξεκινήσω.

"Λοιπόν πριν δέκα χρόνια σε γνώρισα και είμαι τοσο ευγνώμων για αυτό. Στην αρχή μου ήσουν αδιάφορη και απλά περνούσα καλά πειράζοντας σε, αργότερα όμως άρχισα να θέλω να σε βλέπω συνέχεια. Να σε χαζεύω συνέχεια. Ήσουν μόνιμα στο μυαλό μου και δεν μπορούσα να σε βγάλω από αυτό.
Σιγά σιγά σε αγάπησα, φυσικά και είχαμε διάφορες λόγω του παρελθόντος μου αλλά και όχι μόνο, αλλά στο τέλος τα βρίσκαμε.
Σε αγαπώ για αμέτρητους λόγους που ούτε να τους αρίθμησω δεν μπορώ...
Είσαι απλά υπέροχη και η γυναίκα των ονείρων μου Ηρώ. Σε λατρεύω με όλη την σημασία της λέξης;
Θα με παντρευτείς, συντροφεύοντας με για αρκετά χρόνια ακόμα; "

Τα δάκρυα στα μάτια της ήταν ασταμάτητα! Πόσο ευαίσθητο είναι το μωράκι μου.

"Φυσικά και ναι. Και εγώ σε αγαπώ, είσαι ό,τι καλύτερο μου συνέβη αυτά τα χρόνια. " μου είπε με λυγμούς.

Την πήρα στην αγκαλιά μου και την έκανα σβούρες.

Νομίζω αυτή είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου σε αυτά τα είκοσι εννιά χρόνια που ζω...

Ηρώ

Δεν το ζω αυτό σήμερα!!!
Δεν περίμενα να μου κάνει πρόταση. Και αυτή η βέρα ήταν απλά τέλεια. Βέβαια και την πιο απλή να μου αγόραζε δεν θα με ενδιέφερε. Αρκεί που είναι από εκείνον. Όταν μου την φόρεσε στο δάχτυλο, ένιωθα υπέροχα. Πλέον είμαστε σύζυγοι...

"Τι είναι αυτή η τσάντα καλέ; Πρόταση μου έκανες δεν έχω γενέθλια ή κάτι"
"Το ξέρω αλλά θέλω να βάλεις ένα από αυτά σήμερα..."

Λες να μου έχει πάρει αυτό που σκέφτομαι;;; Μακάρι να είναι ρούχα μακάρι να είναι ρούχα 🤞

Ανοίγω την τσάντα και βλέπω δύο ζευγάρια, εσώρουχα. Ουαου έχει γούστο το αγόρ- ο άντρας μου. Πρέπει να το συνηθίσω...

Είναι απλά υπέροχα...

"Λοιπόν... Θα τα βάλεις ή όχι; Θα ήθελα να μου κάνεις μια επίδειξη."
"Ναι σίγουρα... Δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάνω και show αγάπη μου."
"Όπως θες... Σήμερα όμως θα βγούμε να γιορτάσουμε εντάξει; Εγώ και εσύ μόνο..."

Εγώ χαμογέλασα και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο.

__________-_____________-____________-_

Πλησιάζουμε το τέλος μωράκιαααα😢
Θα μου λείψουν αυτοί οι δύο... Όπως και εσείς...

Λοιπόν αυτή είναι η βέρα. Θέλω άποψη, σας αρέσει ή είναι υπερβολική;

 Θέλω άποψη, σας αρέσει ή είναι υπερβολική;

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας;

Η αγαπημένη σας στιγμή;

Καμία πρόταση για το επόμενο κεφάλαιο;

Falling in love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora