Ηρώ
Πλέον ήταν χειμώνας και σε μια μέρα τα σχολεία έκλειναν για τις Χριστουγεννιατικες διακοπές.
Ξύπνησα ορεξατη μιας και για δύο εβδομάδες δεν θα ξανά ξυπνήσω πριν τις δώδεκα και αφού έκανα τα απαραίτητα άρχισα να ψάχνω τι θα φορέσω. Φόρεσα ένα μπλε, στενο τζιν και ένα μπλε πουλόβερ με γαλάζιες αποχρώσεις. Έκανε αρκετό κρύο. Πήρα τον σκούφο μου και το κασκόλ μου θέλοντας να μην ξεπαγιασω στον δρόμο.
"Καλημέρα αγάπη μου" μου είπε η μαμά.
"Καλημέρα." της είπα χαμογελαστή.
"Ο μπαμπάς έφυγε νωρίτερα σήμερα οπότε είμαστε οι δύο μας."Εγώ απλά κουνησα το κεφάλι μου και άρχισα να αλείφω την μερέντα στο ψωμί μου.
[...]
Η δεύτερη ώρα μόλις τελείωσε και εγώ κατέβηκα στις τουαλέτες για τα συνηθισμένα. Εκεί είδα την Αγγελική να μιλάει με την Έλενα. Η οποία δεν είναι από τις συμπαθειες μου, αφού υπάρχει μια πολύχρονη αντιπάθεια μεταξύ μας.
Παλια ήμασταν φίλες, όχι κολλητές απλά περνούσαμε χρόνο μαζί, μέχρι που με γελοιοποίησε λερώνοντας με με φαγητό και ναι... τσακώθηκαμε. Δεν ήταν κάτι τραγικό αν το καλοσκεφτείς τώρα που είμαι δεκαεφτά αλλά πριν έντεκα χρόνια ήταν πολύ άσχημο και τραγικό. Πηγαίναμε πρώτη δημοτικού λογικό να πλακωθουμε για ανούσιο λόγο.
"Ετοιμα είναι σου λέω" άκουσα την φίλη μου να λέει. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο πράγμα μιλάει. Τα γενέθλια μου αργούν. Μήπως ετοιμάζει πάρτυ έκπληξη; Και αν συμβαινει αυτό θα καλέσει και αυτήν;
Αποφάσισα να μπω μέσα χωρίς να καταλάβουν κάτι."Ω γεια σας. Γεια Αγγελική, νόμιζα ότι δεν θα ερχόσουν μέχρι την τριτη ώρα. Τι άλλαξε;"
Ναι λογικά θα ετοιμάζει πάρτυ έκπληξη. Δεν εξηγείται αλλιώς η μυστικοπαθεια της.
"Να ήθελα να μιλήσω λίγο με την Έλενα οπότε ήρθα νωρίτερα από ότι έπρεπε.
Εγώ εγνεψα θετικά και μπήκα σε μια από τις τουαλέτες. Έξω υπήρχαν ψίθυροι αλλά αφού ξέρω ότι κάτι ετοιμάζουν, γιατί προσπαθούν να το κρύψουν;[...]
Η φίλη μου δεν μπορούσε να σχολάσει μαζί μου και έτσι σχόλασα με το αγόρι μου. Έχω παρατηρήσει μια διαφορετική συμπεριφορά απέναντι μου. Σαν να μου κρύβει κάτι και δεν είναι μόνο σήμερα, καταλάβει ότι κάτι συμβαίνει περίπου από τον τρίτο μήνα της σχέσης μου με τον Χάρη.
"Τι έχεις;" με ρωτάει κάνοντας κυκλικές κινήσεις στην παλάμη μου.
"Τίποτα απλά σκέφτομαι. Τα Χριστούγεννα...""Α σχετικά με αυτό σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να περάσουμε μια μέρα, να πάμε μια εκδρομή οι δύο μας. Τι λες;"
"Πως θα πάμε εκδρομή; εννοώ με τι αμάξι αφού κάνεις μας δεν έχει δίπλωμα. Πού θα πάμε και πότε; Σαν ιδέα μου αρέσει αλλά... "
"Αφού σου αρέσει δεν υπάρχει κάτι άλλο να σκεφτούμε. "
"Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα πως θα πάμε."
"Ας πάρουμε ταξί. Σιγά το πράγμα."
"Ενταξει έχουμε χρόνο ακόμα... "
YOU ARE READING
Falling in love
Random"Είσαι σίγουρη ότι δεν νιώθεις κάτι για εμένα;" με ρώτησε με αυτό το υπέροχο χαμόγελο του. Μου την σπάει όταν ξερει πως έχει δίκιο. Και για άλλη μια φορά ήταν σωστός. "Φυσικά" είπα, ανησυχώντας για το αν είμαι πειστική. "Εγώ νομίζω πως κάνεις λάθος"...