Ηρώ
Μετά από λίγο καιρό...
Ήταν καλοκαίρι επιτέλους το σχολείο τελείωσε το σιχάθηκα να σας πω την αλήθεια.
Σε δύο μέρες έφευγα για διακοπές με το αγόρι μου, την Αγγελική, τον Νίκο και τις σχέσεις τους. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη.
Στις πανελλήνιες πήγα καλύτερα από ότι περίμενα και πέρασα στην σχολή που ήθελα.
Με τον Χάρη όλα κυλούν σταθερά.
Δεν έχουμε τσακωθεί άσχημα και είμαστε πολύ δεμένοι. Έκλεισα και τα δεκαοχτώ επιτέλους πριν από έναν μήνα και το δώρο μου δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Πριν ένα μήνα
Ηρώ
Σήμερα έχω γενέθλια και επιτέλους κλείνω τα δεκαοκτώ το πιστεύετε; Γίνομαι επιτέλους ενήλικη! Θα μπορώ να ψηφίζω, να πάρω δίπλωμα οδήγησης και να έχω όλα τα προνόμια της ενηλικίωσης.
Το βράδυ ο Χάρης θα περάσει να με πάρει για να πάμε κάπου, βέβαια δεν ξέρω τον προορισμό ακόμα αλλά πιστεύω ότι θα είναι τέλεια!
[...]
Αφου τελείωσα το μπάνιο μου ίσιωσα τα μαλλιά μου, ναι καλά διαβάσατε τα ίσιωσα επιτέλους. Ελπίζω να του αρέσουν βέβαια γιατί αυτή θα είναι η πρώτη φορά που με βλέπει με ίσια μαλλιά...
Τόνισα τα μάτια μου με ροζ σκιά, μάσκαρα και ροζ κραγιόν. Φόρεσα ένα εφαρμοστό, μίνι φόρεμα, χρώματος ροζ φυσικά. Να ταιριάζει και το αουτφιτ ρε παιδί μου! Πήρα τις μαύρες γόβες μου, έβαλα έναν τόνο άρωμα και ήμουν έτοιμη.
Η ώρα είχε πάει οχτώ και τον περίμενα στην είσοδο του σπιτιού μας.
Είδα το αυτοκίνητο του να πλησιάζει, ένα μαύρο audi a4, το οποίο απλά λατρεύω!
Εκείνος φορούσε ένα μαύρο τζιν και ένα μαύρο πουκάμισο. Τα μαλλιά του ήταν στην πένα και απλά ήταν κούκλος για άλλη μια φορά.
"Είσαι πολύ όμορφη." λέει κοιτώντας με από πάνω μέχρι κάτω
"Ευχαριστώ και εσύ εντάξει είσαι." του είπα και του έκλεισα το μάτι.
"Πάμε;" με ρώτησε
"Αμέ."Μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο του αυτήν την φορά, αφού πήρε δίπλωμα όλα είναι ασφαλή τώρα...
Η μουσική έπαιζε στο ραδιόφωνο και εγώ σκεφτόμουν που θα μπορούσε να με πήγαινε.Μετά από κάνα εικοσάλεπτο φτάσαμε σε ένα ξενοδοχείο. Ήταν υπέροχο, μεγάλο και φαινόταν προσεγμένο.
Μπήκαμε μέσα και έδωσε το ονοματεπώνυμο του στην κοπέλα στην ρεσεψιόν.
YOU ARE READING
Falling in love
Random"Είσαι σίγουρη ότι δεν νιώθεις κάτι για εμένα;" με ρώτησε με αυτό το υπέροχο χαμόγελο του. Μου την σπάει όταν ξερει πως έχει δίκιο. Και για άλλη μια φορά ήταν σωστός. "Φυσικά" είπα, ανησυχώντας για το αν είμαι πειστική. "Εγώ νομίζω πως κάνεις λάθος"...